Hamulce żyletki
Posty: 20
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Hamulce żyletki
Jak by niebyło hamulce sprawują bardzo ważną rolę podczas jazdy . Im mocniejszy silnik tym bardizej skłaniamy się to rozpędzania do max i nagłego hamowania . Co zrobić by koła stawały w miejscu nawet na asfalcie ??
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
Przedewszystkim czyszczenie bębnów i szczęk w benzynie ekstrakcyjnej, potem bębny przetrzeć z syfu papierem 400, szczęki jeśli są zjechane wymienić, jeśli w miarę dobre też lekko przetrzeć papierem. Po takich zabiegach w moim Ogarze hamulce zaczęły się bardzo dobrze sprawować.
- Lizard
- MotoManiak
- Posty: 1015
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:43
- Lokalizacja: Łódź
Jedynym sposobem na poprawę skuteczności hamulców jest wymiana szczęk jeśli stare są zużyte, wyczyszczenie bębna i przetarcie go drobnym papierem ściernym.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Jak zrobisz rowki to będzie słabiej hamowało, tak samo jeśli powierzchnia będzie chropowata nie mona tak robić, zmniejsza się powierzchnia tarcia jak wytniesz rowki to zedrzesz okładziny przy pierwszym hamowaniu, coś co pomaga to wilgotne okładziny jeśli są wilgotne to puchną i s bardziej miękknie przez co lepiej hamują niestety nic nie zrobisz żeby były bardziej wilgotne, najlepsze wyjście to wymiana bębnów na większe np z charta sam o tym myślałem ale ciężko będzie znaleść szprychy i centrować koło i takie tam bzdety może kiedyś się na to zdecyduję.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
cala zime przekladalem beben z szprychami do innej felgi w BMX jak mialem wszystkie zalozone to 2 albo 3 wystawaly kilka cm zza felgi a ile sie nazucalem felga o sciane ale teraz juz wszystko dziala i jest ok ale to nie latwe zadanie a zeby dac komos to tez kosztConqeror napisał(a):ja juz koła nei rozkręcam ze szprych , pózniej tego się ne ida złożyć
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Conqeror, jak chcesz mieć żyletki a nie hamulce, to tylnemu zrób porządny przegląd a z przednim jak masz ciut czasu i kasy możesz się pobawić.Mój starszy(o wiele starszy) kuzynek miał kiedyś takiego "ulepszonego" ogara 205, ale w sensie technicznym , nie zakładał tam owiewek i innych wiejskich patentów.Miał w tym ogarku:
Podrasowany Silnik 019 , z gaźnikiem o większej gardzieli z jakiegoś sachs-a
Przód z tłumieniem olejowym, też z jakiegoś niemieckiego motoroweru
Instalację z aku, el. zapłon, kierunki + stop
Miał też sportowy tłumik
No i najważniejsze - miał założoną na przód tarczówkę od ETZ150.
Powiem ci tyle, żałuję iż ten mój kuzynek sprzedał tego ogara na giełdzie, ja akurat nie miałem kasy, a on potrzebował pieniędzy.Ten ogar szedł spokojnie z 70km/h , bo z palcem w tyłku zamykał licznik do 60km/h i jeszcze się rozpędzał , bo licznik potrafił zamknąć już po chwili na 3 biegu.
Co najlepsze, jak na taki mały motorek, taka tarczówka powodowała , to , że bez problemu można było zrobić tzw. "Stoppie" czyli tak przyhamować ,że tylnie koło odrywało od asfaltu, a motorek stawał pod kontem ok 30 stopni dupą do góry.
Ps. Sorry że wkradł się mały OT
Pozdro
Podrasowany Silnik 019 , z gaźnikiem o większej gardzieli z jakiegoś sachs-a
Przód z tłumieniem olejowym, też z jakiegoś niemieckiego motoroweru
Instalację z aku, el. zapłon, kierunki + stop
Miał też sportowy tłumik
No i najważniejsze - miał założoną na przód tarczówkę od ETZ150.
Powiem ci tyle, żałuję iż ten mój kuzynek sprzedał tego ogara na giełdzie, ja akurat nie miałem kasy, a on potrzebował pieniędzy.Ten ogar szedł spokojnie z 70km/h , bo z palcem w tyłku zamykał licznik do 60km/h i jeszcze się rozpędzał , bo licznik potrafił zamknąć już po chwili na 3 biegu.
Co najlepsze, jak na taki mały motorek, taka tarczówka powodowała , to , że bez problemu można było zrobić tzw. "Stoppie" czyli tak przyhamować ,że tylnie koło odrywało od asfaltu, a motorek stawał pod kontem ok 30 stopni dupą do góry.
Ps. Sorry że wkradł się mały OT
Pozdro
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
Na oryginalnym hamulcu też można stanąć na przednie koło, trzeba tylko trochę pomóc a hamulec musi być w idealnym stanie, rzadko się to zdaża
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Posty: 20
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 219 gości