[WSK 125] różnice pomiędzy modelami
Posty: 31
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Re: [WSK 125] Problem z 1 i 2 biegiem
Aż odwiedziłem Wikipedie i tam są błędy.Model na zdjęciu Siczki to M06B3 i ten model nigdy nie miał mniejszego zbiornika paliwa,siedzenia w listwie i był minimalnie dłuższy od następnych modeli "trójek".
- Janusz73
- MotoManiak
- Posty: 1308
- Dołączył(a): 30 mar 2013, o 13:37
- Pochwały: 44
- Pojazdy: Ogar 205 Honda CB1000RA
[WSK 125] Problem z 1 i 2 biegiem
Pomyśleć że tylko zdjęcie poglądowe wstawiłem z myślą o zbiorniku garbatym.... Ups
Pomogłem? Kliknij !
No i poetycka część podpisu:
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
@ Romecik2t - 5 minut temu
proscizna ale juz sobie 2 palce uje*alem srubokretem
No i poetycka część podpisu:
jarekvolvo napisał(a):Nie ma piękniejszego widoku, jak drobna Słodzinka wyłaniająca się z otchłani szwedzkiej cegły
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
jarekvolvo napisał(a):To tak, jak położysz panience dłoń na biodrze - spojrzy na ciebie uważnie z lekką niepewnością. Jeżeli tą samą dłoń położysz tej samej pannie 10 cm niżej - dostaniesz w pysk, zanim zdążysz się zorientować
-
Siczka - Ekspert
- Posty: 3159
- Dołączył(a): 8 lip 2012, o 22:18
- Pochwały: 66
- Pojazdy: dużo
[WSK 125] Problem z 1 i 2 biegiem
Janusz73, nie powiedziałem, że wueska na zdjęciu Siczki jest nieoryginalna całkiem. Mówiłem o Twojej, że jeśli wyglądała jak ta na zdjęciu to nie była to fabryczna specyfikacja z 77 czy tam 78 roku, a już ktoś w niej namieszał
Natomiast co do wydechu-chromowane były, aczkolwiek nie tak jak sądzisz w 'późniejszych' a wręcz przeciwnie-chromowany tłumik występował w starszych modelach (B1 i wszystkie wcześniejsze. W B3 nie widziałem fabrycznego)
Zaczynając komentarz mój od końca Twej wypowiedzi-nie było następnych modeli 'trójek'-M06B3 jest ostatnią z Wuesek tej pojemności. Były jedynie jej odmiany, aczkolwiek do końca produkcji ostał się jedynie "KOS".
Następną rzeczą jest zbiornik paliwa-w M06B3 występowało kilka rodzajów baku-garbaty(15 czy 17l), szeroki trójdzielny (bodaj 13l), wąski trójdzielny (10,5l)-był wąski trójdzielny z wysokim wlewem, ze średnim wlewem i z niskim wlewem
Listwę na siedzeniu miały natomiast trójki, jednakże w wersji ptaków.
Wracając od czego zacząłem-skoro nie było następnych modeli, to M06B3 nie mogła być od nich dłuższa minimalnie-mogła być jedynie dłuższa o całą długość
Pozdrawiam
Natomiast co do wydechu-chromowane były, aczkolwiek nie tak jak sądzisz w 'późniejszych' a wręcz przeciwnie-chromowany tłumik występował w starszych modelach (B1 i wszystkie wcześniejsze. W B3 nie widziałem fabrycznego)
Janusz73 napisał(a):M06B3 i ten model nigdy nie miał mniejszego zbiornika paliwa,siedzenia w listwie i był minimalnie dłuższy od następnych modeli "trójek".
Zaczynając komentarz mój od końca Twej wypowiedzi-nie było następnych modeli 'trójek'-M06B3 jest ostatnią z Wuesek tej pojemności. Były jedynie jej odmiany, aczkolwiek do końca produkcji ostał się jedynie "KOS".
Następną rzeczą jest zbiornik paliwa-w M06B3 występowało kilka rodzajów baku-garbaty(15 czy 17l), szeroki trójdzielny (bodaj 13l), wąski trójdzielny (10,5l)-był wąski trójdzielny z wysokim wlewem, ze średnim wlewem i z niskim wlewem
Listwę na siedzeniu miały natomiast trójki, jednakże w wersji ptaków.
