Ustawienia - Gaźnik, Odstępy, Wyprzedzenia zapłonu itp.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 62
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
nbo dobra, ale nawet jak dasz 2,5mm to to będzie zdecydowanie za dużo
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
W 023 można podcinać do 50mm mierząc z boku tłoka, ale broń boże nie więcej, więc ostrożnie z tym podcinaniem tłoków.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
50mm? a na jakiej wysokości dałbyś wtedy wydech?
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Marycha zagiołeś mnie.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
no bo słuchaj, jak skrócisz tłok do 50mm, to jest o jakieś 3mm, to będziesz miał tak wysoki kąt ssania że będzie rezonans ssanie spoooro wyżej niż rezonans wydechu, i może się będzie wkręcał wyżej motor, ale będzie słaby, ponieważ od przeprowadzenia rezonansu wydechu jest potrzebne dobre zasilanie, którego w tych obrotach nie będzie
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Zgadzam się z tobą, żeby uzyskać jakąś przyzwoitą charakterystykę i rezonans trzeba zgrać ze sobą wiele elementów, gażnik(jaka dysza i gardziel), kanały( ustawienie kanałów- czyli rozrząd w 2T),tłok, wał(czyli powierzchnia w komorze korbowej) i oczywiście wydech, jak to się zgra to dopiero można się spodziewać jakiejś mocy i ciekawej charakterystyki silnika, z mojego doświadczenia przy tuningu rometa/komara najlepiej moim zdaniem zwrócić uwagę na rozwiązania konstrukcyjne stosowane w mocniejszych motorkach np., jawa 223 (3.5KM przy 6500 obr.- odblokowana) , Chart polski ( 2.8KM przy 5800obr) i oczywiście simson (3.7KM przy 5500 obr.) , czyli w tych konstrukcjach następuje bardzo dobry rezonans, dlatego nie musimy dorabiać nowych części możemy skorzystać z części z tych motorków i takie właśnie rozwiązanie polecam. Bo mormalnie bez rezonasu dobrze zrobiony 2T ma ok. 2KM, przykład 023 rometa 1.7KM przy 4800 obr. czy jawka zablokowana ok.2KM przy 4500 obr. A przy rezonasie w 50cc można uzyskać
dużo więcej przy dobrze zgranych elementach można dojść do 4KM, można i więcej, ale mówię o gażnikach o gardzieli 15,16mm. Dlatego 50cc to nie jest wcale mała pojemność przy bardzo dobrym zrobieniu silnika można uzyskać taką charakterystykę, że jejżdzi się na tym bardzo wygodnie, jest przyspieszenie, moc, spokojnie na 50cc dobrze zrobionej mogą poruszać się dwie nie lekkie osoby, silnik za wysoko obrotowy też jest niedobry i utrudnia sprawne i przyjemne poruszanie się, ważne jest też, żeby moment obrotowy uzyskać w jak najszerszym roztawie obrotów, czyli żeby był cały czas dostępny.
dużo więcej przy dobrze zgranych elementach można dojść do 4KM, można i więcej, ale mówię o gażnikach o gardzieli 15,16mm. Dlatego 50cc to nie jest wcale mała pojemność przy bardzo dobrym zrobieniu silnika można uzyskać taką charakterystykę, że jejżdzi się na tym bardzo wygodnie, jest przyspieszenie, moc, spokojnie na 50cc dobrze zrobionej mogą poruszać się dwie nie lekkie osoby, silnik za wysoko obrotowy też jest niedobry i utrudnia sprawne i przyjemne poruszanie się, ważne jest też, żeby moment obrotowy uzyskać w jak najszerszym roztawie obrotów, czyli żeby był cały czas dostępny.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
no nie wiem czy 50ccm bez rezonansu (wydechu z tego co sie domyślam) to tylko 2 kuce... weźmy pod uwagę piły motorowe-te z 30ccm wyciskają ponad 2 konie a dyfuzorów nie mają no bo niby gdzie (mój stihl ma 30ccm, 1,8 konia i żadnego dyfuzora). więc to takie ograniczenie nie jest. a i wiele sprzętów tylpu aprillia i yamaha gdy im sie ściągnie dyfuzor i wstawi wydech od 600cety co często robią właściciele tych sprzęcików, to może nie mają pełnej mocy ale cisną zdecydowanie lepiej niż by na to 2km pozwalało.
