K2 Auto jak nowe napisał(a): dieludolfs już testował nasz wosk

!
Testowałem oba woski - dokładnie 4 lata temu miałem okazję aplikować Ultra Wax na Daewoo Tico, które szło na sprzedaż.
fachman dobrze zauważył, wosk ten ma konsystencje typowej pasty, niestety ze względu na trudność polerowania oraz brudzenie plastikowych elementów raczej bym do tego wosku już nie wrócił. Efekt końcowy był jednak bardzo zadowalający, lakier odżył, a ewentualny brud trzymał się tylko powierzchownie i bardzo łatwo można było się go pozbyć.



Z Protonem miałem do czynienia tylko dość powierzchownie, ponieważ zabezpieczałem nim świeżo wypolerowaną maskę w Maluchu. Mega duży plus za łatwy oraz wygodny sposób jego aplikacji za pomocą dłoni, wosk można dozować zdecydowanie ekonomiczniej oraz dużo łatwiej dotrzeć w różne, nietypowe zakamarki. Poleruje się go również łatwiej, lakier po jego zastosowaniu jest gładki w dotyku, również doskonale zabezpiecza przed kurzem lub ewentualnym brudem, niestety nie wypowiem się jeszcze co do jego żywotności, ponieważ na Maluchu jeżdżącym tylko w ciepłe, słoneczne dni za bardzo nie mam jak tego sprawdzić.

Jak tylko będę dysponował wolnym czasem a i pogoda w miarę będzie dopisywać, to postaram się nałożyć ten wosk na uprzednio przygotowany lakier w Oplu i dopiero wtedy wypowiem się może coś więcej na jego temat.
fachman napisał(a):A jeszcze mam pytanie czym się różni pasta tempo od turbo, mam delikatne ryski na dachu i chciałbym je usunąć.
Tomciosz napisał(a):Turbo do chyba ma grubsze ścierniwo?
Pasta Tempo i Turbo to jedno i to samo - z pewnych przyczyn (sam nie wiem jakich) firma K2 postanowiła zmienić nazwę pasy z Tempo na Turbo. Ostatnio podczas robienia porządków znalazłem pustą tubkę po paście Tempo, którą zakupiłem bodajże jeszcze jakoś w 2009r, doskonale pamiętam jak bardzo byłem podjarany efektem, jaki ta pasta zostawiła po sobie na starym lakierze w Komarku z 1975r. Połysk nie trwał jednak zbyt długo, nie wiem czy było to spowodowane pastą, czy może słabej jakości lakierem, lub może po prostu tym, że dość często bak moczył się w benzynie.
Warto jednak pamiętać, że Pasta K2 (Tempo) Turbo to z tego co mi wiadomo jest to środek typu "All in One" (wszystko w jednym): oczyszcza i usuwa utlenioną powłokę lakieru (można zobaczyć jak zabarwia szmatkę lakierem podczas używania na lakierze akrylowym), wypełnia rysy oraz zabezpiecza powierzchnie. Sam do dnia dzisiejszego stosuję ją, kiedy chcę na szybko odświeżyć jakieś niewielkie elementy.
Na poniższym zdjęciu przedstawiam jak zmieniło się opakowanie pasty Tempo:

Pasta z grubszym ścierniwem przeznaczona do ręcznej polerki niewielkich zarysowań to Ultra Cut
