Kapitalka silnika 223, czyli poradnik jawkowicza ;)

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez Johnny Moped » 8 maja 2009, o 22:44

Dziś poszedł mi gwint w deklu sprzęgła. Mógłbyś umieścić gdzieś na końcu taki mały przypis?

"Gwint M6 nie zawsze daje radę jako gwint dla śruby kontrującej sprzęgło w deklu. Dlatego też warto przegwintować na M8, czyli śrubka na klucz 12/13 (moja jest 12). Materiał z jakiego wykonana jest blaszka jest twardy, dlatego najpierw gwintujemy M7 a potem M8. Taka śruba wygląda o wiele "potężniej" i jest na pewno wytrzymalsza".

Dzinkujem :mrgreen:
Wkleiłem sobie TO do podpisu


-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
Avatar użytkownika
Johnny Moped
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Pani Kontekstowa » 8 maja 2009, o 22:44

Pani Kontekstowa
 

Postprzez cross2900 » 25 wrz 2009, o 06:52

Odswierze troche wiem ze pozno ale
czy wiesz jaka srednice maja popzchacze :hmm:
cross2900
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2350
Dołączył(a): 8 lut 2008, o 09:44
Pochwały: 15

Postprzez adrian » 25 wrz 2009, o 20:29

chyba 8mm ale niejestem pewny
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3008
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A7

Postprzez cross2900 » 25 wrz 2009, o 21:29

Dobra już znalazłem dzięki
cross2900
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2350
Dołączył(a): 8 lut 2008, o 09:44
Pochwały: 15

Postprzez Rafał » 15 lis 2009, o 00:39

Mam probem, tak krzywka na magnecie to ona się wykręca czy trzeba ją normalnie ściągnąć bo mi coś nie idzie....
Avatar użytkownika
Rafał
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 575
Dołączył(a): 14 sty 2008, o 20:17
Lokalizacja: Trawniki

Postprzez tara512 » 15 lis 2009, o 11:12

musisz ją wyciągnąć z magneta siłą
Ogar 200 aktualnie
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
Avatar użytkownika
tara512
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 732
Dołączył(a): 13 sty 2008, o 13:27
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez Konik » 19 lis 2009, o 17:48

Można ją wyciągnąć tak jak byś odkręcał :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Adamo » 30 sty 2010, o 15:06

Za ten opis rozpoławiania silnika powinieneś dostać w łeb ze 2 -3 razy i na koniec jeszcze raz , że dajesz zły przykład.Wystarczy kawałek c-ownika albo grubego płaskownika 2 długie śruby m8 wiertarka wiertła i gwintowniki 8 oraz 5mm i masz ściągacz którym rozpoławiasz silnik.

Ps.Jak będziecie tak rozpoławiać przy użyciu noży i wkrętaków to się później nie skarżcie że wam cieknie silnik pomimo uszczelnienia
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Kapitalka silnika 223, czyli poradnik jawkowicza ;)

Postprzez Krylunio » 12 mar 2012, o 18:35

-jedną sztukę 6003 pod zębatkę zdawczą.


Przepraszam że się przy***dalam ale powinno być 6004
Avatar użytkownika
Krylunio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2299
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Wola Rzędzińska
Pochwały: 7
Pojazdy: Komar 2350, Passat B6, Road Star 1700

Kapitalka silnika 223, czyli poradnik jawkowicza ;)

Postprzez Rudy102 » 17 lip 2012, o 17:37

Fotki nie działają
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
Avatar użytkownika
Rudy102
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2581
Dołączył(a): 6 gru 2011, o 21:59
Lokalizacja: Pacanów
Pochwały: 7
Pojazdy: Illuminati

Kapitalka silnika 223, czyli poradnik jawkowicza ;)

Postprzez janosikmz19822 » 9 paź 2012, o 22:02

Rudy102 napisał(a):Fotki nie działają


ten artykuł ma 6 lat :)
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

Kapitalka silnika 223, czyli poradnik jawkowicza ;)

Postprzez Babetta » 16 paź 2012, o 16:18

czas zrobić nowy toturial ze zdjeciami
Avatar użytkownika
Babetta
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 23 maja 2008, o 19:32
Lokalizacja: Wrocław

Kapitalka silnika 223, czyli poradnik jawkowicza ;)

Postprzez Łukasz K. » 18 paź 2012, o 14:26

Mam gdzieś na dysku te fotki. W wolnym czasie postaram się poprawić :)
Obrazek
...TS350 638.1 - Marzenie czekające na spełnienie... <3
Avatar użytkownika
Łukasz K.
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1625
Dołączył(a): 3 lis 2007, o 12:57
Lokalizacja: CGD
Pojazdy: Romet Router WS50 '12, Volvo S60 2.4i '02

Kapitalka silnika 223, czyli poradnik jawkowicza ;)

Postprzez Krylunio » 1 paź 2014, o 23:19

Odkop i kij.

Gdzie nowe zdjęcia i poprawiony opis "co potrzeba" :D?
Avatar użytkownika
Krylunio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2299
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Wola Rzędzińska
Pochwały: 7
Pojazdy: Komar 2350, Passat B6, Road Star 1700

Kapitalka silnika 223, czyli poradnik jawkowicza ;)

Postprzez rogal15 » 27 lis 2014, o 16:35

Zapewne zapomniał :)
rogal15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27 lis 2014, o 16:06
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 84 gości