Będę tutaj umieszczać wzory uszczelek do silnika 019. (oczywiście trzeba sobie odpowiednio wydrukować, bo każda drukarka ma inne marginesy itd.)
Na pierwszy rzut uszczelka karterów:
Uszczelka pokrywy prawej:
Uszczelki silnik 019
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Sorki za OT, ale mam pytanie Z czego najlepiej zrobić uszczelke pod cyliner i głowice?
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
Ja pod cylinder zawsze robiłem z tego samego, co między kartery, do tego uszczelniacz. Podkładka pod głowicę jest wykonana po części z metalu, ale od biedy możesz dać rownież normalną + uszczelniacz (proponowałbym ją jednak kupić).
-
Pawlus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 738
- Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
- Lokalizacja: DOA
Thx. Chyba jednak lepiej uszczelke kupić a nie silikonem smarować
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 213 gości