Wracając od czego zacząłem-skoro nie było następnych modeli, to M06B3 nie mogła być od nich dłuższa minimalnie-mogła być jedynie dłuższa o całą długość
Pozdrawiam
-
traktorzysta - Ekspert
- Posty: 1904
- Dołączył(a): 6 cze 2009, o 19:21
- Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Pochwały: 82
- Pojazdy: Opel Corsa D 08', WSK M06B3, Kingway Yamasaki 110ccm, Romet 750
[WSK 125] Problem z 1 i 2 biegiem
traktorzysta, zjedz Snickersa.
Może po prostu jak kupił od gościa tą WSKę to tamten gość sobie przełożył bak na wyższy, albo po prostu taka z fabryki wyszła? Ludzie kiedyś różne rzeczy robili, części kupowali drugie i wstawiali, upiększali motocykle swoje, więc może ktoś albo sobie wygodniej zrobił np z deklem dlatego, żeby przy problemach z zapłonem wygodniej było niż cały dekiel odkręcać? Kiedyś różne rzeczy robili ludzie, a że każda WSK z tego samego modelu czymś się różniła to trudno :F
A jeśli już to co to zmieni czy ta WSK była taka czy siaka?
Może po prostu jak kupił od gościa tą WSKę to tamten gość sobie przełożył bak na wyższy, albo po prostu taka z fabryki wyszła? Ludzie kiedyś różne rzeczy robili, części kupowali drugie i wstawiali, upiększali motocykle swoje, więc może ktoś albo sobie wygodniej zrobił np z deklem dlatego, żeby przy problemach z zapłonem wygodniej było niż cały dekiel odkręcać? Kiedyś różne rzeczy robili ludzie, a że każda WSK z tego samego modelu czymś się różniła to trudno :F
A jeśli już to co to zmieni czy ta WSK była taka czy siaka?
Pomogłem? Kliknij !
No i poetycka część podpisu:
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
@ Romecik2t - 5 minut temu
proscizna ale juz sobie 2 palce uje*alem srubokretem
No i poetycka część podpisu:
jarekvolvo napisał(a):Nie ma piękniejszego widoku, jak drobna Słodzinka wyłaniająca się z otchłani szwedzkiej cegły
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
jarekvolvo napisał(a):To tak, jak położysz panience dłoń na biodrze - spojrzy na ciebie uważnie z lekką niepewnością. Jeżeli tą samą dłoń położysz tej samej pannie 10 cm niżej - dostaniesz w pysk, zanim zdążysz się zorientować
-
Siczka - Ekspert
- Posty: 3159
- Dołączył(a): 8 lip 2012, o 22:18
- Pochwały: 66
- Pojazdy: dużo
[WSK 125] Problem z 1 i 2 biegiem
Siczka, ale Ty jesteś męczący...
Czy ja powiedziałem, że to niemożliwe, że ktoś coś zmienił w niej? Albo że nie wierzę, że wyglądała tak a nie inaczej?
Poczytaj najpierw moje posty i postaraj się zrozumieć, co jest w nich treścią, a później komentuj, proszę. Bo normalnie ręce mi opadają jak czytam takie coś jak Twój ostatni post.
Czy ja powiedziałem, że to niemożliwe, że ktoś coś zmienił w niej? Albo że nie wierzę, że wyglądała tak a nie inaczej?
Poczytaj najpierw moje posty i postaraj się zrozumieć, co jest w nich treścią, a później komentuj, proszę. Bo normalnie ręce mi opadają jak czytam takie coś jak Twój ostatni post.
-
traktorzysta - Ekspert
- Posty: 1904
- Dołączył(a): 6 cze 2009, o 19:21
- Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Pochwały: 82
- Pojazdy: Opel Corsa D 08', WSK M06B3, Kingway Yamasaki 110ccm, Romet 750
[WSK 125] różnice pomiędzy modelami
Traktorzysta,my sie nadal nie mozemy zrozumieć ale to ja się niejasno wyrażam.Nie mówmy o modelach starszych M06B1 bo ich nie pamietam.Ale do czego zmierzam i dalej stawiam na swoim-WSK-a na zdjęciu Siczki to oryginał i rok sie zgadza.Mało tego,pamiętam lata 1980-82 jak mój sąsiad dużo,dużo ode mnie starszy miał identyczna WSK-e tylko,że z silnikiem "czwórki".I ona też była z końca lat siedemdziesiątych.Czwórka już miała inny chromowany tłumik.O zbiorniku 12,5 litrowym i z listwą na siedzeniu zaczyna sie produkcja WSK-i od lat 1979/1980.Pamietam początki lat osiemdziesiatych i sąsiada milicjanta z nową WSK-ą trójką.Miała już nowy zbiornik,tylna lampe nową,inne błotniki i chyba jeszcze siedzenie w nitach.No i oczywiście kolor Black.Jeśli się nie myle to od 1980 lub 1981 zaczyna sie produkcja WSK-i z nazwami ptaków i nową kolorystyką.I napisałem,że starszy model M06B3 był minimalnie dłuższy od następnych nowszych modeli.W PZL-Świdniku tak jak napisałeś to raczej "burdelu" nie było.Fabryka miała inne kłopoty ale zdarzały się cuda.W 1985r mój znajomy kupuje nową trójke w kolorze czarnym,siedzeniem z listwą,oczywiście nowym zbiornikiem i zupełnienową,dużą,prostokątną tylną lampą.A to już było na chwile przed całkowitym zakonczeniem produkcji motocykli WSK.
