Szlifowanie cylindra rozwiertakiem.

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

Szlifowanie cylindra rozwiertakiem.

Postprzez dieludolfs » 3 lut 2018, o 15:02

janosikmz19822, wygląda na oryginał, ma wybite wszystkie oznaczenia jak w oryginale, są nawet miejsca na plomby ;)
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Szlifowanie cylindra rozwiertakiem.

Postprzez Pani Kontekstowa » 3 lut 2018, o 15:02

Pani Kontekstowa
 

Szlifowanie cylindra rozwiertakiem.

Postprzez Stachu.G » 3 lut 2018, o 18:59

Ciaśniejszy tłok? :hmm:

Raczej to się ładnie nie dotrze, rysy wyglądają na głębokie, krawędzie okien masz chyba jeszcze nie po fazowane, ale chyba o tym wiesz. :D
Pomogłem ? Kliknij pomógł
Stachu.G
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1036
Dołączył(a): 20 sty 2011, o 13:57
Lokalizacja: Podkarpackie
Pochwały: 42
Pojazdy: Romet Chart 210 70cmm

Szlifowanie cylindra rozwiertakiem.

Postprzez Tomciosz » 4 lut 2018, o 20:14

Stachu.G, Byle dobre smarowanie było, to nie będzie problemu ze sczepianiem II rodzaju. :) (pot. zatarcie :F )
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30

Szlifowanie cylindra rozwiertakiem.

Postprzez majsterr » 24 lut 2018, o 12:40

Żeby rozpoznać orginalny cylinder, od chinola wystarczy porównać jakość odlewu.Chinol ma pełno nadlewek i zazwyczaj ma bicie CX w miejscu uszczelki głowicy.Jak almot to zazwyczaj ma logo almotu.Ale nie radzę kupować tego gwna.Szukajcie zakładu z dobrą opinią co robi szlify.Za rozwiertak się nie bieżcie, bo to nie jest tak że wsadzacie go w cylek kręcicie minutę i gotowy szlif.Trzeba odpowiednio ustawić cylinder żeby nie było krzywo rozwiercane.Trzeba wiedzieć ile luzować nakrętkę za każdym rozwiertem,trzeba też ustawić dobrą szczelinę na pierścionku i wygładzić okna co jest podstawą w dwusuwie.Jednak i do nie daje profesjonalnego efektu szlifu.Ja jak zawsze komuś robię silnik i ma być profesjonalnie to odsyłam cylinder do jack motors.Nie reklamuję ale robią tam najlepsze szlify.Jednak ja 15 lat jeżdżę na takich szlifach i na setki szlifowanych cylindrów, tylko 2 szlify nie wyszły. :cry: .Ten chłopek co na YT robi szlif, to jacek z kozłówka.Tylko że jego ojciec nauczył.A jego ogar nie narzeka.Do dęcowca dojechał na tym cylku:).jak robił dezamety, to jak miał na maxa zjechany nominał, to kupował pierścionki na 1 szlif, przyszlifowywał je pilniczkami diamentowymi, żeby wchodziły w nominalny cylek i robił setki km. :)
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang

Poprzednia strona

Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 120 gości