poza tym gotowe rozwiązania? nie sądzę. na Jawce nei ma sensu się wzorować bo to nieelastyczny sprzęt, i ta charakterystyka jest ciekawa ale można lepiej mniejszym kosztem. za to co do charta i simsona to jest kolejna przeszkoda trudna do pokonania jak choćby króciutki króciec ssący w charcie, przez co takiego nie wysmurfujemy w komarku czy ogarku. możey kanały zrobić na wzór, ale króciec nadal mamy sporo dłuższy i z ostrzejszym zgięciem. poza tym tak jak w simsonie i charcie, tam jest inny kąt wpadania mieszanki do cylindra, i inny kąt kanału wydechowego. dzięi temu że są to korzystniejsze kąty te silniczki są mocne i elastyczne, jawka która wszystko ma prostopadle może i mocna jest, ale elastyczna już nie. kolejnym problemem jest objętość skrzyni korbowej którą ciężko zmniejszyć do tej na poziomie charta... więc z gotowymi rozwiązaniami radzę uważać. wiadomo że początrkujący tuner nie będzie sam spawał dyfuzora, więc oczywiste jest wykorzystanie tego z simsona czy charta, podobnie z gaźnikiem, choć tutaj sławę swoją ma k60b. z tych wszystkich wymienionych wyżej powodów nie stosuje się przepisów gotowych, oczywiście można próbowac, może sam spróbuję, ale jeśli np. beę robił kanały na wzór charta to nie mogę sie spodziewać 2,8 konia i genialnej elastyczności, bo albo jedno albo drugie cierpieć będzie...
poza tym gotowe rozwiązania? nie sądzę. na Jawce nei ma sensu się wzorować bo to nieelastyczny sprzęt, i ta charakterystyka jest ciekawa ale można lepiej mniejszym kosztem. za to co do charta i simsona to jest kolejna przeszkoda trudna do pokonania jak choćby króciutki króciec ssący w charcie, przez co takiego nie wysmurfujemy w komarku czy ogarku. możey kanały zrobić na wzór, ale króciec nadal mamy sporo dłuższy i z ostrzejszym zgięciem. poza tym tak jak w simsonie i charcie, tam jest inny kąt wpadania mieszanki do cylindra, i inny kąt kanału wydechowego. dzięi temu że są to korzystniejsze kąty te silniczki są mocne i elastyczne, jawka która wszystko ma prostopadle może i mocna jest, ale elastyczna już nie. kolejnym problemem jest objętość skrzyni korbowej którą ciężko zmniejszyć do tej na poziomie charta... więc z gotowymi rozwiązaniami radzę uważać. wiadomo że początrkujący tuner nie będzie sam spawał dyfuzora, więc oczywiste jest wykorzystanie tego z simsona czy charta, podobnie z gaźnikiem, choć tutaj sławę swoją ma k60b. z tych wszystkich wymienionych wyżej powodów nie stosuje się przepisów gotowych, oczywiście można próbowac, może sam spróbuję, ale jeśli np. beę robił kanały na wzór charta to nie mogę sie spodziewać 2,8 konia i genialnej elastyczności, bo albo jedno albo drugie cierpieć będzie...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Mnie tylko chodziło o to, że początkujący tuner powinien zwrócić uwagę na rozwiązania z innych motorków a najłatwiejszy dostęp mamy do materiałów o simsonach, jawkach i rometach, chodzi o to, że może to pomóc i się nie popełni pewnych błędów, ale tak jak sałek pisze w swoich opracowaniach, nie powinno się zaczynać tuningu od wydechu czy gażnika, najlepiej zacząć od rasowania polerek i korekcji, potem zabiegi uszczelniające cały układ i filtra, potem trzeba przejść do korekcji kanałów a inne żeczy póżniej, zaczynamy od wału ( czyli powierzchni szkodliwej), poprzez kanały ( można się wzorować na mapach kanałów z innych 50cc to nic nie przeszkadza, tylko trzeba zwrócić uwagę na tłoki), króciec i dopiero po tym wszystkim dochodzimy do zmiany gażnika albo tuningu swojego gażnika a potem wydech, a np. plan głowicy to bym radził na koniec zostawić ,ale często po mocnym tuningu już jest tyle mocy, że już nie ma potrzeby planować, można rówinież stosować tę podkładkę, ale radzę wykożystać też inne możliwości tuningu a jak chcemy trochę jeszcze więcej mocy to to rozwiązanie też można zastosować, więc możliwości są. . Wiadomo, że z rometa nie wyciśnie się tyle co z jawki czy simsona czy charta, bo tam można wybić tuleję, ale przy obecnych możliwościach myślę, że wyciśnięcie z rometa/komara tych 3.5-4KM już nie stanowi większego problemu bo więcej to już jest dość trudno. A poza tym zbyt ostry tuning też nie ma sensu, bo się wiąże z konsekwencjami kosztowymi, więc nie ma co panikowć nad tym, że tej tulei nie można wybić, bo jest tyle innych możliwości tuningu i polecam je wyczerpać.
