Moi znajomi posiadacze Ogarów 200 i Jawek (niektórzy) mają potworne problemy z zakładaniem nakrętek na szpilki cylindra. Omówię jaki jest sposób który ja stosuję.
POTRZEBA:
-Klucz rurkowy 10
-długi śrubokręt krzyżakowy (taki, by wszedł do wnętrza klucza)
-naszą nakrętkę
TERAZ TAK:
1. Nakrętkę wsadzamy do wnętrza klucza, tak by się cała w nim schowała (nie chodzi mi o duszenie do oporu)
2. Od drugiej strony wsadzamy śrubokręt
3. Nakładamy klucz na szpilkę, po czym dociskamy ją śrubokrętem.
4.Kluczem kręcimy by wstępnie nakrętka się nakręciła
5.Wyjmujemy śrubokręt i jedziemy już do końca
P.S. Nie mówcie że to oczywiste itd., dla niektórych nie jest to oczywiste i dlatego napisałem ten tut.
Nakręcanie nakrętek na szpilki cylindra OGAR 200 :)
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Nakręcanie nakrętek na szpilki cylindra OGAR 200 :)
Wkleiłem sobie TO do podpisu
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-
Johnny Moped - MotoManiak
- Posty: 1759
- Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
- Lokalizacja: Wrocław
Johnny Moped napisał(a):Nie mówcie że to oczywiste
Te słowa cisna mi się do wklikania, ale dobra Trzeba przyznać, że dla początkujących ten tutek może się przydać i ten ... hmmm.... problem rozwiązałeś jak należy Tylko temat-przecież nakrętki nakręca się na szpilki też w innych mopedach, więc mogłeś to uogólnić, ale to taka moja uwaga
Taka prosta rzecz, a jednak się komuś przyda
tutek w porządku - rozwiązuje sprawę
pozdro
ROMET 50-T-1
-
SVIPER - MotoManiak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 8 sty 2008, o 20:30
- Lokalizacja: Zambrzyniec
Wg. mnie w jawce szczególnie trudno się to robi ze względu na głupkowate położenie cylindra dlatego zawęziłem tutka do silnika Jawa 223 bo myślę, że prawie każdy Homo Sapiens by sobie poradził np. z nakręceniem nakrętek na szpilki w komarku heh
Ostatnio edytowano 12 sty 2008, o 10:15 przez Johnny Moped, łącznie edytowano 1 raz
Wkleiłem sobie TO do podpisu
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-
Johnny Moped - MotoManiak
- Posty: 1759
- Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
- Lokalizacja: Wrocław
no właśnie, w rometach to nie jest żadnym problemem, ale jak widziałem jak sie odkręca głowicę od jawki, a potem ją przykręca, to troche kombinatoryki z tym jest
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Poza tym w jawce są te szpilki dość głęboko, a w komarze to można palcem praktycznie
Wkleiłem sobie TO do podpisu
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-
Johnny Moped - MotoManiak
- Posty: 1759
- Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
- Lokalizacja: Wrocław
pokładke prowadzisz sobie na druciku bądz cienkim cyjerku
Ostatnio edytowano 12 sty 2008, o 13:30 przez endek, łącznie edytowano 1 raz
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Kurna właśnie zapomniałem napisać o tych podkładkach ja to śrubokręt z magnesem biorę, na to podkładka i niemagnesowym nasuwam na szpilkę
Wkleiłem sobie TO do podpisu
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-
Johnny Moped - MotoManiak
- Posty: 1759
- Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
- Lokalizacja: Wrocław
ale jaki jest problem z podkładkami? pod gar uszczelkami? smarujemy silikonem gar i kartery i papierową podkładkę można chyba czym sie chce podsuwać nie wiem jak to w jawkach wygląda za bardzo
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Hehe mi chodziło o te podkładki pod nakrętki a nie pod gar
Wkleiłem sobie TO do podpisu
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-
Johnny Moped - MotoManiak
- Posty: 1759
- Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
- Lokalizacja: Wrocław
aaa, te podkładki zakapować nie mogłem no rzeczywiście, pamiętam jak sie męczyłeś też z nimi
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 199 gości