Postanowiłem zafundować simsononowi lekki remoncik i tuning wizualny (ciekawe co z tego wyjdzie )
Najpierw zajme się mechaniką, szlif 50/5 DDR, odchudzony almotowski tłok, powinno to generować spora moc
Z innych rzeczy mam do zrobienia amory przednie- wymiana, sprężyn pełna regeneracja ( bedzie tutek ) hmm.. wymiana tylnej zębatki bo juz stara ma zęby w pozycji poziomej, łańcuch (stary się przerwał i musiałem założyć jeszcze starszy) noi to nieszczęsne ładowanie. Wpadnie też oponka 120x30x12 oraz stopka boczna, całkowicie zlikwiduję tylni błotnik, rejestracja znajdzie się pod tylną lampą. Będzie roboty, efekty będa widoczne wiosną, będe w miarę wolnego czasu robił przy simie i uzupełniał ten temat zdięciami.
Na początek fotki tłoka, który w 40 % jest odchudzony ( zostaje 2 bok i denko i polerka na finisz)
Simson Sr 60/5- teraz 60/4 by Adi.G.
Simson Sr 60/5- teraz 60/4 by Adi.G.
Ostatnio edytowano 24 lis 2008, o 20:19 przez Adi.G., łącznie edytowano 3 razy
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
I pomyśleć, że chciałeś go sprzedawać Na szczęście został, a po tych zabiegach pewnie będzie z niego niezła rakieta
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
no jak go zrobisz to pewno bedzie niezle pociskał
szkoda ze simek nie posiada wiecej biegów tedy byłby coś
szkoda ze simek nie posiada wiecej biegów tedy byłby coś
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Wreszcie! Praca z pilnikiem w ręku zakończona, naharowałem się jak głupi przy tym tłoku, piłowałem dziś 4,5 godziny Ścianki tłoka są *** cienkie, ( 2 mm ) niestety nie mierzyłem orginału. Pozostała mi tylko praca z wiertarką, troche odchudze denko (ma 5 mm) o jakieś 2 mm. Szacuję że odchudze go finalnie o 20 gram, może wiecej Fotki:
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Dobra odchudzanie tłoka zakończone w 100%
Orginalny tłok waży 70 gram, a mój po odchudzeniu 65, chyba niezły wynik? (troche przeszdziłęm z przypuszczeniami :lol: ) Pozatym ten almotowski przed odchudzaniem był dużo cięższy od orginału, sądzę że jakbym założył almota bez przeróbek srasznie by muliło. Mam nadzieję że tłok wytrzyma swoje, będe go delikatnie docierał. Denko odchudzałem wiertarką, jak znajde jakiś mały frez to jeszce go podrównam.
Daje zdięcia do porównania ten osmolony to DDR a nowy to almot po tuningu
Orginalny tłok waży 70 gram, a mój po odchudzeniu 65, chyba niezły wynik? (troche przeszdziłęm z przypuszczeniami :lol: ) Pozatym ten almotowski przed odchudzaniem był dużo cięższy od orginału, sądzę że jakbym założył almota bez przeróbek srasznie by muliło. Mam nadzieję że tłok wytrzyma swoje, będe go delikatnie docierał. Denko odchudzałem wiertarką, jak znajde jakiś mały frez to jeszce go podrównam.
Daje zdięcia do porównania ten osmolony to DDR a nowy to almot po tuningu
Ostatnio edytowano 9 lis 2007, o 22:02 przez Adi.G., łącznie edytowano 1 raz
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
E tam podobają mi się tuningowane sr'ki, znudziła mi się stara sr'ka, musze ją odmłodzić, tak jakby to był "nowy" motorower w mojej karierze
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
E aż tak ambitnych planów to nie mam , ale jeszcze chce założyc sobie ryfle na podnóżki i może białe klosze
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
sssTOMEKsss - MotoManiak
- Posty: 1599
- Dołączył(a): 1 lis 2007, o 14:51
- Lokalizacja: Chocz
- Pochwały: 5
Dziś wymieniłem zębatkę i łańcuch. Przykręciłem tez stopkę boczną, super się na niej prezentuje. Kilka fotek ( robione telem )
Fotki rozebranych amorków od mz, spężyny są strasznie zardzewiałe i pozostała na nich nieznaczna ilośc chromu, i nie wiem czy to da rady wypiaskować, ale za 3 zł to i tak się opłacało
I oto co pozostało po zębatce :lol:
Fotki rozebranych amorków od mz, spężyny są strasznie zardzewiałe i pozostała na nich nieznaczna ilośc chromu, i nie wiem czy to da rady wypiaskować, ale za 3 zł to i tak się opłacało
I oto co pozostało po zębatce :lol:
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Hehe!To piła tarczowa-nie zębatka!
Sprężyny da się wypiaskować.Wszystko da się wypiaskować jak się chce.
Jak pracowałem w Przeds.Robót Instalacyjnych,to piaskowałem armaturę,jakieś wężownice,zbiorniki pełne zakamarków i cholera wie co jeszcze.Trzeba się tylko trochę postarać.
Sprężyny da się wypiaskować.Wszystko da się wypiaskować jak się chce.
Jak pracowałem w Przeds.Robót Instalacyjnych,to piaskowałem armaturę,jakieś wężownice,zbiorniki pełne zakamarków i cholera wie co jeszcze.Trzeba się tylko trochę postarać.
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości