Tuning Skuterka

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

Tuning Skuterka

Postprzez Moitorzysta123 » 12 kwi 2007, o 14:54

SIemka wszystkim zmotoryzowanym. Pisze tego posta zeby powiedziec wam jak szybko i sprawnie przerobic 50 cc na 70 i przy okazji uzyskac motor ktury poleci w dobrych warunkach 160 zarejstrowanym na motorower :>:> Najlepiej miec jakis skuterek(tylko nie takie badziewnie jak zipp czy jakies tam cjińczyki)Polecam np apilia rally, mozna do niej kupic wszystko... Ja przerobilem ja na 70 i tlumiczek spotyrowy razerm kosdzta tyo jakies 900 zeta ale jest naprawde frajna jest supcio(mam 14 lat). Kiedys mnie paly zlapaly jak ciaglem jakies 120 i pytaja sie masz prawko a ja mam motorowerowe. poterm cos sie zaczely plucv ze przy takiej predkosci to zaden moto nie poleci i ze trzeba mi9ec prawko a ja im pokazalem papiery i zamkneli jape. Takim skuterkiem to podnosze kolo pale gume itp muwie wam *** warto takie cos przerobic. najlepiej idzicie do sklepu i poproscie o cylinder s tlokiem i oczywiscie z sworzeniem itp. oczywscie nie zapomnijcei o tlumiku bo bez niego sie beedzie dusil mi nic wam z samego cylin derka. nie trzeba nawet motora. oststnio sie scigalem z 250 MZ ogarem i zgadniejscie kto wygral!!! oczywscie jas!!! nie bylo durzej ruznicy ale wkoncu to jest 70 cc a nie 250 :P:P:P:P jeszcze sobie kupie dysze nowa i9 pomaluje go jakos ladniej i bedzie supcio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a wyt jaklos przerabialiscie swoje moto??
Moitorzysta123
 

Tuning Skuterka

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 kwi 2007, o 14:54

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Evil » 12 kwi 2007, o 15:17

jak mnie takie teksty ***** :lol:
Evil
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:24
Lokalizacja: Kalety
Pojazdy: Mercedes 500 SEC

Postprzez Adi.G. » 12 kwi 2007, o 15:19

Wszyystko *** tylko skąd miałbym uczepać tyle hajsu na modyfikacje i sam skuter :?:
Jak ktoś ma hajsy to se może ale ja niemam a i tak bym se kuoił jakiegoś crossa a nie odkurzacz, chociaż niektóre są fajne
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Re: Tuning Skuterka

Postprzez endek » 12 kwi 2007, o 15:22

Moitorzysta123 napisał(a):SIemka wszystkim zmotoryzowanym. Pisze tego posta zeby powiedziec wam jak szybko i sprawnie przerobic 50 cc na 70 i przy okazji uzyskac motor ktury poleci w dobrych warunkach 160 zarejstrowanym na motorower :>:> Najlepiej miec jakis skuterek(tylko nie takie badziewnie jak zipp czy jakies tam cjińczyki)Polecam np apilia rally, mozna do niej kupic wszystko... Ja przerobilem ja na 70 i tlumiczek spotyrowy razerm kosdzta tyo jakies 900 zeta ale jest naprawde frajna jest supcio(mam 14 lat). Kiedys mnie paly zlapaly jak ciaglem jakies 120 i pytaja sie masz prawko a ja mam motorowerowe. poterm cos sie zaczely plucv ze przy takiej predkosci to zaden moto nie poleci i ze trzeba mi9ec prawko a ja im pokazalem papiery i zamkneli jape. Takim skuterkiem to podnosze kolo pale gume itp muwie wam *** warto takie cos przerobic. najlepiej idzicie do sklepu i poproscie o cylinder s tlokiem i oczywiscie z sworzeniem itp. oczywscie nie zapomnijcei o tlumiku bo bez niego sie beedzie dusil mi nic wam z samego cylin derka. nie trzeba nawet motora. oststnio sie scigalem z 250 MZ ogarem i zgadniejscie kto wygral!!! oczywscie jas!!! nie bylo durzej ruznicy ale wkoncu to jest 70 cc a nie 250 :P:P:P:P jeszcze sobie kupie dysze nowa i9 pomaluje go jakos ladniej i bedzie supcio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a wyt jaklos przerabialiscie swoje moto??


