Planowanie glowicy

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Planowanie glowicy

Postprzez KLINAR » 3 maja 2007, o 13:40

Witam! troche czytalem o planowaniu glowiny ale kompletnie nie wiem jak sie do tego zabrac :/ w komarze czy romecie to latwo ale w jawce jak to zrobic? moglby ktos wytlumaczyc tak na chlopski rozum? i daje to jakies znaczace osiagi? bo jesli nie to nie wiem czy oplaca sie to robic :/
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Planowanie glowicy

Postprzez Pani Kontekstowa » 3 maja 2007, o 13:40

Pani Kontekstowa
 

Postprzez ronio » 3 maja 2007, o 14:02

Rudy dokładine opisał jak to sie robi w dziale modyfikacje, więc znajdź temat i poczytaj
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez KLINAR » 3 maja 2007, o 14:18

poszlo 2 razy ;]
Ostatnio edytowano 3 maja 2007, o 14:20 przez KLINAR, łącznie edytowano 1 raz
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez KLINAR » 3 maja 2007, o 14:19

Rudy napisal jak to w komarze zrobic tylko ze w komarze latwo splanowac glowice bo jest tam dobry dostep a w jawce jest jakby wglebienie i w tym wglebieniu sie szlifuje, wiec szyba tego nie zrobie :? chyba ze zle kombinuje :/ myslalem zeby wziasc szkielko od licznika tam nakleic papier scierny i jakos szlifowac :/ Conqeror ty jestes specem w tych silnikach :D planowales u siebie w ogarze glowice?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Mariusz » 3 maja 2007, o 15:03

ja obstawiam że ci to nie wyjdzie. w jawach jest taki próg, jakby zamek żeby uszczelki nie trzeba było montować. tego raczej nie splanujesz, najlepiej idż do jakiegoś zakładu tokarskiego czy coś w tym stylu, bo papierem na pewno tego nie zrobisz...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez endek » 3 maja 2007, o 17:37

ja to planowałem sobie głowice na tokarce trzeba tylko dorobić uchyta aby głowica obracała sie w osi 8)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 3 maja 2007, o 19:12

ja to planowałem cylinder gdiześ ok 1 mm . Jawak ma próg więc głowciy domowym sposobem nei stoczysz . trzeba to zrobić od wewnatrz a tu tylko tokarz poradzi
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez KLINAR » 3 maja 2007, o 20:45

oka to jutro polaze troche po zakladach ;) tak wogule o ile planowac? tzn tak zeby bylo cos czuc ze to planowanie cos dalo ale zeby wal az tak drastycznie sie nie zazynal ?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Mariusz » 3 maja 2007, o 23:41

a zastanawiałeś się nad sensem tego planowania? o ile nie zapłacisz dużej kasy w zakładzie to spoko, ale jak się mają na 3 dychy policzyć albo jeszcze więcej to może inną formę tuningu obrać... jawka nie ma tak dramatycznie niskiego sprężania jak komar :)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez KLINAR » 4 maja 2007, o 07:31

marycha_zielarz napisał(a):a zastanawiałeś się nad sensem tego planowania? o ile nie zapłacisz dużej kasy w zakładzie to spoko, ale jak się mają na 3 dychy policzyć albo jeszcze więcej to może inną formę tuningu obrać... jawka nie ma tak dramatycznie niskiego sprężania jak komar :)
np jaka forme tuningu? zastanawialem sie tez nad rozwiercaniem gaznika ale nie wiem czy to ma sens bo i tak chce go zamienic na simsonowski, w sumie narazie musze dotrzec jawke bo dopiero ma zrobione dokladnie 662 km od nowosci :) takze jeszcze pojezdze nia tak do 1200 do tego czasu uzbieram troche kasy i cos pokombinuje, ogolnie taka splanowana glowica duzo daje? czy efekt jest znikomy? bo jesli efekt jest znikomy + szybsze zajechanie walu to nie wiem czy bedzie sens to robic
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Conqeror » 4 maja 2007, o 10:53

moj koelga Filip splanował cylinder o jakiieś 1 mm jak nie więcej bo sam robił w nocy gdy był chory. Potem spłaszczył denko . Nóżke też spiłował .

Wcześniej miał zrobiony tłumik i cosw gażniku . Jeszcze wlał sojej mieszanki wybuchowej rope z benzyną . Przyjechał do mnie o 24 i powiedzał że chodiz zaj.. . Fakt bo kręcił kołem na 2 biegu , na paisku . Następnego dnia jezdziliśmy we trzech.
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Mariusz » 4 maja 2007, o 23:16

inne formy? pan Breżniew na swojej stronce ma zilustrowane inne formy na tuning 223 ;) pozatym na stronkach z końcóweczką cz czy sk w adresie też są przepisy na tjuning ;)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 313 gości