- Janusz73
- MotoManiak
- Posty: 1308
- Dołączył(a): 30 mar 2013, o 13:37
- Pochwały: 44
- Pojazdy: Ogar 205 Honda CB1000RA
Re: [WSK 125] Problem z 1 i 2 biegiem
Strzeliłem byka.Nie 12,5 litra zbiornik tylko 10,5litrowy.
- Janusz73
- MotoManiak
- Posty: 1308
- Dołączył(a): 30 mar 2013, o 13:37
- Pochwały: 44
- Pojazdy: Ogar 205 Honda CB1000RA
[WSK 125] Problem z 1 i 2 biegiem
Temat rzeka
Ku ścisłości ostatniego Twego posta-siedzenia z listwą miały dużo wcześniej 'czwórki' I miały je przez cały okres produkcji, w przeciwieństwie do trójki
W ogóle całą specyfikację można rozdzielić pomiędzy 125 i 175, bo całkiem inaczej montowano te elementy
Oczywiście-czwórka miła całkiem inny tłumik w pięknym chromie, przez cały okres produkcji, jednak tutaj też są wyjątki, ale nie mieszam ich do tego
Faktycznie-zbiornik trójdzielny to właśnie jak powiedziałeś-79/80r.
Natomiast błotniki kwadratowe zaczęto montować gdzieś w połowie roku 82. Lampa weszła do seryjnej produkcji bodaj w 1978r.
A produkcja ptaków to lata wcześniejsze-od roku 1975 zaczęto robić Gila i inne wersje-były one lżejsze i ładniejsze-chciano przyciągnąć nowych kupców, a na motocykl nowocześniejszy fabryka nie mogła sobie pozwolić, więc modyfikowano wygląd. Chociaż np. KOS miał z przodu inny bęben co poprawiło skuteczność hamulców.
"Burdel" w Świdniku się zdarzał Widziałem na przykład M06B3 z 82r. z wyższym numerem ramy niż moja B3 (100% oryginał-daję sobie głowę obciąć) i tamta miała błotniki okrągłe, a moja już kwadratowe. Widać, że mimo zmiany, jednak ok. 40000szt później (bo tyle wynosiła różnica numerów) w fabryce zamontowali nieodpowiednie błotniki
Co do wueski z 85r.-wszystko jak najbardziej się zgadza-czarne produkowane były do końca, zbiornik oczywiście trójdzielny z niskim wlewem no i lampa tylna-z motoroweru Chart. Z pewnością miała jeszcze inne podnóżki pasażera (całe metalowe, bez gum) i odblaski-prostokątne zamiast okrągłych
Nie pasuje mi jedynie ta listwa na siedzeniu, ale nie upieram się-jak mówiłem-w Świdniku wszystko było możliwe
Ku ścisłości ostatniego Twego posta-siedzenia z listwą miały dużo wcześniej 'czwórki' I miały je przez cały okres produkcji, w przeciwieństwie do trójki
W ogóle całą specyfikację można rozdzielić pomiędzy 125 i 175, bo całkiem inaczej montowano te elementy
Oczywiście-czwórka miła całkiem inny tłumik w pięknym chromie, przez cały okres produkcji, jednak tutaj też są wyjątki, ale nie mieszam ich do tego
Faktycznie-zbiornik trójdzielny to właśnie jak powiedziałeś-79/80r.
Natomiast błotniki kwadratowe zaczęto montować gdzieś w połowie roku 82. Lampa weszła do seryjnej produkcji bodaj w 1978r.
