Silniki stosowane w Polskich motorowerach cz.2 (kwadraty)

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Silniki stosowane w Polskich motorowerach cz.2 (kwadraty)

Postprzez Marek.K. » 28 lip 2012, o 20:37

No to zaczynamy
010-
Silniczek z automatyczną skrzynią biegów, uruchamiany za pomoca pedałów, identyczny z bratnim silnikiem jajko s38sh
Obrazek
Obrazek
Stosowany w Pegazach 700, 705, 710,
Obrazek
Obrazek

Następny to 017
Silnik dwubiegowy, ze zmianą biegów za pomocą rączki, nie posiadał puszki szmerów ssania
stosowany w komarze 2352, pegaz 750, polo 760
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

później to model 022 Niczym się nie różnił w porównaniu do 017 tylkot ym ze posiadał puszkę szmerów ssania
Stosowany w motorynce m-1
Obrazek

Później to silniczek 019
trzybiegowy polski wymysł, łatwo go odróznić od pozostąłych nie zaglądaj pod żadną pokrywę ;), jeśli ma orginalny cylinder, posiada wiekszą nakrętkę, gaxnik gm13f, oraz nie posiada zaokrąglonego tyłu (w dwójkach jest on zaokrąglony) oraz nie ma śrubki od zmieniacza biegów pod gaxnikiem.
Stosowany w Romecie 50-t-1, 50-ts-1, 50-t-3
Obrazek
50t-3
Obrazek
50-ts-1
Obrazek
50-t-1

Następny to 023
dwubiegowy, zmiana biegów wajchą przy silniku, moc około 1,7km
Stosowany w większosci produkcji, w motorynkach m2,301, ogarze 205, kadecie 780 i 781, stelli,
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

i ostatni produkowany silnik 027
trzybiegowy, zapłon elektroniczny
Stosowany w Charcie 210, motorydwanie i dantomie
Obrazek
Obrazek
Obrazek

zdjecia z internetu, jeśli jakieś były niejasności pytać w temaie odpowiem na ile będę wiedział, wiedza o rometach jest strasznie rozległa :D
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Silniki stosowane w Polskich motorowerach cz.2 (kwadraty)

Postprzez Pani Kontekstowa » 28 lip 2012, o 20:37

Pani Kontekstowa
 

Silniki stosowane w Polskich motorowerach cz.2 (kwadraty)

Postprzez kubaszwiecLBK » 28 lip 2012, o 23:41

Tylko chyba w Motorydwanie były silniki 027 o pojemności 70ccm prawda?
W kolekcji:
Ogar 200 x2, Ogar 205, Romet Kadet x2, Jawa Mustang, Jawa Kaczka, Romet Pony M2, Komar 2350, Komar 2320, Romet Pegaz 710
Avatar użytkownika
kubaszwiecLBK
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 499
Dołączył(a): 29 gru 2010, o 15:08
Lokalizacja: Lębork/GLE
Pojazdy: Kómar po tjuninku

Silniki stosowane w Polskich motorowerach cz.2 (kwadraty)

Postprzez Stachu.G » 29 lip 2012, o 01:01

Ale jak by nie patrzył była to jednostka 027
Marek nie pisał wcześniej nic o pojemności ;)
Pomogłem ? Kliknij pomógł
Stachu.G
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1036
Dołączył(a): 20 sty 2011, o 13:57
Lokalizacja: Podkarpackie
Pochwały: 42
Pojazdy: Romet Chart 210 70cmm

Silniki stosowane w Polskich motorowerach cz.2 (kwadraty)

Postprzez honda10282 » 29 lip 2012, o 12:05

Marek.K., a co wiesz na temat 027 4-biegi (czy wogóle były?) i o silniku 029?
Avatar użytkownika
honda10282
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1489
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:40
Lokalizacja: A co? spod jasła RJS
Pochwały: 22
Pojazdy: Komar MR232 "sztywniak"68r. & Romet Pony 50 M2 81r.

