[wsk 125] blachy wału
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 8
• Strona 1 z 1
[wsk 125] blachy wału
Składam silnik do wsk 125 i problem jaki napotkałem to wał, który nie ma blach. Podobno silnik złożony na takim wale jest mułowaty? Te blachy i tak nie są szczelne i wątpię, aby tak znacząco zmniejszały pojemność skrzyni korbowej? Może uda mi się jakieś skręcić i tu nasuwa się kolejny problem: jak te blachy zamocować na "mur, beton", a nie na "słowo honoru"? Może ktoś składał silnik bez blach i może wypowiedzieć się na temat jego mocy?
-
pr0dziz - MotoManiak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 2 maja 2008, o 23:34
- Lokalizacja: Ostrołęka
Nie pamiętam jak dokładnie ten wał i te blachy wyglądają, ale jeśli w wale są otwory to zatkaj je korkiem i zalej żywicą, efekt powinien być ten sam co wał z blachami.
-Jak byś ostatni raz jechał motocyklem, to jak byś jechał?
-zapie*ał bym ile wlezie
-zapie*ał bym ile wlezie
-
Laszlo - MotoManiak
- Posty: 466
- Dołączył(a): 26 cze 2008, o 16:04
- Lokalizacja: Gorzkowice
podobno różnice w pracy z silnika z blachami na wale a bez nich jest znacząca, o ile V-max pozostaje zbliżony to pogarszają się przyśpieszenia. Sam mam podobny problem w moim wale odleciała jedna z blach, niektórzy takie blachy przyspawują a spawy szlifują, inni radzą je zaklepać i dodatkowo uszczelnić silikonem, zastanawiam się czy zastosowanie podkowy w skrzyni korbowej mogłoby zrównoważyć powiększenie jej objętości i czy zostawić jedną blachę czy nie ryzykować że ta również po chwili może odpaść
-
Armando - MotoManiak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 23 lip 2007, o 21:18
- Lokalizacja: Nowosielce/Rzeszów
Wał musi mieć dokładnie przylegające blachy, co za tym idzie szczelność połączenia ! O wiele powiększa się szkodliwa przestrzeń
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
ok, blachy załatwię tylko teraz jak je zamontować? Chyba zrobię tak jak napisał Armando - sylikon i zaklepać. Chociaż, może dało by radę wyczaić coś innego? np. napchać korka i zalać żywicą (czy wytrzyma ona na tak dużej powierzchni?) Piszcie o wszystkim, co wam przyjdzie do głowy, może coś wydumamy?
-
pr0dziz - MotoManiak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 2 maja 2008, o 23:34
- Lokalizacja: Ostrołęka
[wsk 125] blachy wału
RAKSO motors-Oskar Mokwa chcesz to mogę podać namiary
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 192 gości