Jeśli ktoś kupuje tygodnik "Motor" zapewne czytał artykuł o silniku 2-/4-suwowym. Bardzo ciekawa konstrukcja. Tutaj jest skan tego artykułu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc4 ... bce65.html
Silnik 2-/4-suwowy
Posty: 2
• Strona 1 z 1
no jednostka bardzo ciekawa, tylko ciekawe jaką wytrzymałość będzie miał taki niemechaniczny rozrząd w mechanicznym wszystko jest bezpośrednio, a tutaj dajmy na to aku padnie i mamy silnik 0 suwowy poza tym bardzo duży moment obvrotowy wygenerował ten silnik, trzeba przyznać, ale nei napisano w którym trybie kolejnym problemem jest przepłukiwanie cylindra, ciekawe czy będzie miał dyfuzor czy przelotowy wydech no i nie wyobrażam sobie jeszcze tego przepłukiwania, bo tu z jednej strony dmucha a w drugą ma wpadać w 2T obecnie w wielokanałowcach jest to już dobrze zsynchronizowane, a wutaj a płaszczyźnie pionowej wszystko kolejną sprawą jest to czy w trybie 2T wogóle spełni normy czystości spalin, bo to jest głównym problemem 2T
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 361 gości