Sposob na dobrego kopa w romecie

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Sposob na dobrego kopa w romecie

Postprzez Gość » 28 lip 2007, o 16:50

Takie modyfikacje mam w swoim Romecie i jak narazie moja maszyna dobrze sie sprawuje :D
- mam wsadzony cylinder 70ccm wal i korbowod są specjalnie wzmacniane aby wytrzymaly tako moc :D (skrzynie mialem nie wzmacniono i poszla sie walic ale zrobilem juz ja ) mam jeszcze zaamiar kupic filtr stozkowy i wymienic tlumnik na simsonowski

Moj Romet zamyka licznik ale ma jeszcze spory zasas mocy

Sa tez tego wady ale wszystko da sie naprawic ; pare razy zerwalem lancuch
ale przy spokojnej jerzdzie wszysto sie kupy trzyma

Braciak ma simaka S51 i na 400 metrow (przez calo wies) odstawiam go

Jestem dumny ze swojego dragstera macie jeszcze jakies pomysly na zwiekszenie jego mocy
Gość
 

Sposob na dobrego kopa w romecie

Postprzez Pani Kontekstowa » 28 lip 2007, o 16:50

Pani Kontekstowa
 

Postprzez przemek998 » 28 lip 2007, o 16:52

to moj post
Romet maszyna nie do zajeżdżenia:D
przemek998
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 16 lip 2007, o 12:16

Postprzez lukpc1 » 28 lip 2007, o 16:55

ciekawe jaki ten cylinder masz niewierze w to ty to lepiej załuz od wsk cylk i tłoka będzie juz wspaniale
PO CO JECHAĆ JAK MOZNA LECIEĆ
Obrazek
Avatar użytkownika
lukpc1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 395
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św

Postprzez Adi.G. » 28 lip 2007, o 17:06

gdzie nabyłeś cylek 70? i skąd wziołeś specjalny wał z korbowodem że wytrzymują "taką moc" masz może jakies foty, filmiki, bo masz spoko stuningowanego rometa
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez przemek998 » 28 lip 2007, o 17:08

cylinder zalatwil mi kolega ojca ten koles ma w simaku enduro 80ccm a simak jest w perfekcyjnym stanie czasem i doradz jam mi sie cos popsuje
Romet maszyna nie do zajeżdżenia:D
przemek998
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 16 lip 2007, o 12:16

Postprzez Hinol » 28 lip 2007, o 18:12

Bardzo ciekawe przeróbki, dołączam się do prośby Adiego-12 o zdjęcia lub filmiki.
Avatar użytkownika
Hinol
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 572
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny

Postprzez lukpc1 » 28 lip 2007, o 22:14

te 70cm w romecie to chyba włozony silnik simsona po tiuningu niemozliwe w komarku 70 cm hej a niezałatwił być cylinder o pojemnści 200cm3 do wsk 125 bo nawet zapłace 500 ale z wałem wzmacnianym heheh poprostu pic na wode zresztą moze i ma te 70cm3 ale komar nie na chodzie tak tylko załozył dla wyglądu heheheheh
PO CO JECHAĆ JAK MOZNA LECIEĆ
Obrazek
Avatar użytkownika
lukpc1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 395
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św

Postprzez endek » 28 lip 2007, o 22:17

z tego co wiem silnik seryjnie były również 80cm i 90cm w Niemczech ale wtedy to już nie były motorowery :)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez lukpc1 » 28 lip 2007, o 22:20

zgadza sie ale to graniczy z cudem zrobienie komara rometa na 70 , 80 a co dopiero na 90
PO CO JECHAĆ JAK MOZNA LECIEĆ
Obrazek
Avatar użytkownika
lukpc1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 395
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św

Postprzez endek » 28 lip 2007, o 22:25

no chyba jeszcze by dało przeciez rozwiercic cylka 60cmm na 70cm :mrgreen:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Alonzo » 28 lip 2007, o 22:36

cylek 60ccm do komara to tak naprawde 50ccm po kilku szlifach wiec praktyczna pojemnosc to 55cm :P takze chyba bys cala tuleje rozwiercil az do aluminium zeby zrobic te 70ccm :P treba by od nowa robic tuleje no i kanaly wieksze bo co z tego ze wieksza pojemnosc jak kanaly takie same i sie nie napalni dobrze mieszanka :P Aleksander tez pamietam mowil ze ma 70ccm w swoim kadecie takze moze to nie taki kit chociaz sam niedowiezam w 70ccm w komarze trzeba by kartery rozwiercac o czym nie wspomina kolega :P gdzie mieszkasz ?? moze tez bys zalatwil kolega takie cylindry ?? :twisted: :twisted: tylko ja bym prosil do jawki rowniez ze wzmacnianym walem i lozyskami :twisted: jesli mozesz :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez endek » 28 lip 2007, o 22:43

aby była 70cm to tłok musi miec ok 45mm :D

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 28 lip 2007, o 23:11

Tak do Simsonów. Cylek 80 to rozwercany 70 tak czy nie ?

Dokładnie 45 + jeszcze tulej . Ja nei wiem jak to zrobiłeśbez spawania aluminum
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Mariusz » 29 lip 2007, o 00:42

simsony 80ccm też chyba standardowo robili. albo mi się wydaje, albo robili enduro 70ccm, a skutery 80ccm.

a żeby mieć 70ccm w komarze to rzeczywiście by trzeba mieć niezłej średnicy tłok, cylinder większy, kartery rozwiercone, i pewnie by trzeba jakiś inny gaźnik zamontować, bo standardowa dwunastka już z 50ccm wyrabia jak wyrabia, a jeszcze większa pojemność jak by była? hoho :P


no a alonzowi by pasowało taki zestaw kupić ze wzmacnianym wałem, bo i tak wał do wymiany, łożyska też (może kupić przy okazji ceramiczne czy teflonowe-hihi) tłoki ma aż dwa, ale jak by nowy kupić z cylindrem to by przeżył :P poza tym niestety ale pierścienie popękał już w Psarach, 170 km od domu jak zakładał drugi cylek, więc też nówki nie zaszkodzą hehe :D:D:D
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez KLINAR » 29 lip 2007, o 00:47

marycha_zielarz napisał(a):simsony 80ccm też chyba standardowo robili. albo mi się wydaje, albo robili enduro 70ccm, a skutery 80ccm.

SR 80 mial tak naprawde cylinder 70 ccm a roznilo go jeszcze od zwyklego sima skrzynia biegow, miala inne przelozenia ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości