Jakie obroty max ma simson enduro ?
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Jakie obroty max ma simson enduro ?
Tak jak w temacie ... (obroty silnika, oczywiście)
-
southryan - MotoManiak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 29 gru 2007, o 16:33
- Lokalizacja: Balamb Garden
tak jak reszta tych silników czyli ok 5,5 (o chyba ze silnik od czego innego)
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
hmmm ... a czy prawdą jest takie coś ?
że jak sobie ktoś niby kupi cylinder 60 cm3 za 400 zł to będzie miał obroty 12 tyś i 12-13 KM ... ?
że jak sobie ktoś niby kupi cylinder 60 cm3 za 400 zł to będzie miał obroty 12 tyś i 12-13 KM ... ?
Ostatnio edytowano 10 lut 2008, o 17:35 przez southryan, łącznie edytowano 1 raz
-
southryan - MotoManiak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 29 gru 2007, o 16:33
- Lokalizacja: Balamb Garden
enduras napisał(a):tak jak reszta tych silników czyli ok 5,5 (o chyba ze silnik od czego innego
mi się wydaje że simson ma wyższe obroty. Po co by zaznaczali 10tys. na obrotomierzu?
-
Mr.Rezystor - MotoManiak
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 28 kwi 2007, o 07:32
- Lokalizacja: Witkowice 20km od Częstochowy.
- Pojazdy: Audi 100 2.8
W mojej KIA jest obrotomierz do 6 tys i jak dasz gazy na maxa to dochodzi do 6 tys
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
southryan napisał(a):hmmm ... a czy prawdą jest takie coś ?
że jak sobie ktoś niby kupi cylinder 60 cm3 za 400 zł to będzie miał obroty 12 tyś i 12-13 KM ... ?
Coś to chyba niemożliwe, ostatnio czytałem posta kolegi Adi.G o tuningowaniu Simsona, i tam był taki komplet Tuningowy do Simsona za 1300 chyba złoty i on miał 90ccm pojemności i MAX/obr to 8 tys.
Prawo jazdy kat. A - 11.09.2012, kat. B - 27.04.2012
- Pitucha
- *supporting
- Posty: 2522
- Dołączył(a): 2 lis 2007, o 12:23
- Lokalizacja: Okolice Lublina
- Pochwały: 2
- Pojazdy: Peugeot 406 2.0 HDI 90KM
Mr.Rezystor napisał(a):enduras napisał(a):tak jak reszta tych silników czyli ok 5,5 (o chyba ze silnik od czego innego
mi się wydaje że simson ma wyższe obroty. Po co by zaznaczali 10tys. na obrotomierzu?
hehe dają tak zeby ładniej agresywniej wygladało tak samo predkościomierze w autach przy niektórych mają np.200 a w rzeczywistosci ledwo ciagną do 160
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
southryan napisał(a):kupi cylinder za 400zł
lol.! , za 400 zl to ja mialem caly silnik nowy... tzn wszystko wsrodku tzn za 350 , a cylinder tak ze 100 moze albo mniej a nie 400zl , a co do obrotow to nie mam obrotomierza ale napewno ma wiecej niz 5 tys , bo 5 tys ma moje toledo w Tdi
po długiej przerwie...
- kaban94
- MotoManiak
- Posty: 134
- Dołączył(a): 13 maja 2007, o 12:57
- Lokalizacja: Niegowonice
kaban94 napisał(a):co do obrotow to nie mam obrotomierza ale napewno ma wiecej niz 5 tys
Ma zedecydowanie więcej - przy 5,5 tysiaka rpm użyskuje max moc czyli te swoje 3,7KM. Ale to nie są jego maksymalne obroty tylko te najwydajniejsze - te przy których ma maksymalną moc. Ehh powtarzam się.. Standardowe Simsony potrafią się krecić od 8-10 tysiaków.
kaban94 napisał(a):5 tys ma moje toledo w Tdi
Jak można porównywać dwusuwa z motoroweru do czterowsuwa z samochodu i co więcej w dieslu gdzie ogólnie diesle się słabo kręcą.