Ostatnio edytowano 22 mar 2008, o 21:17 przez Artur, łącznie edytowano 2 razy
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
można się wzorować na mapach kanałów z innych 50cc to nic nie przeszkadza
właśnie mój poprzedni post był poświęcony temu że przeszkadza chodzi o to że silnik aby miał odpowiednią moc i moment obrotowy, to musi mieć zsynchronizowane oba rezonansy-ssania i wydechu. tyle że rezonans nie zależy tylko od kątów, a także od długości układów, pojemnośc skrzyni korbowej, średnicy kolanka i króćca oraz wielu wielu innych rzeczy. przykładowo jeśli chcesz mieć 3,5 konia jak w jawce, to nie wystarczy że popiłujesz kanały tak jak w jawce, biorąc nawet korekte na długość tłoka o ile potrzeba. w jawce oba rezonansy odpowiednio się nakładają tak aby był silnik elastyczny i mocny. u ciebie przez inne długości układów, średnice, zastosowany wydech i gaźnik, pojemność sdkrzyni korbowej, kąty wpadania mieszanki i wylotu spalin nie osiągniesz takich efektów. będą te rezonansy rozjechane, dlatego nie stosuje sie kątów z innych silników, tylko opracowuje nowe dla danego silnika. zauważ że Sałek nie napisał "w 50ccm o skoku 44mm dajemy wydech na tyle i tyle, ssący na tryle i tyle" tylko dla silnika jawki jak i S38 opracowal osobne przepisy.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Ale na mapach z charta albo 023 możesz się wzorować marycha a także od biedy z mapy jawki, ale orginalnej. Wiadome jest, że kanały można dużo poszeżać, zwłaszcza płuki i ssący. Tylko, że w jawce masz tłok wyższy o 2mm, więc mapa jest trochę inna, ale można skożystać daje trochę do myślenia.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
człowieku! przeczytaj moje dwa poprzednie posty! nie będę tego trzeci raz pisał!
wkleiłem ci jakbyś poprzednich postów nie widzial
marycha_zielarz napisał(a):no nie wiem czy 50ccm bez rezonansu (wydechu z tego co sie domyślam) to tylko 2 kuce... weźmy pod uwagę piły motorowe-te z 30ccm wyciskają ponad 2 konie a dyfuzorów nie mają no bo niby gdzie (mój stihl ma 30ccm, 1,8 konia i żadnego dyfuzora). więc to takie ograniczenie nie jest. a i wiele sprzętów tylpu aprillia i yamaha gdy im sie ściągnie dyfuzor i wstawi wydech od 600cety co często robią właściciele tych sprzęcików, to może nie mają pełnej mocy ale cisną zdecydowanie lepiej niż by na to 2km pozwalało.
poza tym gotowe rozwiązania? nie sądzę. na Jawce nei ma sensu się wzorować bo to nieelastyczny sprzęt, i ta charakterystyka jest ciekawa ale można lepiej mniejszym kosztem. za to co do charta i simsona to jest kolejna przeszkoda trudna do pokonania jak choćby króciutki króciec ssący w charcie, przez co takiego nie wysmurfujemy w komarku czy ogarku. możey kanały zrobić na wzór, ale króciec nadal mamy sporo dłuższy i z ostrzejszym zgięciem. poza tym tak jak w simsonie i charcie, tam jest inny kąt wpadania mieszanki do cylindra, i inny kąt kanału wydechowego. dzięi temu że są to korzystniejsze kąty te silniczki są mocne i elastyczne, jawka która wszystko ma prostopadle może i mocna jest, ale elastyczna już nie. kolejnym problemem jest objętość skrzyni korbowej którą ciężko zmniejszyć do tej na poziomie charta... więc z gotowymi rozwiązaniami radzę uważać. wiadomo że początrkujący tuner nie będzie sam spawał dyfuzora, więc oczywiste jest wykorzystanie tego z simsona czy charta, podobnie z gaźnikiem, choć tutaj sławę swoją ma k60b. z tych wszystkich wymienionych wyżej powodów nie stosuje się przepisów gotowych, oczywiście można próbowac, może sam spróbuję, ale jeśli np. beę robił kanały na wzór charta to nie mogę sie spodziewać 2,8 konia i genialnej elastyczności, bo albo jedno albo drugie cierpieć będzie...