A produkcja ptaków to lata wcześniejsze-od roku 1975 zaczęto robić Gila i inne wersje-były one lżejsze i ładniejsze-chciano przyciągnąć nowych kupców, a na motocykl nowocześniejszy fabryka nie mogła sobie pozwolić, więc modyfikowano wygląd. Chociaż np. KOS miał z przodu inny bęben co poprawiło skuteczność hamulców.
"Burdel" w Świdniku się zdarzał Widziałem na przykład M06B3 z 82r. z wyższym numerem ramy niż moja B3 (100% oryginał-daję sobie głowę obciąć) i tamta miała błotniki okrągłe, a moja już kwadratowe. Widać, że mimo zmiany, jednak ok. 40000szt później (bo tyle wynosiła różnica numerów) w fabryce zamontowali nieodpowiednie błotniki
Co do wueski z 85r.-wszystko jak najbardziej się zgadza-czarne produkowane były do końca, zbiornik oczywiście trójdzielny z niskim wlewem no i lampa tylna-z motoroweru Chart. Z pewnością miała jeszcze inne podnóżki pasażera (całe metalowe, bez gum) i odblaski-prostokątne zamiast okrągłych
Nie pasuje mi jedynie ta listwa na siedzeniu, ale nie upieram się-jak mówiłem-w Świdniku wszystko było możliwe
-
traktorzysta - Ekspert
- Posty: 1904
- Dołączył(a): 6 cze 2009, o 19:21
- Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Pochwały: 82
- Pojazdy: Opel Corsa D 08', WSK M06B3, Kingway Yamasaki 110ccm, Romet 750
[WSK 125] Problem z 1 i 2 biegiem
traktorzysta, dla mnie to Ty jesteś meczący. Temat dotyczy czego innego a Ty najeżdżasz Janusza73, że nie mógł mieć takiej WSK bo coś tam i coś tam i tak ciągniesz swoje teorie w nieskończoność.
Z mojej strony to koniec. Dziękuje za uwagę.
Z mojej strony to koniec. Dziękuje za uwagę.
Pomogłem? Kliknij !
No i poetycka część podpisu:
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
@ Romecik2t - 5 minut temu
proscizna ale juz sobie 2 palce uje*alem srubokretem
No i poetycka część podpisu:
jarekvolvo napisał(a):Nie ma piękniejszego widoku, jak drobna Słodzinka wyłaniająca się z otchłani szwedzkiej cegły
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
jarekvolvo napisał(a):To tak, jak położysz panience dłoń na biodrze - spojrzy na ciebie uważnie z lekką niepewnością. Jeżeli tą samą dłoń położysz tej samej pannie 10 cm niżej - dostaniesz w pysk, zanim zdążysz się zorientować
-
Siczka - Ekspert
- Posty: 3159
- Dołączył(a): 8 lip 2012, o 22:18
- Pochwały: 66
- Pojazdy: dużo
[WSK 125] Problem z 1 i 2 biegiem
Faktycznie zrobił się "lekki" spam w temacie, ale nie powiem, że bezsensowny. Jest tu dużo ciekawych i przydatnych informacji.
Dodam jeszcze coś od siebie
Występowały WueSKi 125 z chromowanym wydechem od modelu 175. Były to egzemplarze wystawowe, wydech różnił się mocowaniem (nakrętka jak w 125). Powstało tego niewiele, tak samo z resztą jak B3 w "prospektowym" malowaniu, nie wiem czy zachował się jakiś w ładnym stanie do chwili obecnej- ja widziałem taki tylko na fotkach z epoki.
Jeżeli jakaś nowa 125 B3 ma chromowany wydech, to albo jest przełożony ze starszych wersji, albo chromowany na nowo, albo po prostu właściciel kupił nowy Sam widziałem w sklepie nowy, chromowany wydech do WSK.
Też spotkałem się z tym błędem. Mało tego, okrągłe błotniki występowały też w kolorowych wersjach i były malowane na biało identycznie jak kwadratowe. Te nieścisłości w typie błotników trochę utrudniają remont motocykla z końcówki produkcji, bo nigdy nie wiadomo, czy jest w 100% zgodny z dniem wyjechania z fabryki.
