ogar 205
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
moje zdanie to OGAR 205- zrywny szybki i się rzadko psuje a czeskim silniku są kiepskie tryby i się sypią
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
czemu piszesz Adi ze w silniku jawy sa kiepskie tryby ?? akurat wg mnie sa jedne z mocniejszych, ja sam na poczotku jezdzilem z miesiac bez oleju w skrzyni i nie mogac sie przyzwyczaic do biegow w nodze i nic sie trybom nie stalo zaden bieg nie wyskakuje, w komarze skrzynia dawno by sie posypala, oczywiscie silnik jawy jest bardzo nie dorobiony ale za to rekompensuje to swoimi obrotami siegajacymi 7-8 tys ja bym ci polecal 205, polski, mniej awaryjny, nie jest wysokoobrotowy moze predkosci mniejsze ale nie bedziesz musial co miesiac ustawiac cos w silniku albo co 3 miesiace go naprawiac i bardziej pasuje do ramy, bo w 200 ten silnik wyglada jakby go jakis mamtor wsadzal w rame
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Conqeror napisał(a):Mu cchecie gów.. wcisnąć . Bierz ogara 200 . Odblokujesz i ostro przyginasz . A nie jedizesz masz 55 km/h
205 to nie gówno.
Nie wszystkim zalezy az tak na predkosci.
Zreszta jak sie postarasz to z 023 wyciagniesz ponad 60km/h...
Dla chcacego nic trudnego.
Osobiscie tez polecam 205, prostszy silnik.
- Wojteeek
- MotoManiak
- Posty: 2059
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23
Ja nie rozumiem jak można źle mówić o swoim motorze
Miałem ogara 205 Silnik łatwy do złożenia, nie wiem jak tam z comiesięcznymi naprawami bo nie miałem okazji się dowiedzieć bo miałem go z tydzień na chodzie i sprzedałem bo się jawka trafiła :lol: Ten silnik wogóle nie ma mocy Żeby ruszyć to musiałem dać na maxa gaz i bardzo powoli sprzęgło puszczać a i tak przygasał. Z silnikiem 200 nie ma takiego problemy Co prawda psuje się sam z siebie od czasu do czasu, ale to nie problem, bo to sama przyjemność pogrzebać coś przy motorze :lol: Przyspieszenie lepsze i prędkość wyższa, to zależy do czego ma motor służyć. Jeśli do spokojnej jazdy z kolegami, którzy nie mają mocniejszych motorów to lepszy jest 205. Jeśli chcesz jeździć szybko z kolegami to bierz 200
Ja się bardzo wkurzyłem jak złożyłem sobie 205 i jeździłem z kolegami było nas chyba z 7, to miałem najwolniejszy motor i nikt na mnie nie czekał i zzostawałem w tyle. Tak mnie to denerwowało że czasami chciałem zawrócić do domu Aż nagle trafiła się okazjai upiłem jawkę. Oczywiście trzeba było coś pokombinować ... w tym czasie jeden kolega rozbił se motor, drugi sprzedał, trzeciemu sie sprzęgło zepsuło i mu się nie chce robić bo inni już nie mają motorów i od tej pory zostałem sam z jawką Dobra dość tych żalów nad sobą
Wszystko zależy od warunków jazdy, towarzystwa i zamiarów
Miałem ogara 205 Silnik łatwy do złożenia, nie wiem jak tam z comiesięcznymi naprawami bo nie miałem okazji się dowiedzieć bo miałem go z tydzień na chodzie i sprzedałem bo się jawka trafiła :lol: Ten silnik wogóle nie ma mocy Żeby ruszyć to musiałem dać na maxa gaz i bardzo powoli sprzęgło puszczać a i tak przygasał. Z silnikiem 200 nie ma takiego problemy Co prawda psuje się sam z siebie od czasu do czasu, ale to nie problem, bo to sama przyjemność pogrzebać coś przy motorze :lol: Przyspieszenie lepsze i prędkość wyższa, to zależy do czego ma motor służyć. Jeśli do spokojnej jazdy z kolegami, którzy nie mają mocniejszych motorów to lepszy jest 205. Jeśli chcesz jeździć szybko z kolegami to bierz 200
Ja się bardzo wkurzyłem jak złożyłem sobie 205 i jeździłem z kolegami było nas chyba z 7, to miałem najwolniejszy motor i nikt na mnie nie czekał i zzostawałem w tyle. Tak mnie to denerwowało że czasami chciałem zawrócić do domu Aż nagle trafiła się okazjai upiłem jawkę. Oczywiście trzeba było coś pokombinować ... w tym czasie jeden kolega rozbił se motor, drugi sprzedał, trzeciemu sie sprzęgło zepsuło i mu się nie chce robić bo inni już nie mają motorów i od tej pory zostałem sam z jawką Dobra dość tych żalów nad sobą
Wszystko zależy od warunków jazdy, towarzystwa i zamiarów
- BaroS
- MotoManiak
- Posty: 434
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:24
Jak już miałbym brać ogara 200 to kupiłbym se JAWE 50
Ale ogar 205 jest the best - zakładasz 60 ccm, pakujesz nowe żębateczki i leci te 60 i pali 2l/100km a nie 3l/100km ja mam simsona co pali 3 l i niewyrabaim na paliwo dlatego jeźdze komarem, ale dziś załatwie se gazolinki to mój 232 odpocznie se
Ale ogar 205 jest the best - zakładasz 60 ccm, pakujesz nowe żębateczki i leci te 60 i pali 2l/100km a nie 3l/100km ja mam simsona co pali 3 l i niewyrabaim na paliwo dlatego jeźdze komarem, ale dziś załatwie se gazolinki to mój 232 odpocznie se
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Ja np. nie jestem w 100% zadowolony z simsona skutera, wolałbym s51 pod względem szybkośći i rozpędu a z komarka jestem w 100% bo w końcu mam co chciałem- szybki zrywny i zabytkowy
Bierz ogara 205 , jawka dużo pali po tunningach a romet 60ccm jest zrywny na 1 niczym simson
Bierz ogara 205 , jawka dużo pali po tunningach a romet 60ccm jest zrywny na 1 niczym simson
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Lizard napisał:
No niby wiem że się psuje co chwilęale jestem zadowolony a i tak nie będę mówił jak Alonzo
Hermes napisał:
Ja nie rozumiem jak można źle mówić o swoim motorze Wink
Wystarczy być realistą.
No niby wiem że się psuje co chwilęale jestem zadowolony a i tak nie będę mówił jak Alonzo
mowiac szczerze powiedzialbym 200 to gowno
- BaroS
- MotoManiak
- Posty: 434
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:24
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 330 gości