Wyciek
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Wyciek
Na wałku pedałów ciągle mam porcję świeżego oleju ze skrzyni. Po każdej przejażdżce mam też porcję świeżego oleju na podłodze w garażu. Czy na wałku pedałów oryginalnie był jakiś simmering albo coś?
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Wlasnie obadalem przekroj silnika S 38 B w ksiazce "Jezdze motorowerem Komar" i tam ani simmer,ani tulejka nie sa narysowane.Ale na moje oko to chociaz tulejka tam musi byc.Inaczej za szybko by sie wsjo wytarlo.Widac rysunek jest taki "z grubsza"...
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
tam w kapie powinien byc gumowy oring ja dla pewnosci zalozylem go z jednej jak i z drugiej strony
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
kup oringi, ja oczywiśćie będącw ten czas laikiem jak składałem silnik komara o nich nie pomyślałem...
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Dokładnie. kiedyś zauważyłem jakieś takie pierścienie na wałku. Okazało się, że to były właśnie oringi, tylko tak się zwulkanizowały, że były twarde jak plastik i przy wyjmowaniu sie połamały (dlatego ciekło). Mogę ci nawet podać ich wymiary. 2 sztuki pierścieni 15x1,5 i jeden 16x1,8. Kupowałem je jakiś tydzień temu i mierzyliśmy i przymierzaliśmy ze sprzedawcą na miejscu.
-
Hinol - MotoManiak
- Posty: 572
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
- Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
ale w oryginale ich nie było... u mnie też ich nie ma
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 148 gości