[Pony m1] rejestracja, pomysł wyprawy

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

[Pony m1] rejestracja, pomysł wyprawy

Postprzez ber891 » 26 gru 2012, o 13:01

Witam, przede wszystkim bardzo dawno mnie tu nie było i chciałem wszystkich serdecznie przywitać. Ostatnimi czasy nie miałem kompletnie głowy do zajmowania się motorkami. Stuknęło mi 20 lat, obecnie studiuję daleko od domu (Wrocław-Damnica 470km). W mojej głowie zrodził się szalony pomysł na wyprawę motorynką przez całą Polskę do domu po sesji letniej. Kupiłem sobie piękną m1, w sobotę pr-nie ją obejrzę i odbiorę. Na wstępie powiem, że ma nawet zaplombowany silnik. Problem w tym, że nie posiada jakichkolwiek dokumentów. Liczę się z dużym kosztem rejestracji jednak m1 to moje marzenie. Moje pytanie - jak to załatwić? Ktoś w ogóle przechodził przez proces rejestracji bez dokumentów? Czytałem, że sędzia musi stwierdzić prawo do własności poprzez zasiedzenie. Jeśli taka rejestracja to droga formalność to decyduję się na to jednak jeśli nie da się tego załatwić w żaden sposób to będę kombinował inaczej. Szkoda mi tej m1, bo tylko naprawdę nowy lakier i mam oryginalne cudeńko. Założenia wyprawy - wrócić do Słupska np przez Warszawę, nic nie modyfikować, pomęczyć się, pozwiedzać, odpocząć po egzaminie z mechaniki budowli. :twisted:
Avatar użytkownika
ber891
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 403
Dołączył(a): 27 maja 2008, o 21:57
Lokalizacja: D-ca

[Pony m1] rejestracja, pomysł wyprawy

Postprzez Pani Kontekstowa » 26 gru 2012, o 13:01