Zresztą w temacie nie chodziło o jakieś prówania tylko o konkretną odpowiedz.
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
na pewno nie, jawa 350 ktora jest czteroplukiem i sie wysoko kreci to 9tys to jej maks, jawka po tuningach z 9tys sie kreci a jest szybkobortowcem a simek no nie jest ja bym stawial 7-8 to juz naprawde duzood 8-10 tysiaków.
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Alonzo napisał(a):na pewno nie
Na pewno tak
Simson jest dość wysokobrotowym silnikiem. Zresztą nie raz widziałem jak na tych ich obrotomierzach wskazówka potrafiła stanąć pionowo. Ile to wtedy tysiaków? 10? No, wiem wiem te obromomierze to coś a'la komarkowy licznik - z tolerancją do 10 km
A tu takie coś z netu:
http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=1
http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=1
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
http://rzt.de/
i wejdź sobie w high-end-racing-kits a znajdziesz odpowiedź i prosze może lepiej nie pisać bzdur że za 400 to silnik można kupić-można, cieszymy się z tego z tobą, jednak są ludzie którzy tyle dają za gaźnik. jak widać Rennkit SRPM 515 czyli cylinder z akcesoriami kosztuje 840 ojro, czyli przelicz sobie na złotówki co ciekawe to przy 11 000 obr/min osiąga dopiero moc max, więc może się kręcić wieeele wieeele więcej
a co to ma do mniejszych pojemności? 90tka ma moc max przy 8 tysiakach, a jak widzisz 50tka przy 11, i co? to nei reguła że jak coś większe to wyżej się kręci, bo zazwyczaj jest wręcz odwrotnie, i 50tki teraz żyłują żeby się kręciły nie wiadomo jak po to żeby mogły większym niskoobrotowym silnikom jakoś dorównywać...
i wejdź sobie w high-end-racing-kits a znajdziesz odpowiedź i prosze może lepiej nie pisać bzdur że za 400 to silnik można kupić-można, cieszymy się z tego z tobą, jednak są ludzie którzy tyle dają za gaźnik. jak widać Rennkit SRPM 515 czyli cylinder z akcesoriami kosztuje 840 ojro, czyli przelicz sobie na złotówki co ciekawe to przy 11 000 obr/min osiąga dopiero moc max, więc może się kręcić wieeele wieeele więcej
ostatnio czytałem posta kolegi Adi.G o tuningowaniu Simsona, i tam był taki komplet Tuningowy do Simsona za 1300 chyba złoty i on miał 90ccm pojemności i MAX/obr to 8 tys.
a co to ma do mniejszych pojemności? 90tka ma moc max przy 8 tysiakach, a jak widzisz 50tka przy 11, i co? to nei reguła że jak coś większe to wyżej się kręci, bo zazwyczaj jest wręcz odwrotnie, i 50tki teraz żyłują żeby się kręciły nie wiadomo jak po to żeby mogły większym niskoobrotowym silnikom jakoś dorównywać...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
no wlasnie z tego co slyszalem (slyszalem doslwonie jak przejezdzal obok mnie simek) to wlasnie dosc niskobrotowe silniki, tak szybko te biegi w nich zmieniaja a one sie wyciagaj i tak gdyby byly wysokobrotowe to by sie nie wyciagnely, nie mialem simka ale poprostu dwukanalowiec bez membranki z takim sobie dyfuzorem dosc przestarzaly i 10tys troche tak dziwnie brzmi
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
no ale co z tego na ze na biegu jałowym niech by miałte 7-8 tys
jak pod obciązeniem i tak nie uzyska nawet 6
a co do tego cyla za 400 to tak własnie opisują niektórzy co chca dostac za cylinder kupe kasy (i dlatego muszą lac taką wode)
jak pod obciązeniem i tak nie uzyska nawet 6
a co do tego cyla za 400 to tak własnie opisują niektórzy co chca dostac za cylinder kupe kasy (i dlatego muszą lac taką wode)
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 252 gości