mam kilka pytan dotyczacych instalacji w wsk 125
1ma moze ktos schemat podlaczen wszystkich kabli w iskrowniku wsk - od wszystkich cewek i platynek bo so trzy podlaczenia a mi jednego kabla brakuje sa dwa kable od cewki ladowania?
2 czy potrzebny jest akumulator i do czego? bo u mnie niebylo a sa cewki swietlne
3 czy ktos stosowal taka instalacje http://www.skuterdebica.hg.pl/ i ta od wsk 125 czy to jest dobrej jakosci i warto wydac na to 70zl?
instalacja wsk 125
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 4
• Strona 1 z 1
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Z silnika wychodzą trzy kable, Jeden jest od ładowania akumulatora, drugi od świateł przednich, a trzeci od gaszenia, a dodatkowo obok idzie jeszcze kabel wysokiego napięcia do świecy. I tak, jeden kabel idzie od tej małej okrągłej cewki, jest to kabel od ładowania aku. Cewki świetlne są połączone razem i z jednej idzie kabel do drugiej, a z drugiej cewki idzie do lampy, trzeci idzie od przerywacza i jest od gaszenia.
Akumulator do uruchomienia silnika nie jest potrzebny, służy on do podłączenia świateł postojowych, tylnej pozycyjnej, światła stop i klaksona.
Z tą instalacją to zapewne chodzi Ci o to że kupujesz kable i je odrazu podłączasz. Mi się wydaje że szkoda na to kasy, próbowałbym jakoś poskładać stare kable, albo założyć jakieś inne. Bo to kupujesz sobie od nich kable i one są w oryginalnie zakładanych kolorach, resztę musisz podłączać sam wg schematu.
Akumulator do uruchomienia silnika nie jest potrzebny, służy on do podłączenia świateł postojowych, tylnej pozycyjnej, światła stop i klaksona.
Z tą instalacją to zapewne chodzi Ci o to że kupujesz kable i je odrazu podłączasz. Mi się wydaje że szkoda na to kasy, próbowałbym jakoś poskładać stare kable, albo założyć jakieś inne. Bo to kupujesz sobie od nich kable i one są w oryginalnie zakładanych kolorach, resztę musisz podłączać sam wg schematu.
- BaroS
- MotoManiak
- Posty: 434
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:24
a jaki tam bedzie dobry akumulator ?
w wsk instalacja byla 6 czy 12v?
p.s lie kosztuje taki akumulatorek
w wsk instalacja byla 6 czy 12v?
p.s lie kosztuje taki akumulatorek
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 156 gości