Chip Tuning

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie dwuślady.

Postprzez endek » 24 gru 2009, o 01:01

mozesz spórbowac (bo auto na turbince) mysle ze jakies 140-150KM dałoby sie wycisnac

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Pani Kontekstowa » 24 gru 2009, o 01:01

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Michaus » 24 gru 2009, o 01:07

Czyli tyle miał bym przyrostu czy tyle mocy ogólnie bym miał
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez endek » 24 gru 2009, o 01:16

daj taka granice (jesli miałbys niedoładowany silniczek to szkoda tylko byłby kasy na ten zabieg) ale u ciebie oryginalnie byla załozona turbina (bo bywaja tacy co do zwykłych wolnossacych silników zakładaja turbinki bez jakich kolwiek przeróbek i dziwia sie ze auto nadal mulowate)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Michaus » 24 gru 2009, o 01:21

Teraz to nie kumam....Auto było przywiezione zza granicy i na kilka modyfikacji czyli turbina od forda itp itd obecnie z tego co wiadomo auto na 175 Km myślałem nad chip-em tak Narazie max do 220 KM...No i jak z częściami wytrzymają ? Skrzynia da radę ?
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez endek » 24 gru 2009, o 08:21

jaki tam masz motor Vtec 2.0 na 16tce? skoro taka moc (jesli naprawde ma te 175KM to jest juz czym ciekac i dalsze wyciskanie mija sie z celem,no chyba ze to auto na niedziele to wtedy co innego)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Audi_tdi » 17 kwi 2010, o 13:11

Avatar użytkownika
Audi_tdi
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 7 sty 2009, o 20:04
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Postprzez Michaus » 18 kwi 2010, o 08:59

Audi_tdi Spoko patrz na datę postu hondy już nie mam a w fiacie mam zamiar zrobić chip i napewno nie o 15% tylko więcej...
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez Audi_tdi » 18 kwi 2010, o 11:00

Nie polecam, nie polecam... :D Jeśli chcesz osiągnąć większe moce, to najlepiej zamontuj większą turbinę :) Do tego jakiś wydech sportowy, filtr powietrza stożek, ludzie kombinują także z wyciąganiem katalizatora [lepsze przyspieszenie] i z grubszymi uszczelkami pod głowicę... Do tego przydałoby się wzmocnić sprzęgło :D Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Audi_tdi
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 7 sty 2009, o 20:04
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Postprzez Michaus » 18 kwi 2010, o 13:51

Turbinę mam już wiekszą miałem t25 a założyłem T28 filtr oczywiście mam stożek i wydech specjalnie pod turbo z grubszymi uszczelkami nie spotkałem sie tak że robie jeszcze chip-a
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez endek » 19 kwi 2010, o 10:04

zwykle kazdy wiatraczek idzie podkrecic(na wymogi) kazda posiada regulacje wiec zmiana raczej mija sie z celem ,a po za tym nie zapominajmy ze wiecej powietrza to i wiecej paliwa ,oczywiscie do pewnych granic ze wszsytkim o ile nie chce sie aby silnik poleciał,
wiec jak odczuwa sie ciągle mało mocy to lepiej zmienic furke badz silnik niz potem bulic za remont :mrgreen:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez JanekZ » 5 maja 2010, o 21:16

Jak kupiłem 1.9 tdi to była (i jest dalej) wpięta taka kosteczka z napisem powerbox i po niemiecku, że tylko do sportu i nie do użycia w ruchu drogowym. Nazwa firmy to autolettieri/com czy jakoś tak, napis mało czytelny.
Jestem ciekaw, czy to coś daje?
Serwus
JanekZ
Avatar użytkownika
JanekZ
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 397
Dołączył(a): 29 sty 2009, o 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez endek » 27 cze 2010, o 18:21

JanekZ napisał(a):Jak kupiłem 1.9 tdi to była (i jest dalej) wpięta taka kosteczka z napisem powerbox i po niemiecku, że tylko do sportu i nie do użycia w ruchu drogowym. Nazwa firmy to autolettieri/com czy jakoś tak, napis mało czytelny.
Jestem ciekaw, czy to coś daje?

jesli chodzi o ten tanie boxy które mozna spotkac np na allegro do 100zł to jest to nic jak jakis opronik oraz rezystor (w niektórych równiez z protencjometrem) gdzie chodzi o oszukanie układu w celu zwiekszenia dawki paliwa wart do 10zł max no ale z czegos trzeba zyc
a z tymi drozszymi to nie wiem jak jest (bo nie miałem do czynienia ,przeprogramowanie i hamowinia pewniejsza niz jakis tam box )

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Ktoś » 21 lis 2010, o 22:33

boxy często jeszcze obniżały moc przez zapchanie turbiny i wydechu po pewnym czasie więc ogólnie jest to bardo nie polecane przez mechaników, czasem silnik zyskuje 5, 8km za to pali 2 litry więcej :P ogólnie badziewie a opornik i rezystor to jedno i to samo :)
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez endek » 6 gru 2010, o 21:22

oj tam zdrzemnąłem sie :F

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez JanekZ » 26 lut 2011, o 21:04

Wyjąłem tego boxa i mocy jakoś dramatycznie nie ubyło, za to spalanie mniejsze. W środku faktycznie siedzi coś małego z pokrętłem, ale tak zamaskowane, że nie widać czy to opornik czy tranzystor czy co? A nie będę przecież rozwalał ;)
Serwus
JanekZ
Avatar użytkownika
JanekZ
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 397
Dołączył(a): 29 sty 2009, o 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 93 gości