120 mówisz a powiedz mi ile włożyłeś kasy (za skuterek i za ten tuning) ile cie wyszło za wszystko.Pozdro
pozdro

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Adi.G. » 12 kwi 2007, o 15:24

Ja przerobilem ja na 70 i tlumiczek spotyrowy razerm kosdzta tyo jakies 900 zeta
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 15:26

Ja za tą kasę co wydałeś na ten wzmocniony odkurzacz wolałbym kupić jakiś porządny motro albo jakiś samochód,bo na pewno kosztowało cię to więcej niż 5000zł.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez endek » 12 kwi 2007, o 15:34

sądze iż skoro mówisz porzdny skuter (czyli pewno chodzi ci o jakiegos włocha lub japońca) to cena ok 4 tysie za sam skuter i w ten tuning zeby ci poleciał to tez z max z 1,5- 2 tysiące trza dac to masz ok 6000zł
to za tyle mozesz sobie kupic LC4 co ma ponad 50KM i idzie spokojnie 150km/h 8) pozdro.

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 15:38

No jak ma się 50km to można już przyszaleć :D
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez endek » 12 kwi 2007, o 15:48

Koner napisał(a):No jak ma się 50km to można już przyszaleć :D

to zależy od wersji i pojemności lc4 (mówię o nim gdyz jest to jeden z najlepszych modeli KTMa) silnik potrafi spokojnie wytrzymać 40-50 tys km
i przy zachowaniu swojej elastycznosci oraz mocy(mój ma po lekkim tuningu ok 60kucy a drugi jak kupiłowałem to gosć mówił ze ma 65KM) ale nie wikam to 50KM jak w motorze od wadze ok 110kg spokojnie mi wystarcza. :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 15:51

No jasne że wystarczy.Za ile można takie cacko kupić,bo tym postem mnie zaciekawiłeś.Mógłby być nawet bez papierów.Chętnie bym sobie na takim pojeździł :D
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez piasek125 » 12 kwi 2007, o 15:55

cos tu wala wciskasz Moitorzysta123. Sama zmiana cylindra i tlumika nie zwiekszy ci predkosci do 120. Do tego trzeba zmienic wariator. Moj kumpel ma skuter hondy i wstawil cylek polini 70. takie maja jakies 10KM i stoja ok. 400zl, mowil ze idzie >90. a zeby wygrac z mz250 to musisz miec naprawde ***.... wariator
Avatar użytkownika
piasek125
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
Lokalizacja: Suwalki

Postprzez endek » 12 kwi 2007, o 16:01

piasek125 napisał(a):cos tu wala wciskasz Moitorzysta123. Sama zmiana cylindra i tlumika nie zwiekszy ci predkosci do 120. Do tego trzeba zmienic wariator. Moj kumpel ma skuter hondy i wstawil cylek polini 70. takie maja jakies 10KM i stoja ok. 400zl, mowil ze idzie >90


moze z jakiejś górki (co sie dziwisz ja widziałem jak rowerem zwalał z wulkanu 160km/h :D
zeby kupić w miare moto to z 5tys niestety ale trzeba miec
a co lc4 to tu widze w miare niedrogiego sprzęta
http://moto.allegro.pl/item184502547_ktm_lc4_600_.html

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez piasek125 » 12 kwi 2007, o 16:04

sprzet fajny ale cena. ale to by byl szok przesiac sie z 2km na 50km :D
a co do wariatora(na fabrycznym nie pojdzie 120):
Wariator to kluczowy element w bezstopniowym przeniesieniu napędu. Multivariator znajduje się na końcu wału napędowego silnika. W środku umieszczone są tzw. rolki. Rolki poruszają się po łożach w kształcie łuku. Dzięki temu, przy zwiększającej się prędkości obrotowej silnika ( wału) przesuwają się w swoich łożach i wywierając nacisk, zbliżają do siebie tarcze multivariatora. Powoduje to zmianę wzajemnych średnic tarcz multivara i sprzęgła, a co za tym idzie zmianę przełożenia.Dopierając właściwie ciężar i rozmiar rolek można znacząco wpłynąc na przyśpieszenie bądź max. prędkośc skutera.
Avatar użytkownika
piasek125
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
Lokalizacja: Suwalki

Postprzez endek » 12 kwi 2007, o 16:10

nie no jak na początek to polecam jakąś 125 (nie wsk :wink: )
ja mam Kawasaki KMX125 99r zrobilem nim ok 7tys km i jeszcze nic powarzniejszego przy nim nie padło(oprócz klocków hamulcowych i opon :lol: ) moc po odblokowaniu ok 25KM
bo po przesiadce z 2 na 50 kucy można by było sie połamać.hehe :lol: :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 16:12

Jak za taki sprzet cena jest dobra,zobacz niektórzy właśnie tyle wydają na skuterek.A tu za 5000zł masz dużo większą frajdę z jazdy no i tyle mocy.I żaden skuter nie ma z tobą szans :D
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Następna strona

Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 143 gości