podstawka

Czyli dział, w którym dziedzina tematu nie ma znaczenia.

podstawka

Postprzez szewczak » 9 wrz 2007, o 09:26

wie ktos jak zrobic podstawke pod cross'a
Sprzedam Yamahe DT80 LCII 95r
Chętnych proszę o e-mail : szewczak@op.pl
szewczak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 16 kwi 2007, o 16:49
Lokalizacja: brzozów

podstawka

Postprzez Pani Kontekstowa » 9 wrz 2007, o 09:26

Pani Kontekstowa
 

Postprzez michall » 9 wrz 2007, o 10:37

ja wiem bo sam robiłem
Pojazdy: YAMAHA YZ 125 2002r.
sprzęt do przedłużania rąk ^^^ 45KM
||||
Avatar użytkownika
michall
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 676
Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 19:38
Lokalizacja: Raków ( teren scyzoryków) :D

Postprzez Alonzo » 9 wrz 2007, o 10:40

no to napisz, bo z tego ze wiesz nic to nic nam nie daje :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez endek » 9 wrz 2007, o 10:40

mozna sobie pospawać z róznych materałow(zaleznie co pod ręką) ale ja jak do moich crossów to sabie zakłądałem boczna stopke i 2 mocne sprezyny i było ok w trakcie jazdy nie przeszkadzała :] a poza tym nie musiałem go opierac :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez michall » 9 wrz 2007, o 11:15

no to bierzesz 2 dosyć grube kontowniki do srodka tych kontowników spawasz 2 rurki takie aby na te rurki mogły swobodnie najść 2 grubsze rurki i rzeby to dosys luźno chodziło ta gróbsza rurka musi deczko wystawać z nad tej cieńszeń tak aby to tej gróbszj rurki przyspawać gróbą blache miedzy tymi dolnymi kontownikami dajesz takie wzmocnienie i do tego wzmocnienia musisz przyspawać jakąś rurkę- dosyć wytrzymałą i do tej rurki musisz odpowiedno wymierzyć i przyspawać w odpowiedznim miejścy ( wysokości) taką jakąś śróbe gróbą na tą srube nakładasz metaląwą tulejke do tej tulejki musisz bprzypawać wajche ( i to będzie najtrudniejsze) poniewarz tą wajche musisz wygiąc odpowiednio i musisz na koścu tej wajchy dać jakieś łożysko lub rolkę aby to łożysko jeździło po tej blasze na samej górze ta wajcha bedzie sie trzymać na spawie do tej tulejki ta tulejka musi sie obracać na tej śrubie i gdy naciśniesz wajche to to łożysko podniesie tą blache i ta wajcha musi sie zatrzymać w pukcje większym niż pion ponieważ gdy zatrzyma sie mniej jak pion to gdy puścisz wajche to motor na tym stołku opadnie a to musi sie blokować w pukcje większym niz pion ( najtrudniejsze jest ustawienie tej wajchy aby to sie blokowało w odpowiednim punkce i zabezpieczało przed opadnięciem moto do tej grubej blachy przymocowywujesz jakąś deche i sobie tą deską rególujesz na jaka ci wyskość ma podność ten stołek motor ( oczywiście przed zaczeciem prac musisz pomierzyć odległość miedzy silnikem w motorze a ziemą aby wiedzieć jaka tam jest przestrześ czyli wysokość ) jeśli nie zrozumiesz to sie pytaj bo to jest tak napisane chyba nawet bez przecinków :D oczywiście im gróbsza deska tym bdzie ci wyrzej podnosić . jak cos nie zrozumiesz to pytaj sory za błędy jak sie jakieś trafiły :D
Pojazdy: YAMAHA YZ 125 2002r.
sprzęt do przedłużania rąk ^^^ 45KM
||||
Avatar użytkownika
michall
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 676
Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 19:38
Lokalizacja: Raków ( teren scyzoryków) :D

Postprzez michall » 9 wrz 2007, o 11:19

Pojazdy: YAMAHA YZ 125 2002r.
sprzęt do przedłużania rąk ^^^ 45KM
||||
Avatar użytkownika
michall
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 676
Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 19:38
Lokalizacja: Raków ( teren scyzoryków) :D


Powrót do Off-topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 168 gości