moge coś pomylić, ale:
-4 diodki prostownicze wytrzymujące napięcie 600V
-tyrystor BTP 151
-rezystor 100/1W
-rezystor 4,7k
-kondensator 100u/600V
-kondensator 200[alfa] podłączony do masy (?)
-kondensator elektrolityczny 2200/16
-kondensator 0,22u (?)
do tego oczywiście płytka drukowana, wytrawiacz, coś czym wytyczysz ścieżki (marker odporny na wytrawiacz albo jakiś lakier odporny na wytrawiacz), pudełko, złączki, kable do podłączenia i CEWKA BUTELKOWA np. z Jawki czy jakiegoś innego pojazdu który ją posiada
Elektroniczny moduł zapłonowy
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Marcek na pewno wie- przecież to on konstruował ten moduł, mi by też przydał się taki spis, tylko musi być w 100% pewny
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Oporniki:
2,2 k/2W (nie jest konieczny)
4,7k
200 Ohm
100 Ohm/1W
Diody:
2x1N4007
1x BY 255
tyrystor
BT 151/800V
Kondensatory:
330nF/630V
1000uF/25V - elektrolit.
220nF
2,2 k/2W (nie jest konieczny)
4,7k
200 Ohm
100 Ohm/1W
Diody:
2x1N4007
1x BY 255
tyrystor
BT 151/800V
Kondensatory:
330nF/630V
1000uF/25V - elektrolit.
220nF
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Mam jeszcze jedno pytanko czy ten kondenastor to jest 220 nF??
http://images21.fotosik.pl/356/913179c25726c4f8.jpg
pisze na tym 222 J sorki za takie pytania ale na tych nowoczesnych podzespołach zabardzo się nie znam
http://images21.fotosik.pl/356/913179c25726c4f8.jpg
pisze na tym 222 J sorki za takie pytania ale na tych nowoczesnych podzespołach zabardzo się nie znam
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Nie wiem - nie widać na nim żadnych oznaczeń. Jeśli w sklepie porosisz o taki, to na pewno dadzą Ci dobry (pod warunkiem, że sprzedawca wie, co sprzedaje )
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Co do diod - u siebie mam 1n4007, tak jak na schemacie. Jednak dla pewności można dać mocniejszą diodę na wejściu z cewki w/n (tej z iskrownika). Dlatego tą diodę można zastąpić BY 255.
Gołąb - dioda o której piszesz prawdopodobnie nie wytrzyma.
Gołąb - dioda o której piszesz prawdopodobnie nie wytrzyma.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Szybko może ktoś mi narysować w paincie gdzie jest anoda katoda i g w tyrystorze bo właąnie lutuję i się zaciołem
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
gołąb napisał(a): a czy moze byc ten tyrystor bt 152
Jakie ma parametry?
Adi - poszukaj pdf'a w googlach, tam bedzie opis. Ja Ci nie pomogę, bo chwilowo nie mam przeglądarki do plików pdf.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 237 gości