Kupujemy motorek

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez Barthezz » 31 lip 2008, o 22:54

No ale mniej więcej :] Ja mam w simku przednią oryginalną a tylnią niestety nie :>
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
Avatar użytkownika
Barthezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...

Postprzez Pani Kontekstowa » 31 lip 2008, o 22:54

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 31 lip 2008, o 23:03

zeby moto miało jeszcze oryginalne gumy to naprawde musi byc mało nim jezdzone :mrgreen:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez parcelak » 9 sie 2008, o 17:58

buszmen222 napisał(a):Jestem ciekaw kto w chwili jak stoi przed nim motor bedzie sie czepial szczolow ?! 'czy bieznik jest dobry' ? bez przesady !!! to jak np z tylu opona bedzie lysa to znaczy ze mam nie kupowac bo ktos mogl gume jarac i silnik przy okazji?? a moze ktos po prostu ostro hamuje ??


Chyba doczepiamy się szczegółów gdy chcemy aby sprzedający zszedł z ceny, chyba to jest logiczne :>
Avatar użytkownika
parcelak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2696
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 17:58
Lokalizacja: Górzno kol.

Postprzez michal.051 » 13 sie 2008, o 22:00

Chciałbym dodać od siebie ,,5 groszy" do tego tematu.
Osiowość motocykla możemy sprawdzić poprzez rozpędzenie się i puszczenie kiery. Jeśli wszystko z ramą/przednim zawieszeniem/ kołami będzie ok. moto pojedzie prosto przed siebie.
Tak jak kolega Parcelak słusznie zauważył trzeba zwracać uwagę na szczegóły (stan chromu, klamki, manetki, szprychy czy nawet głupie lusterka) To wszystko przekłada się na ostateczną wartość naszego motocykla tj. na to ile później będziemy musieli w niego ostatecznie zaiwestować by stan tego motocykla był kolokwialnie mówiąc godziwy. Te najmniejsze duperelki według mnie zawsze najwięcej kosztują z racji tego że jest ich po prostu najwięcej.
Trzeba zwracać uwagę na stan łożyskowania przedniego i tylnego zawieszenia.
Pytać o szczegóły związane z historą motocykla ( na jakim oleju, paliwie jeżdżone, kto był wcześniejszym właścicielem, i nawet z jakiego powodu motocykl jest sprzedawany, wszelkie zakłopotanie sprzedającego można w prosty sposób wyłapać)

Jeśli chodzi o komarki, ogary czy jawy problemu z oceną raczej nie widzę.
Schodki zaczynają się gdy cena motocykla zaczyna przekraczać 1000 zł (moim zdaniem) i są to raczej MZ, Jawy itp o japonii raczej nie wspominam choć sposób sprawdzania jest podobny,lecz większą uwagę trzeba poświęcić pracy silnika na zimno i na ciepło.

Mogę o sobie śmiało powiedzieć że jestem czepialski.
Byłem ostatnio oglądać pewną MZ (stan tragedia) właściciel wyprosił mnie z podwórka bo nie był już w stanie odpowiadać na wszystkie moje pytania, lub po prostu nie chciał :D
Sprzedam!!! Nowe wachacze przedniego zawieszenia oraz nowe zębatki napędowe 44 i 35 zębów komar.
Avatar użytkownika
michal.051
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 777
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 21:07
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez Łukasz. » 14 sie 2008, o 12:27

michal.051 napisał(a):puszczenie kiery. Jeśli wszystko z ramą/przednim zawieszeniem/ kołami będzie ok. moto pojedzie prosto przed siebie.

a jeżeli nie jest wszystko ok :> ? To się wywalamy z motorkiem, czy co?
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

Postprzez michal.051 » 14 sie 2008, o 12:57

Sprzęt po prostu będzie ściągał w którąś stronę, a żeby ją właściwie kierować we właściwym kierunku będziemy musieli balansować całym ciałem.
Krzywe sprzęty stanowczo odradzam
Sprzedam!!! Nowe wachacze przedniego zawieszenia oraz nowe zębatki napędowe 44 i 35 zębów komar.
Avatar użytkownika
michal.051
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 777
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 21:07
Lokalizacja: okolice Kielc

Poprzednia strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości