[Mz etz 251]- skapiszonowany tłok i głowica

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

[Mz etz 251]- skapiszonowany tłok i głowica

Postprzez Black Rider » 1 maja 2009, o 08:31

No więc wczoraj zdjąłem sobie cylinder tak przy okazji zeby zobaczyc co tam jest w środku i najwyzej wymienic pierscienie od poprzedniego własciciela usłyszałem ze cos sie tam działo no ok oprucz tego ze srub nie mogłem odkręcić to w środku się przestraszyłęm na przodzie tłoka i głowicy zobaczyłem dziurki i w głowicy jakiś odstający element ( coś przy 90 km zaczynało nie miłosiernie dzwonić w srodku ) na gładzi cylindra dwie wielkie rysy i brak kawałka zabezpieczenia byłem w sklepie i sie radziłem co robić cyl juz po 2 szlifie a 4 chyba nic nie pomoze co mogło tak dzwonic i skąd te dziurki ?
fotki będą pózniej
Obrazek
Naprawiam sprzęty RTV itp
Avatar użytkownika
Black Rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2728
Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
Lokalizacja: łask

[Mz etz 251]- skapiszonowany tłok i głowica

Postprzez Pani Kontekstowa » 1 maja 2009, o 08:31

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Konik » 1 maja 2009, o 08:33

Dziurki z resztek zabezpieczenia, lub pierścieni. Szlif ci powinien pomóc. A w którym miejscu są rysy? W górnej części cyla czy w dolnej?
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Black Rider » 1 maja 2009, o 08:36

rysy są tak po środku zaczynają sie troche pod kanałem ( płukiem) i konczą nad :( a skąd to dzwonienie ?
Obrazek
Naprawiam sprzęty RTV itp
Avatar użytkownika
Black Rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2728
Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
Lokalizacja: łask

Postprzez Konik » 1 maja 2009, o 08:38

Jak pierścienie nie są w całości to po prostu ci zaczął dzwonić :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Black Rider » 1 maja 2009, o 08:45

Są w całości lecz juz takie troche przyklapłe :D nie to co nówki ;) kawałka zabezpieczenia nie ma, a co zrobić z tą rysą?
Obrazek
Naprawiam sprzęty RTV itp
Avatar użytkownika
Black Rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2728
Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
Lokalizacja: łask

Postprzez Konik » 1 maja 2009, o 08:46

Zrób zdjęcia wyraźne, daj na forum. Zobacz jak głębokie są te rysy :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Marcek » 1 maja 2009, o 12:57

Black Rider napisał(a):kawałka zabezpieczenia nie ma

W tej chwili najbardziej martwiłbym się właśnie tym. Jeśli wpadło do skrzyni korbowej i nie zostało zmielone, to może być przyczyną poważnych kłopotów.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez endek » 1 maja 2009, o 13:12

a w jakim stanie wal i sprawdzałes czy pierscienie nie maja wargi oraz nie sa luznie w rowach tłoka i jakie luzy na zamkach po włozeniu samych pierscieni w cyla

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Black Rider » 1 maja 2009, o 15:56

raczej zostało zmielone tłok zmieniłem na nowy pierscienie są jakiejś francuskiej firmy:D narazie pojezdze na tym co jest a latem lub na motobazarze kupie nowy i git
[img][570:480]http://img12.imageshack.us/img12/5202/20090501132.jpg[/img]
Obrazek
Naprawiam sprzęty RTV itp
Avatar użytkownika
Black Rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2728
Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
Lokalizacja: łask

Postprzez Dynio » 1 maja 2009, o 22:24

Te dziurki na tłoku mogą być spowodowane mierzeniem przez poprzedniego właśćcielaiela odległości tłoka od głowicy(mierzy się drutem o jakieś tam grubości chyba 0.5 mm). Ja w swoim tłoku też mam malenikie ryski , dziurki ale nie takie :shock:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Dynio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 16:35
Lokalizacja: Łupowo

Postprzez Black Rider » 1 maja 2009, o 22:25

w głowicy był jakis odłamek czegoś twardego:( pewnie dlatego tak dzwoniło coś dobrze ze wał jest git
Obrazek
Naprawiam sprzęty RTV itp
Avatar użytkownika
Black Rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2728
Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
Lokalizacja: łask

Postprzez endek » 1 maja 2009, o 22:28

oj zameczyłes go Pan :mrgreen:

no to do 6tego :D

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Konik » 1 maja 2009, o 22:31

Black Rider jakbym ci pokazał tłok kolegi z Cz to byś się wystraszył. Mój tłok w wsk wygląda podobnie do twojego , tylko ma mniejsze dziurki i działa mi normalnie. Lekko to wyrównałem i jest ok.
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Kuba » 1 maja 2009, o 22:33

wygląda jak tłok z mojego j&$#%^)* kompresora
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez Bella » 3 maja 2009, o 13:13

To jest od uderzeń o głowice , może nie miałeś aluminiowej uszczelki pod głowicą ?
Avatar użytkownika
Bella
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 mar 2009, o 15:56
Lokalizacja: Kraków

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 159 gości

cron