akumulator żelowy

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

akumulator żelowy

Postprzez bi-jay » 7 gru 2007, o 21:38

http://www.allegro.pl/item275811280_uni ... 6v_t4.html
cze chce taki akumulator zastosować do kierunkowskazów tylko i wyłącznie do nich i co jakiś czas łasować go prostownikiem czy można je ładować prosxtownikiem co o tym myślicie?
Avatar użytkownika
bi-jay
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:37
Lokalizacja: Strzepcz

akumulator żelowy

Postprzez Pani Kontekstowa » 7 gru 2007, o 21:38

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Mariusz » 7 gru 2007, o 21:42

że nie da rady. żaróweczki raczej nie za mocne, no i ładowanie prostownikiem? lepiej nie. mostek prostowniczy ani doida prostownicza nie są takie drogie ;)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Marcek » 8 gru 2007, o 13:24

Trochę za mała pojemność, jeśli chcesz zrezygnować z ładowania powinieneś wybrać aku o jak największej pojemności. Jednak jeśli zdecydowałbyś się na zrobienie ładowania, powinien być OK.
Prostownikiem możesz go ładować (prąd ok 0,4A), nie za długo.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Konik » 8 gru 2007, o 14:20

Taki aku mają koledzy w jawie 175 i się spisuje dobrze :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Johnny Moped » 8 gru 2007, o 20:49

Ja bym ci radzil zrobic kierunki na diodach migajacych. bardzo fajny bajer. Samo miga, a nie musisz zadnych obwodow robic ;) u mnie sa tylko na 12v i przypuszczam, ze nie robia na 6v. Kup aku 12v i prostownik, bedziesz to musial naprawde sporadycznie ladowac, bo te diody to w sumie nic nie zra pradu :)
Wkleiłem sobie TO do podpisu


-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
Avatar użytkownika
Johnny Moped
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Junak » 8 gru 2007, o 22:37

ja mam ładowanie w komarze zrobione tak jak Marcek mi podał i akumulator 6V 5Ah i kierunki ładnie chodzą, mam podpięte jeszcze pod ten akumulator dwie niebieskie diody i chce dołączyć jeszcze stop, ładowanie z silnika nie jest wielkie ale wystaracza i tylko czasami musze podładować prostownikiem ale jestem zadowolony z niego
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez Johnny Moped » 8 gru 2007, o 22:47

kurde kirunki w komcu to rzadkosc :D
Wkleiłem sobie TO do podpisu


-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
Avatar użytkownika
Johnny Moped
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Koner » 8 gru 2007, o 22:51

Czasami jednak są przydatne i nawet nie trudno je zrobić.Ja jednak wolę zostać przy sygnalizowaniu ręką :D
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Junak » 9 gru 2007, o 13:59

u mnie było łatwo je załozyc i załozyłem je bo mi czasami naprawde trudno było pokazć że skręcam, jak ktoś się postara to ładnie kierunki wychodzą w komarze i są naprawde przydatne
w tym temacie są zdjęcia jak mi to wszystko wyszło
viewtopic.php?t=711&postdays=0&postorder=asc&highlight=komar&start=60
Ostatnio edytowano 9 gru 2007, o 14:12 przez Junak, łącznie edytowano 1 raz
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez bi-jay » 9 gru 2007, o 14:07

jednak rezygnuje z tego aku gadałem z kumplem zrobi mi ładownanie i całą elektryke poprowadzi od podstaw tylko musze kupić wszystkie części czyli przerywacz, aku, regulator napięcia, prostownik też jakiś mówił że musi być nie wiem dokładnie czy to potrzebne
Avatar użytkownika
bi-jay
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:37
Lokalizacja: Strzepcz

Postprzez Marcek » 9 gru 2007, o 20:00

bi-jay napisał(a):regulator napięcia

Nie jest konieczny.

bi-jay napisał(a):prostownik

Jedna dioda wystarczy.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Tomciosz » 9 gru 2007, o 20:09

Nie będę zakładał nowego tematu.

Chodzi mi o to, że mostek prostowniczy ma 2 nóżki takie ~, 1+, 1-.
Co do tych ~ to nieważne gdzie podepnie się kabel + z silnika a gdzie masę?
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30

Postprzez marcing17 » 9 gru 2007, o 21:01

Tomciosz napisał(a):Chodzi mi o to, że mostek prostowniczy ma 2 nóżki takie ~, 1+, 1-.
Co do tych ~ to nieważne gdzie podepnie się kabel + z silnika a gdzie masę?


Wszystko jedno gdzie podłączysz. ważne żeby kable z iskrownika i z masy szedł na mnostek do ~ a z 1+ i 1- wyjdzie + i -. napięcie wychodzące z mostka jest trochę wyższe od tego z silnika.
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez andr3w xD » 13 sty 2008, o 20:44

sorki że odkopuje temat bo niechce zakładać drugiego o jakich parametrach mu si byc mostek ? vo taki to chyba bedzie zly ?
http://www.allegro.pl/item292589941_rb1 ... html#photo
PRAKTYCZNIE WSZYSCY TO FAŁSZYWI PRZYJACIELE
Avatar użytkownika
andr3w xD
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 494
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 22:35

Postprzez bi-jay » 14 sty 2008, o 16:05

http://www.agmot.pl/sklep.php?k=26 czy aku 6 od góry jest na 6v czy na 12 bo nie znam tych oznaczeń i czy się nada do jawki?
Avatar użytkownika
bi-jay
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:37
Lokalizacja: Strzepcz

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 47 gości