Rozpoławianie 223

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Rozpoławianie 223

Postprzez Conqeror » 15 kwi 2007, o 23:24

Sa to zdjęcia z przeprowadzonego rozpoławiania silnika . Robie również mały tunnig . Co mnie zacieakwiło to że poprzedni właściciel pomalował od środka karter Hermetickiem , a potem sie podpisał. Pomyślałem że jakiś kretyn . Również wałek kopajki zespawał z półksięzycem . Cały półksiężyc ma strasznei schlane ząbki . Takze ta zębateczka, ktora jest napędzana przez wałek kopajki jest troche zjechana . Juro dostane wałek oraz cała skrzynei biegów do jawki, jednak półksiężyc będe msuaił i tak wymienić . Równeizjak przekręcałem silnikiem bo odkręcałem śruby , zaczoł lecieć olej z skrzyni korbowej , oraz kopajki . Trzeba troche to psokładać do kupy, ale myśle że nei powinno być problemów . Na szczęście skrzynai korbowa została wypolerowana , ale jeszcze ją przejade paierem 1000 .

Dalczego leci olej z wałka kopajki ?

Oto zdjęcia :

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Rozpoławianie 223

Postprzez Pani Kontekstowa » 15 kwi 2007, o 23:24

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Macieksib » 16 kwi 2007, o 00:01

olej leci prawdopodobnie bo nie masz uszczelki
Macieksib
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 13 kwi 2007, o 14:54
Lokalizacja: Czaplinek

Postprzez Conqeror » 16 kwi 2007, o 00:03

Tam nie ma żadnych uszczelek , wałek kręci się bezpośrednio po aluminium karteru . Mi to zabardzo nei pasuje . Nie powinno być jakiejś tulejki ?
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Macieksib » 16 kwi 2007, o 01:00

kolego musisz sobie dopasować jakąś gumową nakładke na ten wałek to powinno pomuc nie pamiętam jak to rozwiązałem ale jakiś czas temu też miałem ten problem ale to już było dawno i nie pamiętam
Macieksib
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 13 kwi 2007, o 14:54
Lokalizacja: Czaplinek

Postprzez Alonzo » 16 kwi 2007, o 06:39

z kopniaka w jawce zawsze leci, jak naleje sie za duzo oleju albo jak przechyli sie jawke :P poporstu nikt z konstruktorow nie pomyslal logicznie i nie dal tam porzadnego uszczelnienia, pewnie mysleli ze jak jest nad poziomem oleju to nie wyleci tamtedy. Conqeror hehe przynamniej miales szczelny dekiel :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez KLINAR » 16 kwi 2007, o 08:12

jedynie mozesz wepchnac na ten walek miedzy kopajka a karterem gumowy oring ale to i tak niewiele da ;) kiedys tez w stanie lekkiego roztargnienia cisnalem ogara w piwnicy (na prawa strone do ziemi) i poszedlem do domu, nadrugi dzien przyszedlem patrze a tu cala piwnica zalana :P
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Conqeror » 16 kwi 2007, o 17:13

Ja tera zawaliłem slikon tak by powsatał taki simering, z kilku stron .

Już kupiłem : łożyska , uszczelki , półksiężyc, simeringi , sworzeń tłokowy . Grzechotke będe miał równbeiż ale używaną . Załważyłem że w moim sklepie też kupują w Agmocie .
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Koner » 16 kwi 2007, o 18:32

To nie taniej wyjdzie jakbyś odrazu kupił(zamówił) w agmocie?Ale pewnie trzeba będzie dłużej czekać aż przesyłka dojdzie.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Conqeror » 17 kwi 2007, o 13:52

Wyopleroowałem wał porownajcie se :

Obrazek

Obrazek

Co moge zrobić z głowicą ??
Obrazek


Tak sobie myśle by ten próg zaokrąglić , jak myślicie ??

Obrazek
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez ronio » 17 kwi 2007, o 14:25

Conqeror da mi to coś jak wypoleruje wał w 019?
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez Koner » 17 kwi 2007, o 15:13

Różnica jest duża z tym wałem to się nieźle napracowałeś.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez ronio » 17 kwi 2007, o 15:24

Chyba nie potrzebnie, nie znam sie na tuningu jawki, ale wg. mnie to nic nie da, trzeba bylo wypolerowac korbowod :)
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez Conqeror » 17 kwi 2007, o 22:42

Korobowód też będize polerowany ,tak właśne iciekawi mnei czy coś to da . No niby jak wypoleorwałem wał , skrzynie korbową to moje 023 lepjej sie wkrecalo na obroty. I miało je wyższe .


Właśeni wymieniłem prawei 80 % skrzyni, żebatek , wałek od kopajki , grzechotke . Teraz kopajka działa :)
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Alonzo » 18 kwi 2007, o 06:47

chyba polerka walu jest bezcelowa :P lepiej bys komore korbowa wypolerowal, to jest sprawdzone ze daje troche :) glowice mozesz splanowac i wypolerowac sobie komore spalania :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez ronio » 18 kwi 2007, o 15:00

Jak wypolerujesz korbowod to zwiekszy sie jego żywotność
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 79 gości