Romet 50T-3 - PRAWDZIWY RARYTAS

Regulamin działu
Ogłoszenie o sprzedaży towaru powinno wyglądać następująco:
  • Dokładny opis przedmiotu
  • Cena
  • Kontakt
Ogłoszenia nie zawierające któregoś z wymienionych składników będą usuwane.
Mile widziane (ale nie konieczne) są zdjęcia oferowanego przedmiotu.

Romet 50T-3 - PRAWDZIWY RARYTAS

Postprzez Zordan » 27 sty 2010, o 18:33

Sprzedam motorower Romet 50T-3 .
Ciężko spotykany egzemplarz z 79' roku.
Motorower ,w którym prawie został skończony remont.
Prawie ,a to dlatego że zostało jeszcze założyć zapłon, ustawić i odpalić.
W silniku zostało wymienionych dużo części:
-cylinder razem z tłokiem , pierścieniami i sworzniem.
-łożyska
-uszczelniacze
-tarcze sprzęgłowe
-wał (na wał w lepszym stanie oryginalny)
-linki 2 nowe
-chlapacze
-linka licznika
Sam remont kosztował mnie około 250zł.
Jeżeli znajdę to pokaże paragon.


Motorower świeżo po malowaniu.
Nowa instalacja elektryczna.
W motorowerze jest zalany nowy olej.
Jeżeli będzie konkretna propozycja ( oraz rozsądna) dorzucę sporo części zapasowych.
Zostały mi one po poprzednich motorowerach Romet.
Dekle , śruby , tarcze, cylindry , wały , gaźniki w tym BING .
Mam sporo części ,które za rozsądną cenę mogę dorzucić.
Do zrobienia są takie rzeczy jak :
-wymienić wentyl w tylnym kole- wszystko mam nawet nową oponę z dętką w razie potrzeby .
-zrobić zapłon - mam kilka tylko trzeba złożyć

Motorower wyposażony od nowości w silnik typu 023, a wtajemniczeni dobrze wiedzą że w 50T-3 były 019.
W tym egzemplarzu od nowości był typ 023 z numerami wskazującymi że to 30 silnik który zjechał z taśmy produkcyjnej.

Sprzedaje z powodu braku czasu na dokończenie projektu.
A jeżeli stoi to też trzeba to opłacać.

Motorower ,był minimalnie przerabiany pode mnie.
Jednak wszystkie przeróbki można bez problemu i w kilka minut zdemontować tak jak :
-tablice rejestracyjną
-przełącznik od zapłonu.

Motorower ubezpieczony do 07.2010r. ,zarejestrowany i z ważnym przeglądem.

Cena jak za ten egzemplarz wydaje mi się nie być duża.
Interesuje mnie 550Zł.
W dokumentach jest "wbite" Romet 50T-3 , i nie jest to żaden przekręt.

Motorower do obejrzenia w Ostródzie koło Olsztyna.

http://www.allegro.pl/item902806038_rom ... 400zl.html

Kontakt :
gg: 4566934
Tel: 511602379
Avatar użytkownika
Zordan
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 175
Dołączył(a): 16 paź 2008, o 18:49
Lokalizacja: Ostróda

Romet 50T-3 - PRAWDZIWY RARYTAS

Postprzez Pani Kontekstowa » 27 sty 2010, o 18:33

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Szatek » 28 sty 2010, o 15:09

Zordan napisał(a):Motorower wyposażony od nowości w silnik typu 023, a wtajemniczeni dobrze wiedzą że w 50T-3 były 019.


To czemu sądzisz że to T-3 skoro masz od nowości 023?

Masz lampę od 205, manetki od Komara, amortyzatory tylne inne, gumy na lagi inne niż w T-?. Ale to chyba sam zmieniłeś? Co z tłumikiem, od nowości masz taki? To że masz duże schowki to nie znaczy że masz T-3. Podaj ile cali mają koła. Skąd masz pewność że nie nastąpiła pomyłka i nie wpisali 50 T-3 zamiast MR 2375? Poza tym widzę że masz uciete mocowanie do uchwytu w głowicy.
Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Szatek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1203
Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1

Postprzez Zordan » 28 sty 2010, o 19:29

Takie cześci co wymieniłeś są wymienione przeze mnie. Tłumik miałem inny lecz wymieniłem na komarowski. Tłumik podobny jest do taki jak w 200 i jawkach lecz z innym śrokiem.
Co do uchwytu glowicy to z jednes strony pękło.Ale dostapać można.

Od nowości siedzi 023 i w umowie przy kupowaniu z fabryki było 50T-3 .
Jestem 2 właścicielem.
Schowki są duże w pół metalowe-każdy chyba wie o co c'moon.
Koła 19'.
Avatar użytkownika
Zordan
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 175
Dołączył(a): 16 paź 2008, o 18:49
Lokalizacja: Ostróda

Postprzez Szatek » 28 sty 2010, o 21:03

50 T-3 nie miało 023 tylko 019, masz Rometa MR 2375.
Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Szatek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1203
Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1

Postprzez Zordan » 29 sty 2010, o 01:02

Szatek sory , ale wiem co mam w papierach i wiem czym jeżdże.
Avatar użytkownika
Zordan
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 175
Dołączył(a): 16 paź 2008, o 18:49
Lokalizacja: Ostróda

Postprzez SeLWaS » 29 sty 2010, o 11:36

Jak to mi jeden kolega napisał:
"Mnie w papierach pisze Romet 50T-1 a co mam to sam nie wiem..." :mrgreen: :F
Obrazek
SeLWaS
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 17 kwi 2008, o 15:04
Lokalizacja: za Krakowa

Postprzez Szatek » 29 sty 2010, o 15:43

Zordan napisał(a):Szatek sory , ale wiem co mam w papierach i wiem czym jeżdże.


Skoro wiesz lepiej... Ja Ci mówię że to nie T-3. Mi to wygląda na MR 2370 z przełożonym silnikiem, albo MR 2375 jeżeli silnik jest na 100% oryginalny ale nie widziałem 2375 z dużymi schowkami...

Szatek napisał(a):Zordan napisał:
Motorower wyposażony od nowości w silnik typu 023, a wtajemniczeni dobrze wiedzą że w 50T-3 były 019.


To czemu sądzisz że to T-3 skoro masz od nowości 023?


Jak to mi jeden kolega napisał:
"Mnie w papierach pisze Romet 50T-1 a co mam to sam nie wiem..." :mrgreen: :F


To co masz w papierach to prawdopodobnie pomyłka...

Romet 50 T-3

Motorower Romet 50 T-3 - produkowany w zakładach Romet w Bydgoszczy w latach 1977-1981 jednocześnie z Rometem 50 T-1.

Różnił się od Rometa 50 T-1 tym, że nie zastosowano już tylnej części ramy tłoczonej (jak w 50 T-1 czy Komarze). Zastąpiono ją dwiema równoległymi rurkami, zastosowano schowek plastikowy oraz zmieniono koła na 17-calowe (podobnie jak w Ogarze). Inne parametry nie odbiegają od jego poprzednika - Rometa 50 T-1.


Rama prawie taka sama jak w Ogarze 205 (T-3 był tak jakby prototypem 205) Nie widziałem nigdy takiej ramy ale sądzę że powinna mieć uchwyt na mocowanie silnika w głowicy.
Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Szatek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1203
Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1


Powrót do Pojazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 174 gości