Witam mam małe pytanko do znawców rometa
miałem kiedyś rometa podobny do tego co na foto
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /foto-zoom/maaaka17100_3429.jpg"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /foto-zoo ... 0_3429.jpg
miałem taką samą rame z takimi schowkami małymi koła 19''
tylko mój miał silnik 023 oraz tłumika taki jak w komarze
I teraz pytanko jaki to był model ??? bo sam nie wiem szukałem po necie ale tam wszytke 205 maja jakby inną rame a 50-t-1 mają duzy schowek jak 200 wiec jestem juz zmieszany i czekam na konkretne odp podparte najlepiej fotami
Czy to 205 czy 50-T-1 ?? a może 2375 ??
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 39
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Czy to 205 czy 50-T-1 ?? a może 2375 ??
Ostatnio edytowano 13 sty 2010, o 20:33 przez mateusz46, łącznie edytowano 1 raz
-
mateusz46 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 1262
- Dołączył(a): 24 maja 2007, o 19:49
Zdjęcia nie mogę odtworzyć ale z Twojego opisu mogę wnioskować, że albo silnik został zamieniony z 3 na 2 biegowy, albo jest to rzadki Komar 2375, który miał oryginalnie silnik 023 a ramę taką jak T-1.
"Bogu na chwałę, ludziom na ratunek."
-
strażak - MotoManiak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 4 sty 2010, o 22:26
http://motoalbum.pl/media/zdjecie/4022/0
mój miał taką rame jak ten
ale miał tłumik jak pisłąem inny i silnik inny oraz miał kryte amorki takie dziwne a był on jak go dostałem 100% orginał od pierwszego właściciela któym był mój daleki wójek starszy pan wiec nie sądze aby przerabiał
gdyby znalazł sie dowód było by jasne :F
mój miał taką rame jak ten
ale miał tłumik jak pisłąem inny i silnik inny oraz miał kryte amorki takie dziwne a był on jak go dostałem 100% orginał od pierwszego właściciela któym był mój daleki wójek starszy pan wiec nie sądze aby przerabiał
gdyby znalazł sie dowód było by jasne :F
-
mateusz46 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 1262
- Dołączył(a): 24 maja 2007, o 19:49
-
Danio - MotoManiak
- Posty: 1586
- Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
- Lokalizacja: Pruchna
- Pochwały: 3
- Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p
mateusz46 napisał(a):dyby znalazł sie dowód było by jasne :F
A w dowodzie pisze romet 50 albo coś takiego i pozamiatane Większość dowodów tak była wypisywana albo całkiem inny model niż jest.
Danio, tak na pewno na początku lat 80'tych był koniec fabryki rometa i składali wszystko z czego mieli... o raju
Masz Rometa Typ 2375 i tyle.
Ostatnio edytowano 13 sty 2010, o 20:16 przez Michal_c, łącznie edytowano 1 raz
-
Michal_c - MotoManiak
- Posty: 396
- Dołączył(a): 10 lis 2007, o 13:04
- Lokalizacja: Częstochowa
Wiesz w dowodach te modele nie raz są wpisane niedokładnie albo niezgodnie z prawdą Z tego co mówisz to jestem już prawie pewien że to Komar 2375 http://www.polskiemotocykle.mik.pl/2375-zaw.html Jeżeli przeróbka nie wchodzi w grę i mówisz że jest w oryginale to jest to bardzo prawdopodobne
"Bogu na chwałę, ludziom na ratunek."
