co myślicie otym dopalaczu co pisze
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
co myślicie otym dopalaczu co pisze
na allegro jest zapłan jakiś ale niewiem jaki moze samemu by sie coś wykombinowało http://moto.allegro.pl/item183255927_tu ... chart.html
-
lukpc1 - MotoManiak
- Posty: 395
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
- Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św
Gość ci napisze żebyś se głowice splanował, założył k60b i wypełnił wał to ci da mocy jaka fabryka nie dała- to pic na wode!!
A to zdięcie tego urządzonka to jest zapłon do plastikowego skutera
A to zdięcie tego urządzonka to jest zapłon do plastikowego skutera
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Ten poradnik to poradnik jak zrobić zapłon bateryjny bez magneta takich było pełno kiedyś ktoś zamieścił link na innym forum do takiego poradnika jak chcecie to wam taki napiszę.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Zapłon bez magneta
Choćby nawet jak by akumulator się ładował skoro nie ma magneta a jak nie ma magneta to nie ma prądu w cewce i dupa.
Napisz ciekaw jestem jak to działa :lol:
Choćby nawet jak by akumulator się ładował skoro nie ma magneta a jak nie ma magneta to nie ma prądu w cewce i dupa.
Napisz ciekaw jestem jak to działa :lol:
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
To działa tak że masz moto na baterie jak aku się rozładuje moto staje. Robi się to tak że ze starego magneta zostaje tylko krzywka na przerywacz od przerywacza ciągniesz kabel do cewki takiej jak w jawce czyli butelkowej równolegle dajesz kondensator + podłączasz do jednego z zacisków cewki zapłonowej a - dajesz na masę i tyle cała filozofia działa Ci bez magneta a daje to tyle że silnik wkręca się bardzo szybko na obroty na luzie i minimalnie lepiej przyspiesza na jedynce ale jest słabszy i nie chodzi dobrze na wolnych obrotach poza tym to jest do dupy bo co 2 godziny trzeba ładować akumulator.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Kocham takie aukcje...koleś pisze ze twój motor będzie miał niewiadomo ile mocy po tym...hmmm koleś mieszka w brzegu ...muszę sie z nim skontaktować ..zobaczę co on sprrzedaje
Rychu ziom:D
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341
-
RUDY - MotoManiak
- Posty: 267
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
- Lokalizacja: Brzeg
Tylko jakiś całkowity bezmózg zrobiłby taki zapłon jaki opisał KTOŚ
To niedziwne że moto bedzie słabszy bo będzie pozbawiony koła zamachowego. I jeszcze poświęcenie koła zamachowego dla samej krzywki- debilizm. Ten pomysł może chyba być traktowany raczej jako ciekawostka niż stosowanie go w praktyce.
To niedziwne że moto bedzie słabszy bo będzie pozbawiony koła zamachowego. I jeszcze poświęcenie koła zamachowego dla samej krzywki- debilizm. Ten pomysł może chyba być traktowany raczej jako ciekawostka niż stosowanie go w praktyce.
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
wątpie czy ta wymiana na ten zapłon cos da pewno tylko wyrzucenie kasy.a efektu zero
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
efekt jest bo to zmniejsza masę wirującą czyli bezwładność wału, pozwala to silnikowi wykorzystać więcej mocy do rozpędzania kierowcy a nie magneta i wału jednak efekty są ledwo odczuwalne bo silniki rometów kręcą za nisko i oryginalnie są niskoobrotowymi 2 suwami dlatego nie ma to większego sensu.
poza tym usuwając magneto tracimy możliwość magazynowania energii a przydaje się ona przy ruszaniu z miejsca, jeszcze jedną ciekawostką jest to że przy takim czymś często sypie się sprzęgło i pęka łańcuch ale nie dlatego że moc jest nieziemska tylko dlatego że silnik ciągnie tak jak ma cykle pracy czyli wszystko jest ciągle szarpane sprzęgło, łańcuch itp. jest to najgłupszy poradnik jaki można znaleść w internecie. Ma to sens tylko w większych motocyklach np WSK założenie lżejszego zapłonu poprawi osiągi. można taki poradnik rozpoznać po tym jak piszą czyli 2x szybsze wkręcanie się na obroty, łatwe odpalanie i jakieś tam rozwiązania z motocrosu.
poza tym usuwając magneto tracimy możliwość magazynowania energii a przydaje się ona przy ruszaniu z miejsca, jeszcze jedną ciekawostką jest to że przy takim czymś często sypie się sprzęgło i pęka łańcuch ale nie dlatego że moc jest nieziemska tylko dlatego że silnik ciągnie tak jak ma cykle pracy czyli wszystko jest ciągle szarpane sprzęgło, łańcuch itp. jest to najgłupszy poradnik jaki można znaleść w internecie. Ma to sens tylko w większych motocyklach np WSK założenie lżejszego zapłonu poprawi osiągi. można taki poradnik rozpoznać po tym jak piszą czyli 2x szybsze wkręcanie się na obroty, łatwe odpalanie i jakieś tam rozwiązania z motocrosu.
Ostatnio edytowano 7 kwi 2007, o 22:53 przez Ktoś, łącznie edytowano 1 raz
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
dlatego tak napisałem sprawdzic to by sie mogło w silnik który ma z 10tys obr/min a simek ma cos koło ~6tys obr/min
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
To jużlepiej zamontować ten elektroniczny moduł do zapłonu, co daje tą nieziemską iskrę- może kopa nie da ale mniej bedzie palił i za każdym razem będzie palił :lol:
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
wole już zainwestować w cylinder 60cm niz tamten wynalazek,a propo czy ma ktoś założony cylek ten sześciokanałowy przy simku?
no i jak sie on sprawuje
no i jak sie on sprawuje
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
W polsce rzadko występują takie cylki 6 kanałowe a jak już to kosztują z 200 zł. Podobno simek ma coś około 7-9 KM i ma nieziemskie przyspieszenie. Chciałbym mieć taki wynalazek
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
http://moto.allegro.pl/item182465494_motorynka_tuning_60ccm_3biegi.html
Tu macie motorynkę bez magneta i bez filtra powietrza.... na dotarciu..
Tu macie motorynkę bez magneta i bez filtra powietrza.... na dotarciu..
-
EMU - MotoManiak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:34
- Lokalizacja: Katowice
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 291 gości