Nakręcanie nakrętek na szpilki cylindra OGAR 200 :)

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Nakręcanie nakrętek na szpilki cylindra OGAR 200 :)

Postprzez Johnny Moped » 10 sty 2008, o 23:36

Moi znajomi posiadacze Ogarów 200 i Jawek (niektórzy) mają potworne problemy z zakładaniem nakrętek na szpilki cylindra. Omówię jaki jest sposób który ja stosuję.
POTRZEBA:
-Klucz rurkowy 10
-długi śrubokręt krzyżakowy (taki, by wszedł do wnętrza klucza)
-naszą nakrętkę :)

TERAZ TAK:
1. Nakrętkę wsadzamy do wnętrza klucza, tak by się cała w nim schowała (nie chodzi mi o duszenie do oporu)
2. Od drugiej strony wsadzamy śrubokręt
3. Nakładamy klucz na szpilkę, po czym dociskamy ją śrubokrętem.
4.Kluczem kręcimy by wstępnie nakrętka się nakręciła
5.Wyjmujemy śrubokręt i jedziemy już do końca

P.S. Nie mówcie że to oczywiste itd., dla niektórych nie jest to oczywiste i dlatego napisałem ten tut. :)
Wkleiłem sobie TO do podpisu


-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
Avatar użytkownika
Johnny Moped
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
Lokalizacja: Wrocław

Nakręcanie nakrętek na szpilki cylindra OGAR 200 :)

Postprzez Pani Kontekstowa » 10 sty 2008, o 23:36

Pani Kontekstowa
 

Postprzez SVIPER » 11 sty 2008, o 20:01

Johnny Moped napisał(a):Nie mówcie że to oczywiste

Te słowa cisna mi się do wklikania, ale dobra :wink: Trzeba przyznać, że dla początkujących ten tutek może się przydać i ten ... hmmm.... problem rozwiązałeś jak należy :) Tylko temat-przecież nakrętki nakręca się na szpilki też w innych mopedach, więc mogłeś to uogólnić, ale to taka moja uwaga :wink:
Taka prosta rzecz, a jednak się komuś przyda :wink:
tutek w porządku - rozwiązuje sprawę :)
pozdro :]
ROMET 50-T-1 :)
Avatar użytkownika
SVIPER
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 8 sty 2008, o 20:30
Lokalizacja: Zambrzyniec

Postprzez Johnny Moped » 11 sty 2008, o 22:56

Wg. mnie w jawce szczególnie trudno się to robi ze względu na głupkowate położenie cylindra ;) dlatego zawęziłem tutka do silnika Jawa 223 bo myślę, że prawie każdy Homo Sapiens by sobie poradził np. z nakręceniem nakrętek na szpilki w komarku ;) heh
Ostatnio edytowano 12 sty 2008, o 10:15 przez Johnny Moped, łącznie edytowano 1 raz
Wkleiłem sobie TO do podpisu


-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
Avatar użytkownika
Johnny Moped
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Mariusz » 11 sty 2008, o 23:16

no właśnie, w rometach to nie jest żadnym problemem, ale jak widziałem jak sie odkręca głowicę od jawki, a potem ją przykręca, to troche kombinatoryki z tym jest :)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Johnny Moped » 12 sty 2008, o 10:16

Poza tym w jawce są te szpilki dość głęboko, a w komarze to można palcem praktycznie :)
Wkleiłem sobie TO do podpisu


-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
Avatar użytkownika
Johnny Moped
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Alonzo » 12 sty 2008, o 12:18

w jawce poporstu jest poziomo i gleboko ale z nakreceniem nakretki nie ma najmniejszego problemu gorzej jest z zalozeniem podkladki :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez endek » 12 sty 2008, o 13:25

pokładke prowadzisz sobie na druciku bądz cienkim cyjerku :wink:
Ostatnio edytowano 12 sty 2008, o 13:30 przez endek, łącznie edytowano 1 raz

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Alonzo » 12 sty 2008, o 13:28

ja na olowku wkladam :P albo na pedzelku i srobkretem przesuwam :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Johnny Moped » 12 sty 2008, o 17:23

Kurna właśnie zapomniałem napisać o tych podkładkach :P ja to śrubokręt z magnesem biorę, na to podkładka i niemagnesowym nasuwam na szpilkę :)
Wkleiłem sobie TO do podpisu


-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
Avatar użytkownika
Johnny Moped
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Mariusz » 12 sty 2008, o 17:27

ale jaki jest problem z podkładkami? pod gar uszczelkami? smarujemy silikonem gar i kartery i papierową podkładkę można chyba czym sie chce podsuwać :P nie wiem jak to w jawkach wygląda za bardzo
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Alonzo » 12 sty 2008, o 18:08

normalnie smarujesz kartery czyms tam nasuwasz uszczelke smarujesz gar i dociskasz cylindrem :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Johnny Moped » 12 sty 2008, o 18:17

Hehe mi chodziło o te podkładki pod nakrętki a nie pod gar :D
Wkleiłem sobie TO do podpisu


-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
Avatar użytkownika
Johnny Moped
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Alonzo » 12 sty 2008, o 18:22

wiemy ale Marycha sie pytal i ta uszczelke pod gar :p
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Mariusz » 12 sty 2008, o 23:41

aaa, te podkładki :D zakapować nie mogłem :P no rzeczywiście, pamiętam jak sie męczyłeś też z nimi :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska


Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 252 gości