komar jak trza :P!!!!
Posty: 43
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Ale przecież w komarze 2361 silnik pochodził z modelu 2350 czyli był to S38ZB4.Różnił się bakiem,kanapą i kierownicą.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
No właśnie. To był przeciętny s 38- a szkoda
Mogli z niego wyćisnąć chociaż z 2,5 KM i żeby jechał z 55 km/h
Mogli z niego wyćisnąć chociaż z 2,5 KM i żeby jechał z 55 km/h
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Pete
ad. EMU Tabliczka znamionowa jednoznacznie określa mój Komarek na typ 2361. Mam pewnosc że od początku taki był i dążę teraz do wiernego odtworzenia stanu fabrycznego. Trochę części jak pisałem mi poginęło, ale to co dokupuję jest 100% zgodne ze stanem pierwotnym. Jasne rączki dostałem, jasną linkę mam tylko sprzęgłową, pozostałych nie ma, podnóżek przydałby się z okrągłymi gumami. Pozatym wszystkie części są oryginalne od tego egzemplarza i muszę stwierdzić że są w całkiem niezłej kondycji, n.p. chromy na obręczach kół. na kierownicy. na klamkach, hamulcu nożnym, ramka lampy, odbłyśnik reflektora stan oceniam na 4+ co na 35 lat żywota w różnych warunkach całkiem nieżle świadczy o systemie pracy DORO propagowanym w czasach wczesnego gierka popytajcie dziadków napewno pamiętają co to było. Ponawiam pytanie czy ktoś wie gdzie kupić plastikowe krawędzie błotników. Jutro poszukam stare zrobię foto i zobaczycie o co mi chodzi. Silnik faktycznie standart s38 dalej nie powiem, demonem szybkości nie był ale z 20000 przejechał i jeszcze do restaurowanego wystarczy. Pete
- Pete
- MotoManiak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 20:50
- Lokalizacja: Poznań
Powiem ci ze prawdopodobnie to jest całkowicie pierwsza seria 2361 ze względu na bak który pochodzi z 2360!! komary często właśnie składali nie dbając z czego (np. komar 2350 Aleksandra posiadający tabliczkę 2361) ale bardzo mi sie w twoim podoba to ze polakierowałeś go na oryginał tzn. często ludzie pomijają lakierowanie baku na srebrno mój 2361 tez będzie taki jak twój tyle ze rama będzie czarna
-
EMU - MotoManiak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:34
- Lokalizacja: Katowice
z tego co wiem EMU odnośnie 2360 to posiadały blaszane lampy
i zbiornik mial chyba inne mocowanie
i zbiornik mial chyba inne mocowanie
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
Pete
W moim lampa była i jest blaszana, a mocowanie baku hmm, nie wiem jakie jest typowe ale ten zbiornik od sporta ten łączony pośrodku chyba bym też założył, ma on z prrzodu coś w rodzaju silentblocków i nie rezonuje pewnie jak ten mój szczególnnie jak w baku pusto. Rama to raczej napewno 2350. Pete
- Pete
- MotoManiak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 20:50
- Lokalizacja: Poznań
Re: komar jak trza :P!!!!
Trochę odgrzebię temat, ale chyba jest po temu dobra okazja. Kilka dni temu bowiem spotkałem na ulicach Poznania Komarek Sport z niezgrzewanym bakiem, takim jak mój, czyli duża rzadkość. Komarek był starannie odrestaurowany, silnik, poler. chromy, itd, itp, tyle że kolorek typu yellow kompletnie od tematu. Niestety nie było warunków podejścia do gościa (starszy po 50-tce), stał bowiem na swiatłach na dość dużym skrzyżowaniu. Komarek jak widać w użyciu, na białych blachach, gościu tylko śmigał. Jeżeli ktoś ma namiar na gościa chętnie się z nim skontaktuję. Tak dla ciekawości to przez 40 lat widziałem tylko trzy takie Komarki w tym mojego, a te baki to ponoć włoskie, podobnie jak siedzenia, moje miało czarne boki i czerwona góra z takimi wzdłużnymi zgrzewami ozdobnymi. Tyle informacji, może komu się przydadzą do odtworzenia jakiegos egzemplarza.
- Pete
- MotoManiak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 20:50
- Lokalizacja: Poznań
komar jak trza :P!!!!
Górnicy, górnicy wszędzie
Sporty to już mega rarytasy a żeby zobaczyć tak ot na mieście to już wgl.
- Patryk.
- MotoManiak
- Posty: 2119
- Dołączył(a): 25 lip 2009, o 11:35
- Pochwały: 7
Re: komar jak trza :P!!!!
Wiem że odgrzebuję strasznie stary temat ale co sie nadal dzieje z komarkiem? To ciekawa wersja a ja takie uwielbiam. Pete to twój:
www.jacomoto.pl
www.jacomoto.prv.pl
Pojazdy:
Ryś Mr1B,
Żak Mr 2
Komary: 231B, 2320, 2330, 2350, 2351, 2361,
Romety: 301 Pony, 50T1x2, Pegazy: 700, 710, 750 oraz 760 Polo
Simson Sr4 -4
www.jacomoto.prv.pl
Pojazdy:
Ryś Mr1B,
Żak Mr 2
Komary: 231B, 2320, 2330, 2350, 2351, 2361,
Romety: 301 Pony, 50T1x2, Pegazy: 700, 710, 750 oraz 760 Polo
Simson Sr4 -4
- jacor
- *supporting
- Posty: 140
- Dołączył(a): 26 kwi 2007, o 22:47
Posty: 43
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 303 gości