Silniki stosowane w Polskich motorowerach cz.2 (kwadraty)

Postprzez Marek.K. » 29 lip 2012, o 20:04

honda10282, 029 to silnik rowerowy, nie wiem nic za abrdzo na ten temat,

a 0 027, podobno znaleziono wąłek od tej skrzyni
a co do wersji 70cm
posiadały go motorydwany i romety mrówki ;)
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Silniki stosowane w Polskich motorowerach cz.2 (kwadraty)

Postprzez Stachu.G » 29 lip 2012, o 20:12

A z moich źródeł wynika że produkcja skrzyni 4 biegowej do 027 zakończyła się tylko na papierze ;)
029 - że niby 5 biegów gaźnik mikuni membrana
Jak sam wspomniałeś wcześniej wiedza o rometach jest strasznie rozległa ciężko będzie dojść prawdy przy tylu mitach w sieci na teraz można gdybać :D
Pomogłem ? Kliknij pomógł
Stachu.G
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1036
Dołączył(a): 20 sty 2011, o 13:57
Lokalizacja: Podkarpackie
Pochwały: 42
Pojazdy: Romet Chart 210 70cmm

Silniki stosowane w Polskich motorowerach cz.2 (kwadraty)

Postprzez honda10282 » 29 lip 2012, o 22:36

Marek.K. napisał(a):romety mrówki ;)



mógłbyś to jakoś rozwinąc?
Avatar użytkownika
honda10282
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1489
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:40
Lokalizacja: A co? spod jasła RJS
Pochwały: 22
Pojazdy: Komar MR232 "sztywniak"68r. & Romet Pony 50 M2 81r.

Silniki stosowane w Polskich motorowerach cz.2 (kwadraty)

Postprzez Marek.K. » 30 lip 2012, o 10:07

honda10282, jasne :D
Romet Mrówka, pojazd dla inwalidów, podobny do simsona duo, zabudowany

kuźwa norka, nie mrówka :D
Obrazek
Obrazek
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Silniki stosowane w Polskich motorowerach cz.2 (kwadraty)

Postprzez Motorowerzystka » 30 lip 2012, o 11:41

Za to była WSK Mrówka :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Motorowerzystka
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2972
Dołączył(a): 26 sie 2011, o 19:35
Lokalizacja: NWE
Pochwały: 7
Pojazdy: Romet Ogar 125

Silniki stosowane w Polskich motorowerach cz.2 (kwadraty)

Postprzez honda10282 » 30 lip 2012, o 14:30

Marek.K., no ciekawe , widzę że dużo lepszy od duo , idealny na późną jesieni i zimę , pewnie nigdzie nie można tego dostać. :|

A co do tej skrzyni to na papierze to te ryby były jak do 3 biegów dodano 4 czy dwójkę podzielono na 2 i 3 , i 3 stało się 4 i tylko zmieniło się przyspieszenie czy 1 opcja V-max.

Stachu.G, 029 ładne części to miało szkoda że nie wszedł do produkcji :( ,ale z tego co wiem pewien ktoś ma te schematy , fajnie by było zrobić taką replikę.
Avatar użytkownika
honda10282
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1489
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:40
Lokalizacja: A co? spod jasła RJS
Pochwały: 22
Pojazdy: Komar MR232 "sztywniak"68r. & Romet Pony 50 M2 81r.

Silniki stosowane w Polskich motorowerach cz.2 (kwadraty)

Postprzez krycha119 » 30 wrz 2012, o 20:20

O 029 nie słyszałem ale o skrzyni 4b słyszałem że właśnie tylko była na papierze i tyle .
Proszę wejdź w ten link a pomożesz wygrać konto premium: http://www.kinomaniak.tv/pp/krycha911
Avatar użytkownika
krycha119
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 250
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 20:10
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Pojazdy: Romet 50 T-1, Romet Pony M3, Romet Chart 210, Romet Pegaz 710 Automatic


Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 103 gości