-
strażak - MotoManiak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 4 sty 2010, o 22:26
ciekawi mnie to bo mam jeszcze troche po tym moto i chetnie bym go odbudował
to chyba bedzie 2375 jak strażak m mówi bo wyczytałem ze tan niby 2375 to to samo co 50-t-1 tylko na końec produkcji dawali znów silniki 023 ze wzgledu na to ze w 019 padały skrzynie a mój z tego co pamietam był chyba z końca produkcji wiec było by jasne
ale poczekam na opinie jeszcze kilku osób licze na Aleksandra
to chyba bedzie 2375 jak strażak m mówi bo wyczytałem ze tan niby 2375 to to samo co 50-t-1 tylko na końec produkcji dawali znów silniki 023 ze wzgledu na to ze w 019 padały skrzynie a mój z tego co pamietam był chyba z końca produkcji wiec było by jasne
ale poczekam na opinie jeszcze kilku osób licze na Aleksandra
-
mateusz46 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 1262
- Dołączył(a): 24 maja 2007, o 19:49
to super teraz wiem że mam zadki model wiec warto go uratować
Ale ja byłem wtedy młody i głupi ze go zniszczyłem ,teraz nie popieram tuningu a jak go zepsółem i zroobiłem wielki WT crossa aż żal sie przyznać ale wiem ze to był DUŻY błąd i musze go naprawic
a propos ma ktoś jakieś orginalne foty takich komarów 2375 ???
Ale ja byłem wtedy młody i głupi ze go zniszczyłem ,teraz nie popieram tuningu a jak go zepsółem i zroobiłem wielki WT crossa aż żal sie przyznać ale wiem ze to był DUŻY błąd i musze go naprawic
a propos ma ktoś jakieś orginalne foty takich komarów 2375 ???
-
mateusz46 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 1262
- Dołączył(a): 24 maja 2007, o 19:49
Rama jak komar- dospawane mocowanie siodła i poprzeczka baku silnik 023- ROMET 50T3
Rama jak komar- dospawane mocowanie siodła i poprzeczka baku oraz blacha która służyła do mocowania pokryw bocznych schowka(blaszanych swoją drogą) silnik 019-ROMET 50T1/ROMET 50TS1
I bez gadania. Autor strony popełnił błąd- nie jeden zresztą... (chociaż strona dobra)
Rama jak komar- dospawane mocowanie siodła i poprzeczka baku oraz blacha która służyła do mocowania pokryw bocznych schowka(blaszanych swoją drogą) silnik 019-ROMET 50T1/ROMET 50TS1
I bez gadania. Autor strony popełnił błąd- nie jeden zresztą... (chociaż strona dobra)
- PONY007
- MotoManiak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 30 kwi 2009, o 18:41
- Lokalizacja: Kalisz
PONY007 napisał(a):Rama jak komar- dospawane mocowanie siodła i poprzeczka baku silnik 023- ROMET 50T3
Nigdy w życiu 50 T-3 ma ramę na kołach 17 calowych i silnik 019 od 50 T-1 różni się w sumie rozmiarem kół.
"Bogu na chwałę, ludziom na ratunek."
-
strażak - MotoManiak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 4 sty 2010, o 22:26
i schowkiem niektóre modele
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
Jak będę u siebie to wstawię foty mojego nigdy nie remontowanego 50t3 na kołach 19".
Mam tylko taką żałosną fotę to ten zielony- akurat na tym foto niekompletny:
http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic. ... 13&start=0
http://img80.imageshack.us/i/img1834y.jpg/
http://img80.imageshack.us/i/img1521.jpg/
Mam tylko taką żałosną fotę to ten zielony- akurat na tym foto niekompletny:
http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic. ... 13&start=0
http://img80.imageshack.us/i/img1834y.jpg/
http://img80.imageshack.us/i/img1521.jpg/
- PONY007
- MotoManiak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 30 kwi 2009, o 18:41
- Lokalizacja: Kalisz
O Jezu, ile razy trzeba jeszcze walkowac ten temat... 50 T-3 nie mialy kol 19'' a 17''! Nie sugerujcie sie schowkami bo tak jak napisal wczerniej strazak 50 T-1 mialy i male i duze schowki. Duze schowki, kola 17'' - 50 T-3. Duze badz male schowki, kola 19'' - 50 T-1, MR 2370. Koniec.
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Posty: 39
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 265 gości