Takie modyfikacje mam w swoim Romecie i jak narazie moja maszyna dobrze sie sprawuje
- mam wsadzony cylinder 70ccm wal i korbowod są specjalnie wzmacniane aby wytrzymaly tako moc (skrzynie mialem nie wzmacniono i poszla sie walic ale zrobilem juz ja ) mam jeszcze zaamiar kupic filtr stozkowy i wymienic tlumnik na simsonowski
Moj Romet zamyka licznik ale ma jeszcze spory zasas mocy
Sa tez tego wady ale wszystko da sie naprawic ; pare razy zerwalem lancuch
ale przy spokojnej jerzdzie wszysto sie kupy trzyma
Braciak ma simaka S51 i na 400 metrow (przez calo wies) odstawiam go
Jestem dumny ze swojego dragstera macie jeszcze jakies pomysly na zwiekszenie jego mocy
Sposob na dobrego kopa w romecie
Posty: 33
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
gdzie nabyłeś cylek 70? i skąd wziołeś specjalny wał z korbowodem że wytrzymują "taką moc" masz może jakies foty, filmiki, bo masz spoko stuningowanego rometa
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
cylinder zalatwil mi kolega ojca ten koles ma w simaku enduro 80ccm a simak jest w perfekcyjnym stanie czasem i doradz jam mi sie cos popsuje
Romet maszyna nie do zajeżdżenia:D
- przemek998
- MotoManiak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 16 lip 2007, o 12:16
te 70cm w romecie to chyba włozony silnik simsona po tiuningu niemozliwe w komarku 70 cm hej a niezałatwił być cylinder o pojemnści 200cm3 do wsk 125 bo nawet zapłace 500 ale z wałem wzmacnianym heheh poprostu pic na wode zresztą moze i ma te 70cm3 ale komar nie na chodzie tak tylko załozył dla wyglądu heheheheh
-
lukpc1 - MotoManiak
- Posty: 395
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
- Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św
z tego co wiem silnik seryjnie były również 80cm i 90cm w Niemczech ale wtedy to już nie były motorowery
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
no chyba jeszcze by dało przeciez rozwiercic cylka 60cmm na 70cm
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
cylek 60ccm do komara to tak naprawde 50ccm po kilku szlifach wiec praktyczna pojemnosc to 55cm takze chyba bys cala tuleje rozwiercil az do aluminium zeby zrobic te 70ccm treba by od nowa robic tuleje no i kanaly wieksze bo co z tego ze wieksza pojemnosc jak kanaly takie same i sie nie napalni dobrze mieszanka Aleksander tez pamietam mowil ze ma 70ccm w swoim kadecie takze moze to nie taki kit chociaz sam niedowiezam w 70ccm w komarze trzeba by kartery rozwiercac o czym nie wspomina kolega gdzie mieszkasz ?? moze tez bys zalatwil kolega takie cylindry ?? tylko ja bym prosil do jawki rowniez ze wzmacnianym walem i lozyskami jesli mozesz
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
aby była 70cm to tłok musi miec ok 45mm
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
simsony 80ccm też chyba standardowo robili. albo mi się wydaje, albo robili enduro 70ccm, a skutery 80ccm.
a żeby mieć 70ccm w komarze to rzeczywiście by trzeba mieć niezłej średnicy tłok, cylinder większy, kartery rozwiercone, i pewnie by trzeba jakiś inny gaźnik zamontować, bo standardowa dwunastka już z 50ccm wyrabia jak wyrabia, a jeszcze większa pojemność jak by była? hoho
no a alonzowi by pasowało taki zestaw kupić ze wzmacnianym wałem, bo i tak wał do wymiany, łożyska też (może kupić przy okazji ceramiczne czy teflonowe-hihi) tłoki ma aż dwa, ale jak by nowy kupić z cylindrem to by przeżył poza tym niestety ale pierścienie popękał już w Psarach, 170 km od domu jak zakładał drugi cylek, więc też nówki nie zaszkodzą hehe :D:D
a żeby mieć 70ccm w komarze to rzeczywiście by trzeba mieć niezłej średnicy tłok, cylinder większy, kartery rozwiercone, i pewnie by trzeba jakiś inny gaźnik zamontować, bo standardowa dwunastka już z 50ccm wyrabia jak wyrabia, a jeszcze większa pojemność jak by była? hoho
no a alonzowi by pasowało taki zestaw kupić ze wzmacnianym wałem, bo i tak wał do wymiany, łożyska też (może kupić przy okazji ceramiczne czy teflonowe-hihi) tłoki ma aż dwa, ale jak by nowy kupić z cylindrem to by przeżył poza tym niestety ale pierścienie popękał już w Psarach, 170 km od domu jak zakładał drugi cylek, więc też nówki nie zaszkodzą hehe :D:D
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
SR 80 mial tak naprawde cylinder 70 ccm a roznilo go jeszcze od zwyklego sima skrzynia biegow, miala inne przelozeniamarycha_zielarz napisał(a):simsony 80ccm też chyba standardowo robili. albo mi się wydaje, albo robili enduro 70ccm, a skutery 80ccm.
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Posty: 33
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 162 gości