Tłok od Jawki w Komarze

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Komarcio » 24 mar 2007, o 19:17

zaplon w komarku na 2,7-3mm przed GMP?
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Pani Kontekstowa » 24 mar 2007, o 19:17

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adi.G. » 24 mar 2007, o 19:28

No właśnie mnie to troche dziwi bo wszędzie pisze że jest 3 mm przed gmp a mi za nic tyle nie wyjdzie!! mam wskażnik taki ruski, gdzie jeden obrót wskazówki to 1 mm i jak ustawiałem na ten czujnik zapłon to mi wychodziło jakieś 1,5-2 a o dziwo w simsonie czujnik dobrze działa ale komarek ma zapłon na oko, czyli ustawiony po środku i ma iskre jak piorun i dzięki temu ma MOC :twisted:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Mariusz » 24 mar 2007, o 19:46

ten tekst to przepis Sałka na komarka wg. którego będzie robił tuning Marcek. właśnie: jak tam postępy Marcek? załóż topica i się pochwal ;)
a ten tekst to zapewne ze stronki admina Marcina :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Adi.G. » 24 mar 2007, o 19:49

hmm Marcek a na bazie którego pojazdu będzie robił ten tunning?
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 24 mar 2007, o 19:57

Marcek robi tunign S38 z tego co pamietam :) a nie latwiej jest ustawic 0,4mm na przerywaczu przy GMP zawsze dziala :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 24 mar 2007, o 20:00

ale mi chodziło o ustawienie zapłonu a nie o ustawienie przerwy na przerywaczu :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 24 mar 2007, o 20:05

a czy to nie to samo :P przeciez ustawiajac ta przerwe ustawiasz zaplon :P sa dwia mozliwosci ustawienia zaplonu wlasnie przez przerwe na przerywaczu i przez wyprzedzenie :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 24 mar 2007, o 20:06

a wiesz że nie eiedziałem na nastepne ustawianie zapłonu wyprubuje tą metodę :D
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Conqeror » 24 mar 2007, o 20:28

adi-12 napisał(a):najlepiej sobie podetnij o jakieś 1 mm tłok od strony zasysania mieszanki, w ten sposób komarek będzie wiecej palił ale uzyska moc


ta i bedzie ci sie mulił przy dodaniu gazu .


Co do 3 pierściniowego to z mojeje stronki

http://www.extreme50.yoyo.pl/023t1.htm
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Adi.G. » 25 mar 2007, o 01:02

A nie było tłoków 3 pierścieniowych dedykowanych do komara/rometa, wydaje mi się że u nas w sklepie mają takie tłoczki :?
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Mariusz » 27 mar 2007, o 00:04

mogą mieć do rometa, ale do rometa ogara 200 :P czyli tego z silnikiem jawki. innego rozwiązania nie ma, no chyba że chart, choć nie wydaje mi się ale nie widziałem nigdy jego tłoka-tu musiałby Lizard powiedzieć ile ma pierścieni (ja obstawiam za dwoma)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Lizard » 27 mar 2007, o 00:33

Chart ma dwa pierścienie.
Lizard
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1015
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:43
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Wojteeek » 27 mar 2007, o 13:58

Zdaje mi sie ze tlok do charta jest taki sam jak w 023 itp.
Kolega mi wspominal ( nie jestem pewien ).
Wojteeek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2059
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23

Postprzez Mariusz » 27 mar 2007, o 15:47

no i się wyjaśniło :)
tak więc nie pozostaje nic innego jak ogar 200, no chyba że jakiś producent pragnął zastosować jakiś cudowny tuning :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez KLINAR » 27 mar 2007, o 21:20

ten artykul byl chyba w bibli Sałka? Tłok komarowski mozna przerobic na 3 pierscienie, moge zapodac linka z artykułem jak zrobic tlok 3 pierscieniowy z 2 pierscieniowego w WSK jest to ladnie opisane i w komarze napewno przerobka polegala by na tych samych czynnosciach
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 201 gości