Chyba lepiej będzie Ci sie pchało.
On sie nie pyta czy sie Simsona opłaca kupić tylko po ile chodzą.
Ile kosztuj simson
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
To niech se na allegro albo otomoto zajrzy, to będzie wiedział.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
oczywiście że tak w 100% aleOlkowski14 lepiej dopłacić do 850zł te 400zł i mieć simka w stanie technicznym na 6 niz kupić za 1600 w stanie do remontu i wyjdzie na to że dasz razem 2000zł
McGiver1 napisał(a):E tam szok trzeba szukać
właśnie trzeba szukać
-
Olkowski14 - MotoManiak
- Posty: 184
- Dołączył(a): 1 wrz 2010, o 18:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Artur napisał(a): lepiej kup sobie coś z prl-u lepiej na tym wyjdziesz
yhy, te pchania, przestawiania się zapłonu, o olbrzymiej mocy i prędkości nie będe wspominał.... ja simsonem we wakacje zrobiłem jakieś 500 km (kupiłem go pod koniec wakacji) od września jeżdżę do szkoły, pracy itp, czyli 20 km dziennie pokonuje bez problemów, rano ciepło czy zimno pali, dzisiaj np było -18*C, 3 razy na ssaniu go kopnołem i 2 razy na włączonym zapłonie i chodził... hmmm samo z siebie nic sie nie popsuło, raz się wydech przytkał (ale to zaraz na początku) i raz zachaczyłem starterem o bramke i wygiełem wałek główny po za tym śmiga maszyna co do ceny to dałem 1,5K ale uważam że jest wart swej ceny
- Adamas1
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 1734
- Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
- Lokalizacja: okolice Chojnic
- Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966
Rafał napisał(a):A gdzie jest serwis simsona w Polsce
Pytanie retoryczne Chodzi o to, że dbano o niego
Polska to taki kraj, że jak nie weźmiesz wszystkiego w swoje ręce i czasem nie zakombinujesz, to długo nie pociągniesz.
-
Bronas - MotoManiak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 24 sie 2009, o 13:52
- Lokalizacja: Łowin
- Pojazdy: Ogar 205
pytasz o samo kupno czy równiez i o jego utrzymanie (eksploatacje ) bo to wielka róznica
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Re: Ile kosztuj simson
OK, to i ja zapytam. Co prawda od ostatniego posta w tym wątku minęło już parę ładnych lat, ale może ktoś to czyta... Tak więc czy simson s51 z silniem (cokolwiek to znaczy) 60ką i nowymi (nie wszystkimi) częściami, które zaraz wymienię może (powinien) kosztować 5100 zl? Wydaje mi się, że to trochę za dużo. Gość chyba za dużo chce za robotę. To składak wiadomo, ale żeby aż tyle. Co sądzicie. Acha jeszcze dodamm: 12 V akumulator, odpalanie nie elektroniczne
Oto wspomniane części:
Kierowinica 40 zł
Przełączniki 150 zł
Amortyzatory 150 zł
Elba ładowanie 100 zł
Kable 80 zł
Błotniki kompletne 140 zł
Gażnik 100zł
Koło zamoachowe 150 zł
Lewarek kopniki 70 zł
Łożyska FAG 130 zł
Kierunki 70 zł
Olej 1L do bezyny 30 zł
Zamek kierownicy 30 zł
Przegląd techniczny 60 zł
RAZEM 1320 zł
Wniosek, że reszta kosztje 5100 - 1320 = 3780 zł
Motorek wygląda ładnie. Oto zdjęcia:
Oto wspomniane części:
Kierowinica 40 zł
Przełączniki 150 zł
Amortyzatory 150 zł
Elba ładowanie 100 zł
Kable 80 zł
Błotniki kompletne 140 zł
Gażnik 100zł
Koło zamoachowe 150 zł
Lewarek kopniki 70 zł
Łożyska FAG 130 zł
Kierunki 70 zł
Olej 1L do bezyny 30 zł
Zamek kierownicy 30 zł
Przegląd techniczny 60 zł
RAZEM 1320 zł
Wniosek, że reszta kosztje 5100 - 1320 = 3780 zł
Motorek wygląda ładnie. Oto zdjęcia:
- carbonrim
- MotoManiak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 14 lip 2015, o 20:56
Ile kosztuj simson
powiem wam tak kupiłem simka za sr50 1500 pln, śmigał ładnie na początku itd, ,chwilę później kupiłem ogara 200 bez sprzęgła i najchętniej odpalającego na pycha za 150 zł, i więcej kilometrów zrobiłem na ogarze niż na simsonie a to magneto urwane, a to cewka spalona, a to gaźnik pierdzielił, kierunki od razu nie działały, kluczyk wypadł sobie gdzieś, na śniegu się wyślizgnąłem parę razy, masakra i porażka a moto było w dobrym stanie przy zakupie... zabawa się skończyła jak przy remoncie okazało się że łożyska latają luźno w karterach i sprzedałem za 900zł, także ogara wspominam miodzio bezawaryjny... bez sprzęgła biegi zmieniane chyba z rok tak się męczyłem ale jechałem 10 km w jedną stronę.... no i przy awarii przy zapłonie trochę powichajstrować i jedzie dalej, romet 205 to już inna bajka całkiem, niby fajny ale biegi króciutkie i tryby kruche... a to wałek zębatki a to choinka, a to zapłon i w kółko jak w simonie...
- Adamas1
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 1734
- Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
- Lokalizacja: okolice Chojnic
- Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 317 gości