Ogar 205 tuning
Ogar 205 tuning
Na starej wersji forum pisałem wszystko co i jak zrobiłem w silniku, turbo zestaw został przetestowany, sprawdzony itp. moc przewyższa znacznie moce simsonów szacunkowo ma około 5km, max obroty około 9 tys (obrotomierz ma skalę do 8,5) jak na taki silnik ta moc jest niesamoita silnik wchodzi w reonans od 6tys do max obrotów najpierw rezonans układu ssącego później wydech w ten sposób uzyskałem szerszy zakres ale mniejszą moc max mimo tego dalej jest dzióra w mocy przy zmianie z 1 na 2jkę. Dzióra nie przeszkadza jednak w wyścigach z simsonami czy skuterami bo gdy silnik dokręci wszystko jest jasne wyprzedzanie samochodów nie jest żadnym problemem mimo że zębatka z tyłu jest bardzo duża bo od wsk to prędkość max przkracza 60km/h, spalanie jest niewiarygodnie małe bo pali mniej niż ogar bez przeróbek po zalaniu 2 litrów przejechałem ponad 130km dlatego że gdy silnik jest w rezonansie to najmniej mieszanki się marnuje i wydajność suwu pracy jest bliska wydajności suwu pracy 4 suwa, największy problem jest ze sprzęgłem, wałem i biegami sprzęgła już praktycznie nie mam bo całe się rozharatało i nie chce wysprzęglać biegi czasem wypadają przy niższych obrotach a wał po 400km zaczyna dzwonić, takie są wady i zlety tuningu niestety jeśli ktoś chce taki zestaw to mogę odsprzedać bo mam drugi cylinder zrobiony tak samo, zestaw będzie z: cylindrem, tłokiem, łącznikiem do gaźnika wsk, mocowaniem kolanka od wsk. Cenę za całość ustalimy wspólnie, tranzakcję załatwi się przez allegro żeby uniknąć oszustw itp.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
a nagrał byś jakiś filmik czy coś w tym stylu :D:D? poza tym to dziwne że mniej pali-w końcu obroty większe...
a co do sprzedaży drugiego cylindra-on jest już dotarty? bo jeśli nie no to współczuję przyszłemu nabywcy, jeździć przez 1000 km mulasto bez mocy...
a co do sprzedaży drugiego cylindra-on jest już dotarty? bo jeśli nie no to współczuję przyszłemu nabywcy, jeździć przez 1000 km mulasto bez mocy...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Cylinder jest dotarty itp zakładać i katować filmik nagram niedługo kamerą bo cyfrówką wyszedł lipnie, nic nie widać i bez dźwięku, do cylindra trzeba odpowiedni wydech i gaźnik kolanko od wsk najlepiej lub simsona układ wydechowy musi mieć 86cm długości bo inaczej nie uzyska się odpowiedniego rezonansu gaźnik najlepiej od wsk ale może być inny podobnej średnicy np 18mm lub w ostateczności 17mm.
- ktoś122
ja bym nie zaryzykowal takiego cylindra, co 500km generalka nie usmiecha mi sie to, co 500km wydawac kase na wal lozyska itd. to ponad 300zl, i przy takiej mocy te 500km to gora miesiac dwa, i tak co miesiac tyle kasy i kilka dni remontu silnika, nawet za taka moc nie chcialbym takiego motoru
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Czemu ? Samemu mi po glowie chodzi projekt Komara "Stritfajtera" :
- 4KM~ wdlg. Salka
- bez papierow
- 2350/2351
- Odkrecone zbedne czesci
- Stylizacja ( kolor i np. lampy na streeta )
- Neony
Ofkorz do jezdzenia tylko w nocy i do utarcia nosa kilku "f*utom" z okolicy...
- 4KM~ wdlg. Salka
- bez papierow
- 2350/2351
- Odkrecone zbedne czesci
- Stylizacja ( kolor i np. lampy na streeta )
- Neony
Ofkorz do jezdzenia tylko w nocy i do utarcia nosa kilku "f*utom" z okolicy...
- Wojteeek
- MotoManiak
- Posty: 2059
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23
Sam cylinder mogę sprzedać za 100zł ale bez łącznika, tłoka, i mocowania tłumika do wsk a z tym jest trochę roboty, do wyboru masz tłok 1 pierścieniowy albo 2 każdy oczywiście po modyfikacjach i odchudzaniu, wszystko jest robione dokładnie a nie byle jak
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
no tak tylko utrzesz nosa kilku kosiarom a potem generalka i kasa leci i znowu kilka skuterow pokonane i znow kase trzeba wydac wiecej bedzie to kosztowac niz miesieczna koszt benzyny do cadillaca 62 series z 57r. :P:P
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
no tak tylko utrzesz nosa kilku kosiarom a potem generalka i kasa leci i znowu kilka skuterow pokonane i znow kase trzeba wydac wiecej bedzie to kosztowac
Wiesz... Dla takich rzeczy warto... Niech ludzie wiedza ze Komar potrafi...
- Wojteeek
- MotoManiak
- Posty: 2059
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23
z tego co pamietam to Ktos ma ogara 205, moze i warto ale jak jawka codziennie ucieram nosa odkurzaczom bez takich tuningow a juz pal licho to rozbieranie silnika ale jakie koszta sa tego, ludzie po pol roku wychodzi junak albo syrena
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Ale jawka nie ma takiej mocy jak tak przerobiony ogar i pali 2x wiecej jezeli ktos ma mocne nerwy to wcale nie musi po 400km wymienia silnika jesli silnik nie dostanie po dupie to bdzie chodzil tyle co oryginal.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Hehe to do setki twoja jawka by się rozpędzała 6,25 minut. Ale to oczywiśćie niemożliwe, z 2 minuty jawka sie rozpedza a simson idzie jak torpeda jak się go nie spuszcza z obrotów, szczególnie s51
Z resztą możesz sprawdzić ile ci to zajmie jadąc z stoperem w ręku może ja dziś zprawdze simsona i komara
Z resztą możesz sprawdzić ile ci to zajmie jadąc z stoperem w ręku może ja dziś zprawdze simsona i komara
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 201 gości