Tuning Skuterka
Posty: 47
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Tuning Skuterka
SIemka wszystkim zmotoryzowanym. Pisze tego posta zeby powiedziec wam jak szybko i sprawnie przerobic 50 cc na 70 i przy okazji uzyskac motor ktury poleci w dobrych warunkach 160 zarejstrowanym na motorower :>:> Najlepiej miec jakis skuterek(tylko nie takie badziewnie jak zipp czy jakies tam cjińczyki)Polecam np apilia rally, mozna do niej kupic wszystko... Ja przerobilem ja na 70 i tlumiczek spotyrowy razerm kosdzta tyo jakies 900 zeta ale jest naprawde frajna jest supcio(mam 14 lat). Kiedys mnie paly zlapaly jak ciaglem jakies 120 i pytaja sie masz prawko a ja mam motorowerowe. poterm cos sie zaczely plucv ze przy takiej predkosci to zaden moto nie poleci i ze trzeba mi9ec prawko a ja im pokazalem papiery i zamkneli jape. Takim skuterkiem to podnosze kolo pale gume itp muwie wam *** warto takie cos przerobic. najlepiej idzicie do sklepu i poproscie o cylinder s tlokiem i oczywiscie z sworzeniem itp. oczywscie nie zapomnijcei o tlumiku bo bez niego sie beedzie dusil mi nic wam z samego cylin derka. nie trzeba nawet motora. oststnio sie scigalem z 250 MZ ogarem i zgadniejscie kto wygral!!! oczywscie jas!!! nie bylo durzej ruznicy ale wkoncu to jest 70 cc a nie 250 :P:P:P:P jeszcze sobie kupie dysze nowa i9 pomaluje go jakos ladniej i bedzie supcio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a wyt jaklos przerabialiscie swoje moto??
- Moitorzysta123
Wszyystko *** tylko skąd miałbym uczepać tyle hajsu na modyfikacje i sam skuter :
Jak ktoś ma hajsy to se może ale ja niemam a i tak bym se kuoił jakiegoś crossa a nie odkurzacz, chociaż niektóre są fajne
Jak ktoś ma hajsy to se może ale ja niemam a i tak bym se kuoił jakiegoś crossa a nie odkurzacz, chociaż niektóre są fajne
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Re: Tuning Skuterka
Moitorzysta123 napisał(a):SIemka wszystkim zmotoryzowanym. Pisze tego posta zeby powiedziec wam jak szybko i sprawnie przerobic 50 cc na 70 i przy okazji uzyskac motor ktury poleci w dobrych warunkach 160 zarejstrowanym na motorower :> Najlepiej miec jakis skuterek(tylko nie takie badziewnie jak zipp czy jakies tam cjińczyki)Polecam np apilia rally, mozna do niej kupic wszystko... Ja przerobilem ja na 70 i tlumiczek spotyrowy razerm kosdzta tyo jakies 900 zeta ale jest naprawde frajna jest supcio(mam 14 lat). Kiedys mnie paly zlapaly jak ciaglem jakies 120 i pytaja sie masz prawko a ja mam motorowerowe. poterm cos sie zaczely plucv ze przy takiej predkosci to zaden moto nie poleci i ze trzeba mi9ec prawko a ja im pokazalem papiery i zamkneli jape. Takim skuterkiem to podnosze kolo pale gume itp muwie wam *** warto takie cos przerobic. najlepiej idzicie do sklepu i poproscie o cylinder s tlokiem i oczywiscie z sworzeniem itp. oczywscie nie zapomnijcei o tlumiku bo bez niego sie beedzie dusil mi nic wam z samego cylin derka. nie trzeba nawet motora. oststnio sie scigalem z 250 MZ ogarem i zgadniejscie kto wygral!!! oczywscie jas!!! nie bylo durzej ruznicy ale wkoncu to jest 70 cc a nie 250 :P:P:P jeszcze sobie kupie dysze nowa i9 pomaluje go jakos ladniej i bedzie supcio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a wyt jaklos przerabialiscie swoje moto??
120 mówisz a powiedz mi ile włożyłeś kasy (za skuterek i za ten tuning) ile cie wyszło za wszystko.Pozdro
pozdro
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Ja za tą kasę co wydałeś na ten wzmocniony odkurzacz wolałbym kupić jakiś porządny motro albo jakiś samochód,bo na pewno kosztowało cię to więcej niż 5000zł.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
sądze iż skoro mówisz porzdny skuter (czyli pewno chodzi ci o jakiegos włocha lub japońca) to cena ok 4 tysie za sam skuter i w ten tuning zeby ci poleciał to tez z max z 1,5- 2 tysiące trza dac to masz ok 6000zł
to za tyle mozesz sobie kupic LC4 co ma ponad 50KM i idzie spokojnie 150km/h pozdro.
to za tyle mozesz sobie kupic LC4 co ma ponad 50KM i idzie spokojnie 150km/h pozdro.