To też jest ciekawa kwestia Zauważcie, że pierwszy prototyp Charta powstał ok 1987 roku, produkcja zaczęła się pod koniec 1988 roku, a dopiero w kolejnym się rozkręciła. Tak więc to Chart miał lampę tylną od WSK, a nie na odwrót Te same lampy tylne występowały w Rometach 400a, ale one też były montowane ok 1988 roku. Wydaje mi się, że lampa była zaprojektowana do któregoś z nowszych prototypów WSK, a po ich odrzuceniu- zaadaptowana do ostatniej serii B3 125. Do Charta/400a po prostu wkładano lampy będące w produkcji żeby ciąć koszty, bo po co projektować nową lampę, skoro posiadana już ładnie zgrywa się z resztą motoroweru?
traktorzysta, Siczka, Wy się już nie kłóćcie, załatwcie swoje sprawy na pw albo w inny sposób, bez wtrącania tych zaczepek do postów. Dyskusja na poziomie jest świetna o ile nie przeradza się w kłótnię
Jeżeli zdarzy Ci się to kolejny raz, a nie minęło dużo czasu od napisania postu, to po prostu go edytuj. W prawej, górnej części posta jest przycisk, naciśnij, dalej postępujesz jak przy pisaniu zwykłej wiadomości
Dodam jeszcze coś od siebie
Janusz73 napisał(a):Jedynie mój tłumik był czarny,a tutaj ktoś go chromował,ogólnie nie wiem czy "trójki" miały chromowany tłumik?
Występowały WueSKi 125 z chromowanym wydechem od modelu 175. Były to egzemplarze wystawowe, wydech różnił się mocowaniem (nakrętka jak w 125). Powstało tego niewiele, tak samo z resztą jak B3 w "prospektowym" malowaniu, nie wiem czy zachował się jakiś w ładnym stanie do chwili obecnej- ja widziałem taki tylko na fotkach z epoki.
Jeżeli jakaś nowa 125 B3 ma chromowany wydech, to albo jest przełożony ze starszych wersji, albo chromowany na nowo, albo po prostu właściciel kupił nowy Sam widziałem w sklepie nowy, chromowany wydech do WSK.
traktorzysta napisał(a):Widziałem na przykład M06B3 z 82r. z wyższym numerem ramy niż moja B3 (100% oryginał-daję sobie głowę obciąć) i tamta miała błotniki okrągłe, a moja już kwadratowe.
Też spotkałem się z tym błędem. Mało tego, okrągłe błotniki występowały też w kolorowych wersjach i były malowane na biało identycznie jak kwadratowe. Te nieścisłości w typie błotników trochę utrudniają remont motocykla z końcówki produkcji, bo nigdy nie wiadomo, czy jest w 100% zgodny z dniem wyjechania z fabryki.
traktorzysta napisał(a):lampa tylna-z motoroweru Chart.
To też jest ciekawa kwestia Zauważcie, że pierwszy prototyp Charta powstał ok 1987 roku, produkcja zaczęła się pod koniec 1988 roku, a dopiero w kolejnym się rozkręciła. Tak więc to Chart miał lampę tylną od WSK, a nie na odwrót Te same lampy tylne występowały w Rometach 400a, ale one też były montowane ok 1988 roku. Wydaje mi się, że lampa była zaprojektowana do któregoś z nowszych prototypów WSK, a po ich odrzuceniu- zaadaptowana do ostatniej serii B3 125. Do Charta/400a po prostu wkładano lampy będące w produkcji żeby ciąć koszty, bo po co projektować nową lampę, skoro posiadana już ładnie zgrywa się z resztą motoroweru?
traktorzysta, Siczka, Wy się już nie kłóćcie, załatwcie swoje sprawy na pw albo w inny sposób, bez wtrącania tych zaczepek do postów. Dyskusja na poziomie jest świetna o ile nie przeradza się w kłótnię
Janusz73 napisał(a):Strzeliłem byka.
Jeżeli zdarzy Ci się to kolejny raz, a nie minęło dużo czasu od napisania postu, to po prostu go edytuj. W prawej, górnej części posta jest przycisk, naciśnij, dalej postępujesz jak przy pisaniu zwykłej wiadomości
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Problem z 1 i 2 biegiem wsk 125
Tomek napisał(a):Występowały WueSKi 125 z chromowanym wydechem od modelu 175.
Nie do końca to jest prawdą, bowiem wydech był trochę innego kształtu, ale mocowany był faktycznie na nakrętkę.
Takie wydechy to można dosłownie policzyć. Na pewno zrobiono ich mniej niż 100szt. Zachowało się pewnie kilkanaście lub kilkadziesiąt.
Tomek napisał(a):Mało tego, okrągłe błotniki występowały też w kolorowych wersjach i były malowane na biało identycznie jak kwadratowe.
