silniki s38
Posty: 64
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Komar Rider ale gdzieś na mm była zeskanowana ulotka, z informacjami na temat silników s-01 z WSKi jakieś tam jeszcze i właśnie ten silnik, z taką dziwną wygiętą kopką, nie umiem jej znaleźć... poza tym wałek miał taką blokadę z lewej strony
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
elo moto 1993 napisał(a): gdzieś na mm była zeskanowana ulotka
Ty tu jesteś szefem od downloadu
....::::KOMAR RIDER::::....
-
Komar Rider - @admin
- Posty: 6013
- Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
- Lokalizacja: Rzepin
- Pochwały: 1
kuria no nie ma, KR też tą ulotkę pamięta, ale nie umiemy znaleźć, w downloadzie nie ma
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
elo moto 1993 Potwierdzam widziałem go na allegro a takze kiedyś o nim czytałem
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
Marek.K. napisał(a):3typ. kopniak z prawej strony
ja mam taki tymczasowy bo mi się kawałek wałka z lewej strony ułamał :F tylko nie odbija bo sprężyny nie ma :F
komara może mieć każdy, Deltę nieliczni...
ale ja mam i to i to
-
Piotrek.P - MotoManiak
- Posty: 1535
- Dołączył(a): 8 mar 2010, o 22:45
- Lokalizacja: Dubicze Cerkiewne
- Pojazdy: dleta rmr 24 i wieeeeeele wiele innych :)
Ja piernicze to widze że ładne patenty odstawiano. No nic, jak znajdziecie foto to zarzućcie bo jestem cholernie ciekawy, w każdym razie to jak ktos pisał zawsze można wałek z pedałowca zarzucić i jakiś oskubany pedał i efekt ten sam :F
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Ale powiedzcie jaki był cel montowania kopniaka z drugiej strony? od strony czysto technicznej, przecież to tak raczej nie wygodnie jest... ?
No chyba że działało to na zasadzie pedałów i kopało się jak jawkę do przodu
No chyba że działało to na zasadzie pedałów i kopało się jak jawkę do przodu
- Mateusz
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 3683
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
- Lokalizacja: WM 6668A
owszem, z tego co pamiętam z tej ulotki to kopało się do przodu w downloadzie jest jeden temat o nazwie "pogromca kopniaka" były w nim dwie foty, ale są już nieaktywne, więc nie wiem czy był to ten temat, czy inny aczkolwiek było to rok temu, i jak ktoś tą ulotkę zarzucił to była niezła wrzawa w MotoChacie, ale kto ją zarzucił-nie pamiętam
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
u mnie się kopie w przód (normalny pedałowiec ale ma wałek z lewej strony ułamany co jest widoczne na filmie ponizej) i żeby kopnąć jeszcze raz jak np by nie odpalił to trzeba
sprzęgło i przekręcić
zrobić jak na moim filmie czyli korbę podnieść w górę, lekko w dół i z nowu w górę i tak aż się nie osiągnie wymażonego położenia :F
http://www.youtube.com/watch?v=rmqD2QLsgaE
sprzęgło i przekręcić
zrobić jak na moim filmie czyli korbę podnieść w górę, lekko w dół i z nowu w górę i tak aż się nie osiągnie wymażonego położenia :F
http://www.youtube.com/watch?v=rmqD2QLsgaE
komara może mieć każdy, Deltę nieliczni...
ale ja mam i to i to
-
Piotrek.P - MotoManiak
- Posty: 1535
- Dołączył(a): 8 mar 2010, o 22:45
- Lokalizacja: Dubicze Cerkiewne
- Pojazdy: dleta rmr 24 i wieeeeeele wiele innych :)
elo moto 1993 a moz.e to było w temacie w allegro ?
