Szrot Team 3
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Może zmienie troche tor tematu, kadzaf drogie sa czesci do twoich motorków, jak czesto sie je wymienia :
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
-
Jakub Knight - MotoManiak
- Posty: 1319
- Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
- Lokalizacja: Bytom
y a wiec tak KMX125 tłoki wytrzymują po 20tys km ale ja radze wymnieniać co 10tys km koszt takiego tłoka ok 300zł ,
KTM lc4 to 4t wiec po ok 45-50tys km pasowało by wymienic ale kiedy sie tyle zrobi(predzej sie ja zestarzeje) oryginalny tłok kossztuje 1600zł a firmowe vertexy czy wossnery sa po 600-700zł
miałem jeszcze Yamahe WR 400f tam tłok wymienia sie po okreslonej liczbie godzin i CR250 wyniana tłoka zalecana co 30-40h
dlatego sprzedałem
KTM lc4 to 4t wiec po ok 45-50tys km pasowało by wymienic ale kiedy sie tyle zrobi(predzej sie ja zestarzeje) oryginalny tłok kossztuje 1600zł a firmowe vertexy czy wossnery sa po 600-700zł
miałem jeszcze Yamahe WR 400f tam tłok wymienia sie po okreslonej liczbie godzin i CR250 wyniana tłoka zalecana co 30-40h
dlatego sprzedałem
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
noi jeszcze cylindry przy wieszkośći motorków ją cylindry z duraluminium
i mają powłoke nikasilową(nie posiadają te cylindry tuleji zeliwnej)
a w Polsce nie regeneruja takowych cylindrów robią to gdzieś w Czechach i jeszcze gdzieś .taka powłoka jest bardzo odporna na zużycie i przy zmnianie tłoka nie trzeba robić szlifu tylko kupuje sie tłok na inną selekcje
Ja to zakładam tuleje zeliwne bo nikasilownie jest drogie
A co do skrzyń biegów to sa twałe nie sypią sie pod warunkiem ze jest odpowiednia ilośc oleju
i mają powłoke nikasilową(nie posiadają te cylindry tuleji zeliwnej)
a w Polsce nie regeneruja takowych cylindrów robią to gdzieś w Czechach i jeszcze gdzieś .taka powłoka jest bardzo odporna na zużycie i przy zmnianie tłoka nie trzeba robić szlifu tylko kupuje sie tłok na inną selekcje
Ja to zakładam tuleje zeliwne bo nikasilownie jest drogie
A co do skrzyń biegów to sa twałe nie sypią sie pod warunkiem ze jest odpowiednia ilośc oleju
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
No to nieźle za te forse zrobie remont silnika sredniej klasy samochodu
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
-
Jakub Knight - MotoManiak
- Posty: 1319
- Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
- Lokalizacja: Bytom
Jakub Knight napisał(a):No to nieźle za te forse zrobie remont silnika sredniej klasy samochodu
no tak ale tu chodzi o przyjemność z jazdy póżniejszej terenie przynajmniej nie muli
jak miałem komara to obawiałem sie aby go nie zmuliło na górce
a jak miałem WR400 to znów obawiałem sie aby nie przeleciec do tyłu
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Jakub Knight napisał(a):a zwłaszcza ze masa jest bardzo mała
WR miała niecałe 100kg kupiłem ją (ojciec dał kase) za 8 patyków była okazja a sprzedałęm ją za ok 11tys zł noi kupiłem se za to KMXa
ale to było jakieś 1,5 roku temu,bałem sie troche bo agresywny był.
Nie to co Lc4(bo jest cieższa i ma mniejsze obroty a moc była ta sama tyle ze WR lepiej sei zbierała miała ok 9-10tys obr/min
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
- Gość
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 420 gości