Poradnia psychologiczna przy ul. MotoManiaków 2
Boję się, że nie pociągnie tego lakieru Orginalny podkład, potem orginalne malowanie, potem nowy podkład i nowy lakier. A jeśli już to pójdzie tego strasznie dużo
....::::KOMAR RIDER::::....
-
Komar Rider - @admin
- Posty: 6013
- Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
- Lokalizacja: Rzepin
- Pochwały: 1
Druciak- wyjdzie taniej Trochę ci to zajmie, ale będzie to najbezpieczniejsza i najtańsza alternatywa mnie struganie rometa druciakiem zajęło 2 dni (ale wiesz, z przerwami na piwo )Tylko pamiętaj o okularach ochronnych, bo te druciki bardzo lubią opuszczać swoje właściwe miejsce, a jak ci taki trafi w oko to... chyba wiesz
-
Łukasz. - @admin
- Posty: 4771
- Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
- Lokalizacja: WLKP -> PWL
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87
No to ja wyjdę ze swoimi pomysłami
Łukasz chciał simsona-nie stać go Przez jakiś czas zastanawiam się nad modyfikacją rometa, ponieważ gdy przesiadłem się na etkę, roman to dla mnie praktycznie bezmocny Wpadłem kiedyś na pomysł: Może by swap? Już nawet zacząłem licytować silnik na allegro (dobrze, że nie wygrałem ), ale jednak coś mi mówi, żebym lepiej zostawił romana w spokoju i zostawić tak jak jest, chociaż z drugiej strony chcę coś mocniejszego czym mogę legalnie jeździć i- co najważniejsze-mieć jakieś szanse z simsonami Więc co radzicie- przeróbka czy oryginał?
Łukasz chciał simsona-nie stać go Przez jakiś czas zastanawiam się nad modyfikacją rometa, ponieważ gdy przesiadłem się na etkę, roman to dla mnie praktycznie bezmocny Wpadłem kiedyś na pomysł: Może by swap? Już nawet zacząłem licytować silnik na allegro (dobrze, że nie wygrałem ), ale jednak coś mi mówi, żebym lepiej zostawił romana w spokoju i zostawić tak jak jest, chociaż z drugiej strony chcę coś mocniejszego czym mogę legalnie jeździć i- co najważniejsze-mieć jakieś szanse z simsonami Więc co radzicie- przeróbka czy oryginał?
-
Łukasz. - @admin
- Posty: 4771
- Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
- Lokalizacja: WLKP -> PWL
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87
pytanie orientacyjne-masz oryginalny cylek?
Chociaż właściwie lepiej szlif, bo moc troszeczkę wzrośnie
Chociaż właściwie lepiej szlif, bo moc troszeczkę wzrośnie
-
Łukasz. - @admin
- Posty: 4771
- Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
- Lokalizacja: WLKP -> PWL
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87
łukasz: zależy jak stoisz z kasą, jeśli uzbierasz 1500 to pytaj o simsona, najlepiej sie wychodzi na kupnie pojazdów od tych ludzi którzy nei znają ich wartości ale taką okazje cholernie ciężko trafić, prędzej to ona trafia ciebie niż ty ją...
a co do szlifu cylka jawki to coś drogo, zależy jaki tłok jest w komplecie jeśli jakaś czajna to może lepiej spytać ile szlif bez tłoka i kupić go samemu?
a co do szlifu cylka jawki to coś drogo, zależy jaki tłok jest w komplecie jeśli jakaś czajna to może lepiej spytać ile szlif bez tłoka i kupić go samemu?
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
a co do szlifu cylka jawki to coś drogo, zależy jaki tłok jest w komplecie jeśli jakaś czajna to może lepiej spytać ile szlif bez tłoka i kupić go samemu?
Właśnie podejrzane mi to jest, muszę dobrze wypytać
Łukasz R. napisał(a):pytanie orientacyjne-masz oryginalny cylek?
Mam kilka cylindrów, jakiś oryginał też się znajdzie
-
Konik - MotoManiak
- Posty: 5415
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
- Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'
Konik popraw kanały w cylindrze wypoleruj szlif odchudzony tłok i podobno można założyć pierścienie od simsona s51 a jeśli tak to kupisz mza i taki zestaw powinien dłużej pojeździć taniej wyjdzie i moc będzie większa niż na tych nowych polskich cylindrach z małymi kanalikami ciężkimi sworzniami itp.
Ogar 200 aktualnie
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
-
tara512 - MotoManiak
- Posty: 732
- Dołączył(a): 13 sty 2008, o 13:27
- Lokalizacja: Łowicz
Konik popraw kanały w cylindrze wypoleruj szlif odchudzony tłok i podobno można założyć pierścienie od simsona s51 a jeśli tak to kupisz mza i taki zestaw powinien dłużej pojeździć taniej wyjdzie i moc będzie większa niż na tych nowych polskich cylindrach z małymi kanalikami ciężkimi sworzniami itp.
Ok dzięki za info
-
Konik - MotoManiak
- Posty: 5415
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
- Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'
Michaus napisał(a):oddać do szlifu..
co z tego jak cyl oryginał jak tłok i tak gówniany bedzie ,czyli krag sie zamyka ,a za tyle to kupisz cały zestawik i bedziesz miał bez roboty
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
http://www.allegro.pl/item801908721_motorower_zipp_shock_kask_ubranie_dkm_myslowice.html
co to to to jest warte, ile to to jedzie, warto to to kupić?
co to to to jest warte, ile to to jedzie, warto to to kupić?
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
Śmieszne. Kanapa od odkurzacza, linia pseudo-TZR+kibel, o przodzie nie wspominam. Już wizualnie się nie opyla.
Zacieranie "eSa": 360/1000 km :F
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
De gustibus non est disputandum.
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
Na SFT jest ***, jedziesz, muł taki ku*ewny i jak wyrwie, to nie wiadomo czy cisnąć, czy ratować plastiki, czy hamować
De gustibus non est disputandum.
-
Laskos - MotoManiak
- Posty: 2064
- Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:54
- Lokalizacja: Milanówek
elo moto 1993 powiem ze wygląda trochę lepiej niż ogar 900 i jego inne wersje ogólnie linia jest ładniejsza tyle że dalej to wygląda na typowy skut nie ma zbiornika tak jak w typowych mini ścigach( tzr rs i inne) i troche lampę mogli lepszą dać.. no ale gdyby założyc do tego 125 to ładnie by to śmigało..
-
Michaus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 768
- Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 239 gości