[Simson s51] Ścina kliny na wale
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 13
• Strona 1 z 1
[Simson s51] Ścina kliny na wale
Otóż ostatnio robiłem w swoim simsonie generalny remont silnika. Po złożeniu i ustawieniu zapłonu przyszedł czas na odpalenie. Kopię dobre 15minut i nic. Ściągam pokrywę, magneto, patrzę a tam ścięty klin. Ok zmieniłem klin znowu kopię i znowu nic. Okazało się, że znowu ścięło klin. Simson ściął juz 4 kliny. Dodam, że wał jest po regeneracji, a magneto jest to co było wcześniej, z tym że przed remontem tego problemu nie miałem.
- Zaajcu
- MotoManiak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 23 cze 2009, o 13:08
Po pierwsze to trzeba mieć dobry,dobrze spasowany klin,dopiero potem dobrze wbić(!) magneto i z krzepą zakręcić i nie ma bata,musi trzymać.
-
Klimas_h442 - MotoManiak
- Posty: 439
- Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 23:44
- Lokalizacja: Krotoszyn
-
Marthinus - MotoManiak
- Posty: 291
- Dołączył(a): 5 lip 2008, o 20:51
- Lokalizacja: olsztyn
- Pochwały: 2
- Pojazdy: Romet 50 T-1, Ford Mondeo mk2 1.8 TD
Więc tak: magneto dokręcam dosyć mocno, o nic nie obciera, jest podkładka sprężynowa. Problem ma się tak, w wale jest już wyrobiony rowek na klin Zrobiłem klin z wiertła dopasowany do rowka, simson pochodził kilka minut i znowu ścieło klin. Macie może jakiś patent, na wyrobiony rowek w wale ? Nie chciałbym zmieniać wału skoro nie ma żadnych luzów.
- Zaajcu
- MotoManiak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 23 cze 2009, o 13:08
Wklej klejem do metalu klin z wiertla i już.
Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.
ROMET KADET
ROMET KADET
-
Bartek.K - MotoManiak
- Posty: 665
- Dołączył(a): 12 sty 2008, o 11:23
- Lokalizacja: Zalesie/Łódź
- Pochwały: 1
Coś słabo dokręcasz, słyszałem o patentach bez klina i to nawet trzymało, wystarczy zaje***** mocno dokręcić chyba że zrobisz taki PATENT
[img][570:500]http://images38.fotosik.pl/145/9713f96d16627e66.jpg[/img]
Jak to zobaczyłem to i od razu wyciągnąłem aparat
[img][570:500]http://images38.fotosik.pl/145/9713f96d16627e66.jpg[/img]
Jak to zobaczyłem to i od razu wyciągnąłem aparat
///M42B18 136KM
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
Chłopie taki klej wiąże co najmniej przez 24H.
Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.
ROMET KADET
ROMET KADET
-
Bartek.K - MotoManiak
- Posty: 665
- Dołączył(a): 12 sty 2008, o 11:23
- Lokalizacja: Zalesie/Łódź
- Pochwały: 1
Wyczyść stożek na wale i otwór w magnecie bo to jest odpowiedzialne za mocowanie klin jedynie ustawia magneto w odpowiednim miejscu.
- wojtek278
- MotoManiak
- Posty: 472
- Dołączył(a): 24 sie 2008, o 16:20
- Lokalizacja: Stróża
- Pochwały: 3
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 92 gości