Ciekawe pojazdy/ciekawe historie
Ciekawe pojazdy/ciekawe historie
Ja bym zaspokoił się kopią !
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Ciekawe pojazdy/ciekawe historie
DżIZAS !!!!
KOPIą ??!!!
To wszak niebezpieczne, kłujące
Są lepsze sposoby zaspokojenia... np. dmuchana lala
KOPIą ??!!!
To wszak niebezpieczne, kłujące
Są lepsze sposoby zaspokojenia... np. dmuchana lala
- jarekvolvo
- MotoManiak
- Posty: 773
- Dołączył(a): 11 wrz 2007, o 09:40
- Lokalizacja: Milanówek
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Volvo 855 Estate "Hornet", Romet 50T1, , Komar MR 232, Gnom, MAW...
Ciekawe pojazdy/ciekawe historie
jarekvolvo, tym, że ostre to ja bym się nie przejmował. Raczej długością bym się martwił -4,5-5,5 metrów.
-
Angler - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2224
- Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
- Lokalizacja: Rawicz
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.
Ciekawe pojazdy/ciekawe historie
Noo, taaa.
Trochę trudno tym operować.
Ale jaka perwersja
Trochę trudno tym operować.
Ale jaka perwersja
- jarekvolvo
- MotoManiak
- Posty: 773
- Dołączył(a): 11 wrz 2007, o 09:40
- Lokalizacja: Milanówek
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Volvo 855 Estate "Hornet", Romet 50T1, , Komar MR 232, Gnom, MAW...
Re: Ciekawe pojazdy/ciekawe historie
Zawsze mozna zrobic elastyczna, jak modne kiedys miekkie olowki
Wysłane przy użyciu Tapatalka.
Wysłane przy użyciu Tapatalka.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Ciekawe pojazdy/ciekawe historie
Fujjjj, zaczynamy niebezpiecznie zbaczać z tematu
- jarekvolvo
- MotoManiak
- Posty: 773
- Dołączył(a): 11 wrz 2007, o 09:40
- Lokalizacja: Milanówek
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Volvo 855 Estate "Hornet", Romet 50T1, , Komar MR 232, Gnom, MAW...
Ciekawe pojazdy/ciekawe historie
Zbereźniki.
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Ciekawe pojazdy/ciekawe historie
Gejzboki
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Ciekawe pojazdy/ciekawe historie
Tak
A KTO zaczął
A KTO zaczął
- jarekvolvo
- MotoManiak
- Posty: 773
- Dołączył(a): 11 wrz 2007, o 09:40
- Lokalizacja: Milanówek
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Volvo 855 Estate "Hornet", Romet 50T1, , Komar MR 232, Gnom, MAW...
Ciekawe pojazdy/ciekawe historie
Głodnym chleb na myśli
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Ciekawe pojazdy/ciekawe historie
Nowa polska myśl techniczna motocykl JJ2S X4 500
https://www.youtube.com/watch?v=Mqbhs9KR6nY
SILNIK
Typ: dwusuwowy, chłodzony cieczą i olejem;
Konfiguracja: silnik czterocylindrowy w układzie krzyżowym z hipocykloidalnym układem korbowym;
Rozrząd: podciśnieniowe zawory płytkowe; komory wstępnego sprężania o pojemności 2,4 x większej od pojemności skokowej cylindrów; wielokanałowy system przepłukiwania cylindrów; regulowane podciśnieniowo zawory na oknach wydechowych; przepłukiwanie cylindrów pod ciśnieniem czystym powietrzem;
Pojemność skokowa: 500 ccm
Średnica x skok tłoka: 56,4 x 50 mm
Moc maksymalna: 110 KM przy 8000 obr/min
Zasilanie: bezpośredni wtrysk paliwa z powietrzem systemu SYNERJECT; sterowanie centralnym mikroprocesorem
Smarowanie: z suchą miską olejową, zbiornik oleju o pojemności 4,5 l, pompa oleju wielosekcyjna napędzana silnikiem elektrycznym, sterowana centralnym mikroprocesorem; Rozruch: elektryczny, zintegrowany z systemem smarowania silnika;
Alternator: 12 V
Zapłon: sterowany centralnym mikroprocesorem, świece zintegrowane
z wtryskiwaczami;
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik - sprzęgło: pas zębaty
Sprzęgło: wielotarczowe, suche
Skrzynia biegów: sześciostopniowa
Napęd tylnego koła: łańcuch o-ring
PODWOZIE
Rama: z rur stalowych Zawieszenie przednie: teleskop upside-down 43 mm
Zawieszenie tylne: wahacz stalowy
Hamulec przedni: podwójny, tarczowy o średnicy 320 mm, zaciski sześciotłoczkowe
Hamulec tylny: tarczowy o średnicy 240 mm, zacisk dwutłoczkowy
Opony przód / tył: - 120/70 ZR 17" / 190/50 ZR 17"