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Koner napisał(a):No jak ma się 50km to można już przyszaleć
to zależy od wersji i pojemności lc4 (mówię o nim gdyz jest to jeden z najlepszych modeli KTMa) silnik potrafi spokojnie wytrzymać 40-50 tys km
i przy zachowaniu swojej elastycznosci oraz mocy(mój ma po lekkim tuningu ok 60kucy a drugi jak kupiłowałem to gosć mówił ze ma 65KM) ale nie wikam to 50KM jak w motorze od wadze ok 110kg spokojnie mi wystarcza.
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
No jasne że wystarczy.Za ile można takie cacko kupić,bo tym postem mnie zaciekawiłeś.Mógłby być nawet bez papierów.Chętnie bym sobie na takim pojeździł
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
cos tu wala wciskasz Moitorzysta123. Sama zmiana cylindra i tlumika nie zwiekszy ci predkosci do 120. Do tego trzeba zmienic wariator. Moj kumpel ma skuter hondy i wstawil cylek polini 70. takie maja jakies 10KM i stoja ok. 400zl, mowil ze idzie >90. a zeby wygrac z mz250 to musisz miec naprawde ***.... wariator
-
piasek125 - MotoManiak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
- Lokalizacja: Suwalki
piasek125 napisał(a):cos tu wala wciskasz Moitorzysta123. Sama zmiana cylindra i tlumika nie zwiekszy ci predkosci do 120. Do tego trzeba zmienic wariator. Moj kumpel ma skuter hondy i wstawil cylek polini 70. takie maja jakies 10KM i stoja ok. 400zl, mowil ze idzie >90
moze z jakiejś górki (co sie dziwisz ja widziałem jak rowerem zwalał z wulkanu 160km/h
zeby kupić w miare moto to z 5tys niestety ale trzeba miec
a co lc4 to tu widze w miare niedrogiego sprzęta
http://moto.allegro.pl/item184502547_ktm_lc4_600_.html
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
sprzet fajny ale cena. ale to by byl szok przesiac sie z 2km na 50km
a co do wariatora(na fabrycznym nie pojdzie 120):
Wariator to kluczowy element w bezstopniowym przeniesieniu napędu. Multivariator znajduje się na końcu wału napędowego silnika. W środku umieszczone są tzw. rolki. Rolki poruszają się po łożach w kształcie łuku. Dzięki temu, przy zwiększającej się prędkości obrotowej silnika ( wału) przesuwają się w swoich łożach i wywierając nacisk, zbliżają do siebie tarcze multivariatora. Powoduje to zmianę wzajemnych średnic tarcz multivara i sprzęgła, a co za tym idzie zmianę przełożenia.Dopierając właściwie ciężar i rozmiar rolek można znacząco wpłynąc na przyśpieszenie bądź max. prędkośc skutera.
a co do wariatora(na fabrycznym nie pojdzie 120):
Wariator to kluczowy element w bezstopniowym przeniesieniu napędu. Multivariator znajduje się na końcu wału napędowego silnika. W środku umieszczone są tzw. rolki. Rolki poruszają się po łożach w kształcie łuku. Dzięki temu, przy zwiększającej się prędkości obrotowej silnika ( wału) przesuwają się w swoich łożach i wywierając nacisk, zbliżają do siebie tarcze multivariatora. Powoduje to zmianę wzajemnych średnic tarcz multivara i sprzęgła, a co za tym idzie zmianę przełożenia.Dopierając właściwie ciężar i rozmiar rolek można znacząco wpłynąc na przyśpieszenie bądź max. prędkośc skutera.
-
piasek125 - MotoManiak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
- Lokalizacja: Suwalki
nie no jak na początek to polecam jakąś 125 (nie wsk )
ja mam Kawasaki KMX125 99r zrobilem nim ok 7tys km i jeszcze nic powarzniejszego przy nim nie padło(oprócz klocków hamulcowych i opon :lol: ) moc po odblokowaniu ok 25KM
bo po przesiadce z 2 na 50 kucy można by było sie połamać.hehe :lol:
ja mam Kawasaki KMX125 99r zrobilem nim ok 7tys km i jeszcze nic powarzniejszego przy nim nie padło(oprócz klocków hamulcowych i opon :lol: ) moc po odblokowaniu ok 25KM
bo po przesiadce z 2 na 50 kucy można by było sie połamać.hehe :lol:
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Jak za taki sprzet cena jest dobra,zobacz niektórzy właśnie tyle wydają na skuterek.A tu za 5000zł masz dużo większą frajdę z jazdy no i tyle mocy.I żaden skuter nie ma z tobą szans
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 47
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 143 gości