Witam
5 dni temu nabyłem simsonka sr50,ze względu na czas który spędzałem a utem w korkach,nigdy wcześniej nie miałem jednoślada więc moja wiedza jest znikoma a mam pare problemów więc prosze o pomoc
Kupiłem Simka bez akumulatora ale akumulator mam i teraz mam taką prośbe czy ktoś mógły mi powiedzieć pod które przewody mam go podłączyć,instalacje mam 12V z masą nie będzie problemu ale gdzie idzie +,problem drugi jaki mam to to że podczas zapalania często mi go zalewa ale gdy np.mi go zaleje i odpale na pych to potem już pali,z tym że wydaje mi się że dostaje za dużo paliwa,czasem puszcze gaz wcisne sprzęgło a on powoli spada z obrotów,czy jeśli jest gorąco na polu ale motor nie był palony przez dzień do odpalacie na ssaniu czy nie jeśli tak to po jakim przebiegu wyłanczacie ssanie??, i jeszcze jedna sprawa czy te simsony miały jakieś blokady jeśli chodzi o prędkość nie działa mi prędkościomierz ale tak co porównywałem to rozpędza mi się do jakiś 60km/h(skrzynia 4 biegowa) prosze o odp.wkrótce będe pytał o następne rzeczy
Witam wszystkich i proszę o pomoc
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 4
• Strona 1 z 1
No więc gratuluje simsona.
60-70 km/h jezdza wszystkie oryginalne simsony.
Każdego Simka trzeba wyczuc z odpalaniem, np. jak mój postoi przez noc to nie przekrecam kluczyka, daje ssanie, kopie kilka razy, zwalniam ssanie przekrecam kluczyk i zapalam a jak postoi po jezdzie to najpierw sprawdzam czy normalnie odpali, a jak nie to powtarzam pierwszy zabieg (tylko ze wtedy kopie max 2 razy na ssaniu).
Zazwyczaj plus to czerwony kabelek, a minus niebieski. A jesli kolory sa zmienione to o ile dobrze pamietam w SRce - ida chyba dwa kable.
Jesli chcesz zmiejszyc ilosc benzyny ktora bedzie dostawal simson - odkrecasz taki *** na gazniku w ktory wchodzi linka od gazu, i tam masz iglice, ktora moze miec 3-4 zabki. Pierwszy od góry zabek - bedzie dostawal najmniej benzyny.[/b]
60-70 km/h jezdza wszystkie oryginalne simsony.
Każdego Simka trzeba wyczuc z odpalaniem, np. jak mój postoi przez noc to nie przekrecam kluczyka, daje ssanie, kopie kilka razy, zwalniam ssanie przekrecam kluczyk i zapalam a jak postoi po jezdzie to najpierw sprawdzam czy normalnie odpali, a jak nie to powtarzam pierwszy zabieg (tylko ze wtedy kopie max 2 razy na ssaniu).
Zazwyczaj plus to czerwony kabelek, a minus niebieski. A jesli kolory sa zmienione to o ile dobrze pamietam w SRce - ida chyba dwa kable.
Jesli chcesz zmiejszyc ilosc benzyny ktora bedzie dostawal simson - odkrecasz taki *** na gazniku w ktory wchodzi linka od gazu, i tam masz iglice, ktora moze miec 3-4 zabki. Pierwszy od góry zabek - bedzie dostawal najmniej benzyny.[/b]
-
Espen - MotoManiak
- Posty: 133
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 16:38
- Lokalizacja: Rębielice Szlacheckie (40km od cz-wy)
Witam
Z tym paleniem to już wyczułem,motyw z wyłączonym kluczykiem nie bardzi mi idzie-zalewa go,poprostu kopie go bez ssania 2 razy jak nie zapali to daje ssanie na połowie i na ogół łapie a jak jest zimna noc to ssanie na ful i pali,przedtem nie potrzebnie dodawałem gazu i go zalewało.
Natomiast mam taki problem że nie mam w nim tego akumulatora a musze podłączyć ale byla zmieniana instalacja więc załanczam zdjęcie
[img=http://images21.fotosik.pl/305/26ae00eab5840764m.jpg]
może powiecie jak u was to jest podpiete
I jeszcze jedno myśle nad dodatkowym światłem na nadkolu przednim,ktoś robił coś takiego ??
Z tym paleniem to już wyczułem,motyw z wyłączonym kluczykiem nie bardzi mi idzie-zalewa go,poprostu kopie go bez ssania 2 razy jak nie zapali to daje ssanie na połowie i na ogół łapie a jak jest zimna noc to ssanie na ful i pali,przedtem nie potrzebnie dodawałem gazu i go zalewało.
Natomiast mam taki problem że nie mam w nim tego akumulatora a musze podłączyć ale byla zmieniana instalacja więc załanczam zdjęcie
[img=http://images21.fotosik.pl/305/26ae00eab5840764m.jpg]
może powiecie jak u was to jest podpiete
I jeszcze jedno myśle nad dodatkowym światłem na nadkolu przednim,ktoś robił coś takiego ??
- DAMIAN_SIMSON
- MotoManiak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 15 maja 2007, o 19:32
- Lokalizacja: małopolskie
No masz namieszane jak w żygah żula w tej instalacji. Widze że nie masz elby(regulatora napięcia i przerywacza kierunków)
Masz tu link do bardzo przejrzystego schematu
http://gex3m.prv.acx.pl/simaki/texte/sc ... niem/2.zip
Masz tu link do bardzo przejrzystego schematu
http://gex3m.prv.acx.pl/simaki/texte/sc ... niem/2.zip
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 299 gości