Planowanie glowicy
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Planowanie glowicy
Witam! troche czytalem o planowaniu glowiny ale kompletnie nie wiem jak sie do tego zabrac w komarze czy romecie to latwo ale w jawce jak to zrobic? moglby ktos wytlumaczyc tak na chlopski rozum? i daje to jakies znaczace osiagi? bo jesli nie to nie wiem czy oplaca sie to robic
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
poszlo 2 razy
Ostatnio edytowano 3 maja 2007, o 14:20 przez KLINAR, łącznie edytowano 1 raz
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Rudy napisal jak to w komarze zrobic tylko ze w komarze latwo splanowac glowice bo jest tam dobry dostep a w jawce jest jakby wglebienie i w tym wglebieniu sie szlifuje, wiec szyba tego nie zrobie chyba ze zle kombinuje myslalem zeby wziasc szkielko od licznika tam nakleic papier scierny i jakos szlifowac Conqeror ty jestes specem w tych silnikach planowales u siebie w ogarze glowice?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
ja obstawiam że ci to nie wyjdzie. w jawach jest taki próg, jakby zamek żeby uszczelki nie trzeba było montować. tego raczej nie splanujesz, najlepiej idż do jakiegoś zakładu tokarskiego czy coś w tym stylu, bo papierem na pewno tego nie zrobisz...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
ja to planowałem sobie głowice na tokarce trzeba tylko dorobić uchyta aby głowica obracała sie w osi
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
oka to jutro polaze troche po zakladach tak wogule o ile planowac? tzn tak zeby bylo cos czuc ze to planowanie cos dalo ale zeby wal az tak drastycznie sie nie zazynal ?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
a zastanawiałeś się nad sensem tego planowania? o ile nie zapłacisz dużej kasy w zakładzie to spoko, ale jak się mają na 3 dychy policzyć albo jeszcze więcej to może inną formę tuningu obrać... jawka nie ma tak dramatycznie niskiego sprężania jak komar
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
np jaka forme tuningu? zastanawialem sie tez nad rozwiercaniem gaznika ale nie wiem czy to ma sens bo i tak chce go zamienic na simsonowski, w sumie narazie musze dotrzec jawke bo dopiero ma zrobione dokladnie 662 km od nowosci takze jeszcze pojezdze nia tak do 1200 do tego czasu uzbieram troche kasy i cos pokombinuje, ogolnie taka splanowana glowica duzo daje? czy efekt jest znikomy? bo jesli efekt jest znikomy + szybsze zajechanie walu to nie wiem czy bedzie sens to robicmarycha_zielarz napisał(a):a zastanawiałeś się nad sensem tego planowania? o ile nie zapłacisz dużej kasy w zakładzie to spoko, ale jak się mają na 3 dychy policzyć albo jeszcze więcej to może inną formę tuningu obrać... jawka nie ma tak dramatycznie niskiego sprężania jak komar
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
moj koelga Filip splanował cylinder o jakiieś 1 mm jak nie więcej bo sam robił w nocy gdy był chory. Potem spłaszczył denko . Nóżke też spiłował .
Wcześniej miał zrobiony tłumik i cosw gażniku . Jeszcze wlał sojej mieszanki wybuchowej rope z benzyną . Przyjechał do mnie o 24 i powiedzał że chodiz zaj.. . Fakt bo kręcił kołem na 2 biegu , na paisku . Następnego dnia jezdziliśmy we trzech.
Wcześniej miał zrobiony tłumik i cosw gażniku . Jeszcze wlał sojej mieszanki wybuchowej rope z benzyną . Przyjechał do mnie o 24 i powiedzał że chodiz zaj.. . Fakt bo kręcił kołem na 2 biegu , na paisku . Następnego dnia jezdziliśmy we trzech.
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
inne formy? pan Breżniew na swojej stronce ma zilustrowane inne formy na tuning 223 pozatym na stronkach z końcóweczką cz czy sk w adresie też są przepisy na tjuning
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 204 gości