Myśle o takim zestawie:
-zapłon chart.
-Cylinder 50/4 z gaźnikiem K60b
-tłok skrócony o 2mm
-powiększone okno wydechowe
-powiększone okno ssące
-przełozenie 15/35
Przemyślenia:
Dodać zapłon tyrystorowy
zrobić szlif cylindra na pseudo 55 i tłok od tego zestawie (skrocony tłok)
co myślicie o takich przeróbkach:F
i mam pytanko czym wypolerować na szybę komorę cylindra?
Zestaw przerobienia 023
Posty: 31
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Zestaw przerobienia 023
POZDRO&SZERKOŚCI
- Darokoks
- MotoManiak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 14 mar 2010, o 22:17
- Lokalizacja: Łódź
cross2900 napisał(a):Darokoks napisał(a):Dodać zapłon tyrystorowyDarokoks napisał(a):-zapłon chart
Jedno i to samo
nie wiedziałem dzieki
[ Dodano: 08 Maj 2011, 19:55 ]
a można zrobić szlif na 41mm w tulei cylindra 50cmm??
POZDRO&SZERKOŚCI
- Darokoks
- MotoManiak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 14 mar 2010, o 22:17
- Lokalizacja: Łódź
jak już szaleć to walnij cylinder z simka 60/70cc kartery oddaj do rozwiercenia, nie jest to droga operacja i wtedy jakiś modzony cylek z sima np 70/4 60/4/3 i gaźnik do tego jakiś 21 z dyszą ok 75 spawany wydech i da to na pewno największy efekt niż reszta razem wzięta.
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Romecik2t napisał(a):jak już szaleć to walnij cylinder z simka 60/70cc kartery oddaj do rozwiercenia, nie jest to droga operacja i wtedy jakiś modzony cylek z sima np 70/4 60/4/3 i gaźnik do tego jakiś 21 z dyszą ok 75 spawany wydech i da to na pewno największy efekt niż reszta razem wzięta.
Tak ale po tym skrzynia pójdzie się rąbać wcześniej: wiec odpada...
POZDRO&SZERKOŚCI
- Darokoks
- MotoManiak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 14 mar 2010, o 22:17
- Lokalizacja: Łódź
Przy normalnym użytkowaniu nie zrypie Ci się szybko
ZZR Komar 230 ('62)
ZZR Komar 232 ('65)
ZZR Komar 232 ('65)
ZZR Komar 232('65)
ZZR Komar 232
Romet Komar 2350
Romet Komar 2351 ('77)
Romet Komar 2352 ('79)
Romet Polo 760 ('76)
Romet Pegaz 710('74)
Romet Pegaz 750 ('75)
Romet Pegaz 750
Romet 50-T-1 ('79)
Romet Ogar 205 ('81)
Romet Ogar 200 ('87)
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Jawa Mustang 50
Jawa Mustang 50 (`?)
MZ Trophy ES150/1
ZZR Komar 232 ('65)
ZZR Komar 232 ('65)
ZZR Komar 232('65)
ZZR Komar 232
Romet Komar 2350
Romet Komar 2351 ('77)
Romet Komar 2352 ('79)
Romet Polo 760 ('76)
Romet Pegaz 710('74)
Romet Pegaz 750 ('75)
Romet Pegaz 750
Romet 50-T-1 ('79)
Romet Ogar 205 ('81)
Romet Ogar 200 ('87)
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Jawa Mustang 50
Jawa Mustang 50 (`?)
MZ Trophy ES150/1
-
Krzysiek19 - MotoManiak
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 28 maja 2010, o 01:08
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Pojazdy: Komar,Polo,Pegaz,Ogar Jawa,MZ
Za dużo, dla silnika 019 albo 027 tak, dla 023 po prostu wałek zdawczy ukręci, albo skrzynie się rozsypie. Dla 023 max to 55 kn/h, więcej nie warto. Jest to dobry silnik ale ma swoje ograniczenia techniczne.
A 019 to spokojnie i 65 poleci. Jednak już całkiem inna konstrukcja.
A 019 to spokojnie i 65 poleci. Jednak już całkiem inna konstrukcja.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
Szkoda kasy pakować i tak sie rozsypie. Już lepiej silnik simsona.
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
To tak jak byś chciał zrobić z malucha mercedesa, i tak wszystko się skończy wymianą silnika albo całego sprzętu, mówię, Polski 019 to już inna bajka, ma trzy biegową skrzynię mocną, sam jechałem na 019 55-60 nawet i nie było żadnych problemów.
Sprzęty nadające się w mirę do tuningu, wymieniam, simson, jawa50, chart 210, no i Polski 3-biegowy 50-t-1 z silnikiem 019 i ogar 200, a komar i ogar 205 motorynka już znacznie gorzej, można, ale bez straty dla całego sprzętu góra, 55km/h, wtedy to tylko polerka kanałów, plan głowicy, wypełnienie wału.
Sprzęty nadające się w mirę do tuningu, wymieniam, simson, jawa50, chart 210, no i Polski 3-biegowy 50-t-1 z silnikiem 019 i ogar 200, a komar i ogar 205 motorynka już znacznie gorzej, można, ale bez straty dla całego sprzętu góra, 55km/h, wtedy to tylko polerka kanałów, plan głowicy, wypełnienie wału.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
1. strasznie niesymetrycznie
2. co to mają być za dodatkowe otwory koło oryginalnych płuków?!
2. co to mają być za dodatkowe otwory koło oryginalnych płuków?!
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
a te dziurki to są dziurki czy idą jakoś do kanałów płuczących w cylku? bo dziurki w tulei tylko pogorszą sprawę, mam nadzieję że zrobiłeś to poprawnie bo szkoda cylka..
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Posty: 31
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 134 gości