Koła przód / tył: 3.50 x 17" / 5.50 x 17"
WYMIARY I MASY
Wysokość siedzenia: 800 mm
Rozstaw osi: 1341 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 67 stopni
Długość: 1955 mm
Szerokość: 640 mm
Wysokość: 1138 mm
Masa pojazdu w stanie suchym: 155 kg
Zbiornik paliwa: 24 l
https://www.youtube.com/watch?v=Mqbhs9KR6nY
SILNIK
Typ: dwusuwowy, chłodzony cieczą i olejem;
Konfiguracja: silnik czterocylindrowy w układzie krzyżowym z hipocykloidalnym układem korbowym;
Rozrząd: podciśnieniowe zawory płytkowe; komory wstępnego sprężania o pojemności 2,4 x większej od pojemności skokowej cylindrów; wielokanałowy system przepłukiwania cylindrów; regulowane podciśnieniowo zawory na oknach wydechowych; przepłukiwanie cylindrów pod ciśnieniem czystym powietrzem;
Pojemność skokowa: 500 ccm
Średnica x skok tłoka: 56,4 x 50 mm
Moc maksymalna: 110 KM przy 8000 obr/min
Zasilanie: bezpośredni wtrysk paliwa z powietrzem systemu SYNERJECT; sterowanie centralnym mikroprocesorem
Smarowanie: z suchą miską olejową, zbiornik oleju o pojemności 4,5 l, pompa oleju wielosekcyjna napędzana silnikiem elektrycznym, sterowana centralnym mikroprocesorem; Rozruch: elektryczny, zintegrowany z systemem smarowania silnika;
Alternator: 12 V
Zapłon: sterowany centralnym mikroprocesorem, świece zintegrowane
z wtryskiwaczami;
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik - sprzęgło: pas zębaty
Sprzęgło: wielotarczowe, suche
Skrzynia biegów: sześciostopniowa
Napęd tylnego koła: łańcuch o-ring
PODWOZIE
Rama: z rur stalowych Zawieszenie przednie: teleskop upside-down 43 mm
Zawieszenie tylne: wahacz stalowy
Hamulec przedni: podwójny, tarczowy o średnicy 320 mm, zaciski sześciotłoczkowe
Hamulec tylny: tarczowy o średnicy 240 mm, zacisk dwutłoczkowy
Opony przód / tył: - 120/70 ZR 17" / 190/50 ZR 17"
Koła przód / tył: 3.50 x 17" / 5.50 x 17"
WYMIARY I MASY
Wysokość siedzenia: 800 mm
Rozstaw osi: 1341 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 67 stopni
Długość: 1955 mm
Szerokość: 640 mm
Wysokość: 1138 mm
Masa pojazdu w stanie suchym: 155 kg
Zbiornik paliwa: 24 l
-
Motorowerzystka - MotoManiak
- Posty: 2972
- Dołączył(a): 26 sie 2011, o 19:35
- Lokalizacja: NWE
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Romet Ogar 125
Ciekawe pojazdy/ciekawe historie
Myślałem, że już jeździ Od jakiegoś czasu mają działający prototyp silnika na bazie chińskiej 125
viewtopic.php?f=7&t=7159&hilit=jj2s
viewtopic.php?f=7&t=31204&p=447584&hilit=jj2s#p447584
viewtopic.php?f=7&t=7159&hilit=jj2s
viewtopic.php?f=7&t=31204&p=447584&hilit=jj2s#p447584
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Ciekawe pojazdy/ciekawe historie
Heh , z mojego profilu znikł Komar MR230... . Znalazł nowy domek, a mnie ubyło część marzeń....
- jarekvolvo
- MotoManiak
- Posty: 773
- Dołączył(a): 11 wrz 2007, o 09:40
- Lokalizacja: Milanówek
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Volvo 855 Estate "Hornet", Romet 50T1, , Komar MR 232, Gnom, MAW...
Ciekawe pojazdy/ciekawe historie
Szkoda. Oby było mu tam dobrze.
Auta znalezione niedawno gdzieś w stodole (był tu link) są już wycenione. Ceny wydają się sensowne. Myślałem, że będą droższe.
http://jalopnik.com/youll-never-see-a-c ... 1678005288
Auta znalezione niedawno gdzieś w stodole (był tu link) są już wycenione. Ceny wydają się sensowne. Myślałem, że będą droższe.
http://jalopnik.com/youll-never-see-a-c ... 1678005288
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Ciekawe pojazdy/ciekawe historie
Achchch... weź Pan, nie rób smaku.... . Rzeczywiście, kasa za niektóre wydaje się wręcz śmieszna... choć nie znamy stanu, może zachowała się tylko "forma"...
A za Komara dostałem 4,4 kPLN - chyba nieźle
A za Komara dostałem 4,4 kPLN - chyba nieźle
- jarekvolvo
- MotoManiak
- Posty: 773
- Dołączył(a): 11 wrz 2007, o 09:40
- Lokalizacja: Milanówek
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Volvo 855 Estate "Hornet", Romet 50T1, , Komar MR 232, Gnom, MAW...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 392 gości