Tak jak w temacie opiszę jak przerobić oryginalny wydech od simsona na tuningowany wydech AoA1, AoA2, AoA3.
AoA1:
1.Najpierw trzeba znaleść jakiegoś np.pręta o średnicy 16mm i rozszerzyć nim rórkę tak jak na zdjęciu:
[img][570:500]http://images48.fotosik.pl/53/b839b81db952d740.jpg[/img]
Jak u koś jest węszży otwór niż 16mm to należy go rozwiercić
2.Natępnie trzeba wyjąć wyciszacz z końcówki wydechu:
[img][570:500]http://images42.fotosik.pl/53/7acab7c38fed7eb3.jpg[/img]
3.Po tym zabiegu należy wywiercić dwa otwory o średnicy 10mm w wyciszaczu.(od strony ujścia spalin):
[img][570:500]http://images33.fotosik.pl/451/0692cd9a3532e082.jpg[/img]
4.Następnie trzeba zaznaczyć ile nam wchodzi kolanka w wydech np.jakimś markerem:
[img][570:500]http://images35.fotosik.pl/53/93c0696aa49442a0.jpg[/img]
5.Teraz ostatnia żecz trzeba odmierzyć od 2cm do 2,5 od miejsca zaznaczenia na kolanu i uciąć:
[img][570:500]http://images36.fotosik.pl/54/c0b255099e96eabf.jpg[/img]
I AoA1 jest do orginalnych cylindów.Ja mam AoA1 i muszę powiedzieć że to dużo daje zresztą sami sprawdźcie.
AoA2:
AoA2 jest taką samą przeróbką jak AoA1 w tym że w AoA2 trzeba jeszcze uciąć kolanko od strony cylindra o ok.2-3cm i sklepać aby kolanko pasowało do cylindra:
[img][570:500]http://images45.fotosik.pl/53/52533370cc9c348b.jpg[/img]
AoA2 jest przeróbką stosowaną do cylindrów wielokanałowych.
AoA3
AoA3 to jest to samo co AoA2 tyle że trzba dokupić kolanko 32mm.AoA3 jest przeróbką stosowaną w cylindrach wielokanałowych o wiekszych pojemnościach 70.90itp
Przeróbka org.wydechu od simsona na AoA1, AoA2 i AoA3
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Bardzo dobry poradnik moim zdaniem, brakowało tu czegoś takiego Ja zamierzam zrobić AoA1 według twojego poradnika
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
No i to mi się podoba
Wystarczy popatrzeć na fotki i już wszystko wiemy
Myślę, że pochwała zasłużona
Wystarczy popatrzeć na fotki i już wszystko wiemy
Myślę, że pochwała zasłużona
SIMSON MODIFY 100%
http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?t=11702
http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?t=11702
-
szeryf1994 - MotoManiak
- Posty: 870
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 22:58
- Lokalizacja: Białystok Podlaskie
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 166 gości