Rozróżnijmy-były dwie wersje 'okrągłych' błotników-głębokie (montowane do 82) i płytkie (wersje ptaków). Także nic tu nie utrudnia remontu A jedynie trzeba wiedzieć, jaki motocykl faktycznie się posiada
Dodam, że płytkie błotniki nigdy nie były malowane na czarno-były one białe czy tam popielate (różne odcienie tych kolorów, z resztą ja daltonista jestem )
Lampa Charta-faktycznie Masz rację. Aczkolwiek przyzwyczaiłem się mówić 'z Charta' bo po prostu lampa ta kojarzona jest z tym motorowerem a nie z WSKą
BTW.
Proponuję posty z dyskusją na temat WueSKi wydzielić i przenieść do osobnego tematu
Z chęcią jeszcze porozmawiam o tym
-
traktorzysta - Ekspert
- Posty: 1904
- Dołączył(a): 6 cze 2009, o 19:21
- Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Pochwały: 82
- Pojazdy: Opel Corsa D 08', WSK M06B3, Kingway Yamasaki 110ccm, Romet 750
Re: [WSK 125] różnice pomiędzy modelami
Dobrze,że to jest oddzielny temat.Powtarzam,że moge się mylić i żałuje teraz jednej rzeczy,miałem książke napraw o WSK-ach i to była naprawdę konkretna książka z okresem produkcji poszczególnych modeli.Idealne opisy jeżeli chodzi o naprawy i super schematy elektryczne.Mi się cały czas wydawało,że "trójki" z nazwami ptaków zaczęto produkowac od początku lat 80-tych.
- Janusz73
- MotoManiak
- Posty: 1308
- Dołączył(a): 30 mar 2013, o 13:37
- Pochwały: 44
- Pojazdy: Ogar 205 Honda CB1000RA
[WSK 125] różnice pomiędzy modelami
Tralalala, sratatata. Takie ocenianie, w prlu, ładowali wszystko co było wiec niektóre modele miały coś z poprzedniego albo coś tam pokręcone, już nie mówiąc o tym ze przez czas uzytkowania tych motocykli, czyli juz ponad 30lat często czesci które uległy zniszczeniu wymieniane były na takie które pasowały a nie koniecznie oryginalnie, wiec te wszystkie stwierdzenia medrców, ze masz składaka bo osłona łancucha jest inna sa dla mnie smieszne.
A wracając do osłony łańcucha. Na zdjęciu które dał Siczka osłona jest prosta a niby model b3 miał zawijaną na końcu.
A wracając do osłony łańcucha. Na zdjęciu które dał Siczka osłona jest prosta a niby model b3 miał zawijaną na końcu.
Ostatnio edytowano 5 kwi 2013, o 20:45 przez Tomek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: scaliłem posty
Powód: scaliłem posty
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
[WSK 125] różnice pomiędzy modelami
pawel615, nic nie wiesz, a się odzywasz....
B3 miała obie osłony-zawiniętą i prostą. Zawinięta bodaj do 77 roku była. A później prosta.
Z tym, że zdarzały się wyjątki od specyfikacji się zgodzę, ale były ustalone specyfikacje w danych latach produkcji i trzymano się ich.
B3 miała obie osłony-zawiniętą i prostą. Zawinięta bodaj do 77 roku była. A później prosta.
Z tym, że zdarzały się wyjątki od specyfikacji się zgodzę, ale były ustalone specyfikacje w danych latach produkcji i trzymano się ich.
-
traktorzysta - Ekspert
- Posty: 1904
- Dołączył(a): 6 cze 2009, o 19:21
- Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Pochwały: 82
- Pojazdy: Opel Corsa D 08', WSK M06B3, Kingway Yamasaki 110ccm, Romet 750
Re: [WSK 125] różnice pomiędzy modelami
Oglądam tą WSK-e na zdjęciu i jestem nią zachwycony.Traktorzysta zauwazam,że masz wiedze o historii tych motocykli.Nie chce wywoływać burzy w szklance wody,ale kierownica w tym egzemplarzu na zdjęciu jest według mnie nieoryginalna.Jest chyba za wysoka,moja miała niższą,ale nie tak niską jak niektóre "czwórki"-miały prawie proste fajery.
- Janusz73
- MotoManiak
- Posty: 1308
- Dołączył(a): 30 mar 2013, o 13:37
- Pochwały: 44
- Pojazdy: Ogar 205 Honda CB1000RA
Posty: 31
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 365 gości