Silnik 2-/4-suwowy

Czyli dział, w którym dziedzina tematu nie ma znaczenia.

Silnik 2-/4-suwowy

Postprzez Damian93 » 5 maja 2008, o 16:01

Jeśli ktoś kupuje tygodnik "Motor" zapewne czytał artykuł o silniku 2-/4-suwowym. Bardzo ciekawa konstrukcja. Tutaj jest skan tego artykułu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc4 ... bce65.html
Avatar użytkownika
Damian93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 19 gru 2007, o 21:30
Lokalizacja: Strzelin

Silnik 2-/4-suwowy

Postprzez Pani Kontekstowa » 5 maja 2008, o 16:01

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Mariusz » 5 maja 2008, o 18:31

no jednostka bardzo ciekawa, tylko ciekawe jaką wytrzymałość będzie miał taki niemechaniczny rozrząd :P w mechanicznym wszystko jest bezpośrednio, a tutaj dajmy na to aku padnie i mamy silnik 0 suwowy :P poza tym bardzo duży moment obvrotowy wygenerował ten silnik, trzeba przyznać, ale nei napisano w którym trybie :P kolejnym problemem jest przepłukiwanie cylindra, ciekawe czy będzie miał dyfuzor czy przelotowy wydech :P no i nie wyobrażam sobie jeszcze tego przepłukiwania, bo tu z jednej strony dmucha a w drugą ma wpadać :P w 2T obecnie w wielokanałowcach jest to już dobrze zsynchronizowane, a wutaj a płaszczyźnie pionowej wszystko :P kolejną sprawą jest to czy w trybie 2T wogóle spełni normy czystości spalin, bo to jest głównym problemem 2T :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska


Powrót do Off-topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 361 gości