marycha_zielarz napisał(a):ytat:
można się wzorować na mapach kanałów z innych 50cc to nic nie przeszkadza
właśnie mój poprzedni post był poświęcony temu że przeszkadza chodzi o to że silnik aby miał odpowiednią moc i moment obrotowy, to musi mieć zsynchronizowane oba rezonansy-ssania i wydechu. tyle że rezonans nie zależy tylko od kątów, a także od długości układów, pojemnośc skrzyni korbowej, średnicy kolanka i króćca oraz wielu wielu innych rzeczy. przykładowo jeśli chcesz mieć 3,5 konia jak w jawce, to nie wystarczy że popiłujesz kanały tak jak w jawce, biorąc nawet korekte na długość tłoka o ile potrzeba. w jawce oba rezonansy odpowiednio się nakładają tak aby był silnik elastyczny i mocny. u ciebie przez inne długości układów, średnice, zastosowany wydech i gaźnik, pojemność sdkrzyni korbowej, kąty wpadania mieszanki i wylotu spalin nie osiągniesz takich efektów. będą te rezonansy rozjechane, dlatego nie stosuje sie kątów z innych silników, tylko opracowuje nowe dla danego silnika. zauważ że Sałek nie napisał "w 50ccm o skoku 44mm dajemy wydech na tyle i tyle, ssący na tryle i tyle" tylko dla silnika jawki jak i S38 opracowal osobne przepisy.
wkleiłem ci jakbyś poprzednich postów nie widzial
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
A ty czytałeś ten post:
Artur4567 napisał(a):Mnie tylko chodziło o to, że początkujący tuner powinien zwrócić uwagę na rozwiązania z innych motorków a najłatwiejszy dostęp mamy do materiałów o simsonach, jawkach i rometach, chodzi o to, że może to pomóc i się nie popełni pewnych błędów, ale tak jak sałek pisze w swoich opracowaniach, nie powinno się zaczynać tuningu od wydechu czy gażnika, najlepiej zacząć od rasowania polerek i korekcji, potem zabiegi uszczelniające cały układ i filtra, potem trzeba przejść do korekcji kanałów a inne żeczy póżniej, zaczynamy od wału ( czyli powierzchni szkodliwej), poprzez kanały ( można się wzorować na mapach kanałów z innych 50cc to nic nie przeszkadza, tylko trzeba zwrócić uwagę na tłoki), króciec i dopiero po tym wszystkim dochodzimy do zmiany gażnika albo tuningu swojego gażnika a potem wydech, a np. plan głowicy to bym radził na koniec zostawić ,ale często po mocnym tuningu już jest tyle mocy, że już nie ma potrzeby planować, można rówinież stosować tę podkładkę, ale radzę wykożystać też inne możliwości tuningu a jak chcemy trochę jeszcze więcej mocy to to rozwiązanie też można zastosować, więc możliwości są. . Wiadomo, że z rometa nie wyciśnie się tyle co z jawki czy simsona czy charta, bo tam można wybić tuleję, ale przy obecnych możliwościach myślę, że wyciśnięcie z rometa/komara tych 3.5-4KM już nie stanowi większego problemu bo więcej to już jest dość trudno. A poza tym zbyt ostry tuning też nie ma sensu, bo się wiąże z konsekwencjami kosztowymi, więc nie ma co panikowć nad tym, że tej tulei nie można wybić, bo jest tyle innych możliwości tuningu i polecam je wyczerpać.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
I po co się tak męczycie nawzajem wystarczy porównac komory wału korbowego każde moto ma inne (simson, jawka, chart) więc zmiana płuków rometowskich na te z jawki może i przyniesie moc ale zmieni się charakterystyka silnika - poza tym jawka jest wysokoobrotowa co dyskfalifikuje narzucenie map kanałów w sprzętach typu romet.Ale powiem coś co ja zawsze stosuję Warto probować i męczyć się dniami i nocami aby efekt był zadowalający.Taki Burt Munro przygotowywał maszynę przez całe życie żeby w wieku 71 lat w 62r na Indianie Scout ustanowić rekord świata w klasnie poniżej 1000ccm ( do teraz nie pobity), dążył do tego przez całe życie i dlatego według mnie taka gadka jest zbędna.Nie sprzeczajcie się o rezonasy wydechu bo w silniku pokroju komara i simsona jest to zbędne, a mocy z tego niewiele ze względu na pojemność.Skupicie się na praktyce a nie suchej teorii Lepeij idźcie do garażu i przeróbcie swoje maszyny według waszych uznań i pokażcie co osiągneliście Wtedy sprzeczka ma sens
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
Mapa do 019, wymiary są dokładne. Mam nadzieje że się przyda
[img][570:367]http://images23.fotosik.pl/221/4b6371796e243eae.jpg[/img]
[img][570:367]http://images23.fotosik.pl/221/4b6371796e243eae.jpg[/img]
- Mateusz
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 3683
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
- Lokalizacja: WM 6668A
Sorry za może i głupie pytanie ale czy cylek w silniku 017 i 019 to to samo??
Jeśli tak to ide szykować pilniki
Jeśli tak to ide szykować pilniki
Sprzedam!!! Nowe wachacze przedniego zawieszenia oraz nowe zębatki napędowe 44 i 35 zębów komar.
-
michal.051 - MotoManiak
- Posty: 777
- Dołączył(a): 27 sie 2007, o 21:07
- Lokalizacja: okolice Kielc
Posty: 62
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 257 gości