Nauka jazdy.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 34
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Oj miki zaznajom się z tymi tematami viewtopic.php?t=2 viewtopic.php?t=4717 i proszę Ci staraj się nie spamować.
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
Z tym hamowaniem to Sutek dałeś ognia.
Nigdy czegoś takiego nie róbcie, tak nabyty zły nawyk będzie potem wam ciężko wykorzenić, sami zobaczycie potem na kursie prawa jazdy jak dostaniecie od instruktora po łapach. sprzęgło naciskamy w ostatniej fazie hamowania celem redukcji biegu.
Jeśli chodzi o silniki 2T to hamuje się z przegazem czyli sprzęgło na chwilę lekkie odkręcenie manetki (celem przesmarowania tulei) i znowu puszczamy sprzęgło hamując silnikiem i hamulcem jest to o wiele skuteczniejsze od hamowania samym hamulcem roboczym.
Jestem ciekaw jak wy jeździcie autem, mogę się założyć że większość z was hamując naciska przedtem sprzęgło.
Trzeba się uczyć jeździć poprawnie by potem było nam łatwiej przyswajać nowe kolejne techniki.
A co do hamowania w zakręcie to już w ogóle kaplica.
Sezon się zaczyna więc maszyny między nogi i heja próbować.
pozdr.
Nigdy czegoś takiego nie róbcie, tak nabyty zły nawyk będzie potem wam ciężko wykorzenić, sami zobaczycie potem na kursie prawa jazdy jak dostaniecie od instruktora po łapach. sprzęgło naciskamy w ostatniej fazie hamowania celem redukcji biegu.
Jeśli chodzi o silniki 2T to hamuje się z przegazem czyli sprzęgło na chwilę lekkie odkręcenie manetki (celem przesmarowania tulei) i znowu puszczamy sprzęgło hamując silnikiem i hamulcem jest to o wiele skuteczniejsze od hamowania samym hamulcem roboczym.
Jestem ciekaw jak wy jeździcie autem, mogę się założyć że większość z was hamując naciska przedtem sprzęgło.
Trzeba się uczyć jeździć poprawnie by potem było nam łatwiej przyswajać nowe kolejne techniki.
A co do hamowania w zakręcie to już w ogóle kaplica.
Sezon się zaczyna więc maszyny między nogi i heja próbować.
pozdr.
Sprzedam!!! Nowe wachacze przedniego zawieszenia oraz nowe zębatki napędowe 44 i 35 zębów komar.
-
michal.051 - MotoManiak
- Posty: 777
- Dołączył(a): 27 sie 2007, o 21:07
- Lokalizacja: okolice Kielc
Zgodze się że technika w pokonywaniu zakrętów jest bardzo ważna zarówna technika i jak sama świadomość czy naszym motorkiem możemy się składaćczy nie to jest jeszcze bardziej ważne niż technika. Sam pamiętam ja kraż zapomniałem że jade motorynką i rozpędziłem się na maksa i wchodziłem w bardzo ostry zakręt pod (wiaduktem) i się chciałem przechylić ale żem zachaczył nużka o gleba i mnie obruciło o 360* a ja leżałem na polu a motoryna w rowie hehe( fajnie było)
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
- Dynio
- MotoManiak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 1 mar 2008, o 16:35
- Lokalizacja: Łupowo
Posty: 34
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 200 gości