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
Mateusz zwrócił uwagę na ciekawą rzecz, ja myślę że jeżeli taki silnik istniał to mogłaby to być "beta" kopanego czyli najtańszym kosztem zrobić coś na kopniak (chociaż jakby nie patrzeć też musieli dorobić sprężynę i pozmieniać osprzet wałka więc dalej średnio sensowne), zresztą jak dacie zdjęcia to będziemy rozkminiać bo bez zdjęć to ciężko powiedzieć czy takie coś właściwie istniało.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
silniki s38
Witam, zarejestrowałem się na tym forum tylko dla tego tematu niedawno nabyłem nietypowy silnik s 38. Jest to silnik z początku produkcji fabryki w Nowej Dębie montowany w rysiach, żakach i pierwszych komarach - świadczą o tym m.in.iskrownik starego typu z aluminiowym magnetem typu M01, cienka obudowa lewej strony silnika, wyjście na linki z przodu silnika itd. Jego nietypowość polega na tym, że posiada kopinak - a nie pedała. Mało tego, kopniak jest po prawej stronie a na dodatek kopie się do "do przodu". Kopniak (na wieloklin) wydaje się byc także inny niż typowy - jest bardziej wygięty. Ponadto, po stronie lewej silnika na wyskokości kopniaka (tam gdzie wychodził korbowód na pedało) karter posiada kwadratowe jednolitr zgrubienie w które wkręcona jest śruba 6 mm z zabezpieczeniem. Najlepsze jest to, że silnik posiada nr A 00000X. Od razu chciałbym zaznaczyć, iż silnik ten nie wskazuje na zastosowanie jakiś domowych patentów, czy usprawniień a wszystko wygląda na fabryczny wypust. Ponadto silnik jest w nienagannym stanie technicznym, a smaczku całej historii dodaje fakt, że nabyłem do od człowieka z Nowej Dęby. Będę wdzęczny za jakiekolwiek informacje dot. tego typu silnika. Z góry dzięki za zainteresowanie tematem
- OldKrakMoto
- MotoManiak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27 maja 2014, o 20:27
Re: silniki s38
Gdzieś czytałem, lub słyszałem omtakim wypuscie z zakładów w Nowej Dębie. Niestety wzmianka była niewiele bogatsza od powyższego opisu. Chyba miały być one do motoroweru turysta(?).
Wysyłane z mojego NEXO 3G za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego NEXO 3G za pomocą Tapatalk 2
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Re: silniki s38
OldKrakMoto napisał(a):Witam, zarejestrowałem się na tym forum tylko dla tego tematu niedawno nabyłem nietypowy silnik s 38. Jest to silnik z początku produkcji fabryki w Nowej Dębie montowany w rysiach, żakach i pierwszych komarach - świadczą o tym m.in.iskrownik starego typu z aluminiowym magnetem typu M01, cienka obudowa lewej strony silnika, wyjście na linki z przodu silnika itd. Jego nietypowość polega na tym, że posiada kopinak - a nie pedała. Mało tego, kopniak jest po prawej stronie a na dodatek kopie się do "do przodu". Kopniak (na wieloklin) wydaje się byc także inny niż typowy - jest bardziej wygięty. Ponadto, po stronie lewej silnika na wyskokości kopniaka (tam gdzie wychodził korbowód na pedało) karter posiada kwadratowe jednolitr zgrubienie w które wkręcona jest śruba 6 mm z zabezpieczeniem. Najlepsze jest to, że silnik posiada nr A 00000X. Od razu chciałbym zaznaczyć, iż silnik ten nie wskazuje na zastosowanie jakiś domowych patentów, czy usprawniień a wszystko wygląda na fabryczny wypust. Ponadto silnik jest w nienagannym stanie technicznym, a smaczku całej historii dodaje fakt, że nabyłem do od człowieka z Nowej Dęby. Będę wdzęczny za jakiekolwiek informacje dot. tego typu silnika. Z góry dzięki za zainteresowanie tematem
A czemu zdjęć nie dasz
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Posty: 64
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 272 gości