Tuning wizualny
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Mozecie dac rady dot. tuningu ( najlepiej z fotami ).
Sama koncepcja tuningu jest wyroznianie sie moto. One ma wyrazac wlasciciela.
Jedni wyciskaja max koni mechanicznych z maszyn. Jedni chca miec elastyczne maszyny. Jedni chca miec "crossa". Inni "scigacza". Itp. Itd.
Nie ma co pisac o tym poradnikow bo najlepiej jak sie samemu na cos wpadnie ( np. ja wpadlem na listwy rantowe )
Sama koncepcja tuningu jest wyroznianie sie moto. One ma wyrazac wlasciciela.
Jedni wyciskaja max koni mechanicznych z maszyn. Jedni chca miec elastyczne maszyny. Jedni chca miec "crossa". Inni "scigacza". Itp. Itd.
Nie ma co pisac o tym poradnikow bo najlepiej jak sie samemu na cos wpadnie ( np. ja wpadlem na listwy rantowe )
- Wojteeek
- MotoManiak
- Posty: 2059
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23
a ja polecam eksperymentować, łączyć coś czego jeszcze nikt nie łączył. wydaje mi się że mam najbardziej podrasowanego S38 na starter jeżdżącego po polsce, a na pewno najbardziej podrasowanego z tych które znam (jeśli chodzi o ogólnie S38 uznaję wyższość Hinola którego bryczka musi jeździć ***). poza tym jeżdżę na dellorto którego nikt jeszcze wcześniej nie montował w komarze, a jeździ się ***, kultura pracy niesamowita i ssanie z prawdziwego zdarzenia... a dziwili się że dellorto do komara montuję... bo niby czemu gaźnik z yamahy ma pracować w komarze, odpowiedź-a czemu nie? i tak jest ze wszystkim. warto eksperymentować jeśli się nie boimy, choć każdy eksperym,ent ma swoją cenę
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
a Ja pozwole sobie powiedziec ze nie lubie jak ktos kopjuje pomysly na tuning od innego kilka miesiecy myslalem nad tym jak przerobic sima jak juz do tego doszlem to sie okazalo ze musze go sprzedac ale wygladal by nieziemsko i byly jedyny taki w polsce a moze nawet w europie
-
SZAJBUS_SzeF - MotoManiak
- Posty: 585
- Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 16:46
- Lokalizacja: Lędziny woj. Śląskie
- Pojazdy: FSO Polonez 1984 Jawa 350 1989 Simson s51 Enduro 1988
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 202 gości