Wymiana angielskiego prawka na polskie

Czyli dział, w którym dziedzina tematu nie ma znaczenia.

Wymiana angielskiego prawka na polskie

Postprzez Wintes » 28 kwi 2023, o 12:48

Zastanawiam się czy ktoś z was wymieniał ostatnio angielskie prawo jazdy na polskie?
Jeżeli tak, to mógłby się podzielić informacja jak to wygląda?
Na stronie gov widziałam informacje, że trzeba się zapisać na egzamin w Wordzie i dopiero po zdaniu egzaminu teoretycznego starostwo wyda mi polskie prawo jazdy no głupie to strasznie i nie zamierzam, ani płacić za ten egzamin, ani powtórnie go zdawać, jeżeli jestem pełnoprawnym kierowca samochodów osobowych. To niedorzeczne.
Kontynuujac, na stronie starostwa nie ma informacji o obowiązku zdawania egzaminu, tylko wymagane dokumenty, między innymi tłumaczenie przysięgłe dokumentu.
No i teraz się zastanawiam co najlepiej w tej sytuacji zrobić. Czy wymienić w uk prawo jazdy na międzynarodowe, czy jeździć na angielskim w Polsce, czy jest jakaś inna opcja?
Proszę pomóżcie, bo mnie nerwy roznoszą jak myślę o polskich urzędach
Wintes
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 133
Dołączył(a): 29 gru 2022, o 14:45

Wymiana angielskiego prawka na polskie

Postprzez Pani Kontekstowa » 28 kwi 2023, o 12:48

Pani Kontekstowa
 

Re: Wymiana angielskiego prawka na polskie

Postprzez Piotrasg » 28 kwi 2023, o 13:40

Wiesz, teoretycznie ma to sens bo raz, że w Polsce jest inny ruch a dwa inne znaki itd. Mój Fajny też będzie za niedługo wymieniał i nic nie mówił o zdawaniu na nowo egzaminu, jedynie o tym że musi dokumenty podostarczać. Może zadzwoń do wydziału komunikacji (czy gdzie to tam się załatwia) i niech zCi dokładnie powiedzą co i jak .

A jesli będziesz szukała tłumacza przysięgłego do tłumaczeń prawa jazdy mozesz skontaktować się z nimi: https://mostowy.com.pl/

Jest możliwość kontaktu na maila.
Piotrasg
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 6 mar 2019, o 14:23


Powrót do Off-topic

Kto przegląda forum