[Wierchowina 5] nie pali

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez kudłaty » 10 wrz 2014, o 21:42

Witam drodzy koledzy mam gorącą prośbę o pomoc przy naprawie Wierchowiny a mianowicie motorower ma iskrę i to konkretną zapłon wyregulowany nawet w dniu dzisiejszym postanowiłem wymienić gaźnik z k35b na k60b a motorower jak nie odpali to nie odpali podsuńcie proszę jakieś pomysły bo chyba przeczytałem już wszystkie strony na internecie i nic mi do głowy nie przychodzi spędziłem już nad tym motorowerem całe wakacje a on nic
kudłaty
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
Pojazdy: Wierchowina

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez Pani Kontekstowa » 10 wrz 2014, o 21:42

Pani Kontekstowa
 

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez kudłaty » 10 wrz 2014, o 21:45

Czy jest ktoś jeszcze na dzień dzisiejszy co ma takie coś i to naprawia ???? :)
kudłaty
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
Pojazdy: Wierchowina

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez Tomek » 10 wrz 2014, o 21:46

Czy dekompresator jest szczelny? Po kopaniu/kręceniu świeca jest mokra?
--
Nie pisz posta pod postem w tak krótkim czasie, używaj opcji edytuj. Czytanie jest wygodniejsze ;)
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez kudłaty » 10 wrz 2014, o 21:54

jest mokra a po dłuższym czasie prób odpalenia nawet zalana. Czasami uda się odpalić i wtedy :mrgreen: pełna euforia ale trwa to zaledwie parę sekund i gaśnie :cry: no i znowu nic
kudłaty
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
Pojazdy: Wierchowina

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez Tomek » 10 wrz 2014, o 22:02

W takim razie musi odpalić :D Chyba, że zapłon nie jest jednak ustawiony jak trzeba lub dekompresator jest delikatnie otwarty. Inne nieszczelności raczej umożliwiłyby odpalenie, najwyżej później byłyby problemy z pracą.

Jednak odpala :) No to szukamy dalej. Czy po uruchomieniu zaczyna sama wchodzić na wysokie obroty?
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez kudłaty » 10 wrz 2014, o 22:12

Dokładnie ale to zauważyłem dzisiaj po założeniu nowego gaźnika k60b że jak odpali to ma bardzo wysokie obroty ale stabilne. A następnie wygląda to tak jakby się skończyło paliwo i motorower gaśnie trwa to może 30 sekund do minuty

A może to teraz głupio zabrzmi ale co to ten dekompresator i gdzie go szukać :hmm:
:) dobra już wiem co to jest a ja się zastanawiałem do czego to służy bo to jest taka wielka śruba wkręcona w głowicę tak to oto chodzi? Nie zauważyłem a żeby była tam jakaś nieszczelność śruba wygląda na fabrycznie wkręconą
Ostatnio edytowano 10 wrz 2014, o 22:31 przez kudłaty, łącznie edytowano 1 raz
kudłaty
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
Pojazdy: Wierchowina

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez Tomek » 10 wrz 2014, o 22:27

Sprawdź uszczelkę gaźnik-króciec, prawy simmering na wale. Jak odpali i wejdzie na takie obroty spróbuj przytkać dłonią wlot powietrza do gaźnika i daj znać jak silnik się zachowa.

Jest w głowicy. Uruchamia się go krótką dźwigienką na korpusie dźwigni zmiany biegów czy gazu, nie pamiętam już. Przynajmniej tak mam w swoich silnikach na pedały w modelach 5 i 6. Nie spotkałem się na żywo z wersją kopaną, więc nie wiem. Może go po prostu nie masz. Widać to na pierwszy rzut oka, zdradza go linka przy głowicy.
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez kudłaty » 10 wrz 2014, o 22:48

Gaźnik jest osilikonowany silikonem na wysokie temperatury bo nie miałem oryginalnej uszczelki sprawdzę simmering i dam znać jak odpali :x jak odpali. A jeszcze jedno bo dzisiaj w akcie desperacji zdjąłem cylinder i odwróciłem tłok tak że teraz zamek z drugiego pierścienia znajduje się na wlocie z gaźnika czy ma to jakieś znaczenie ogólnie wiem że powinno mieć ale na moim tłoku nie widać oznaczeni typu góra dół więc zdecydowałem się na taki krok rezultat żaden ale czy ma to tak być czy go z powrotem odwrócić czy zostawić
kudłaty
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
Pojazdy: Wierchowina

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez janosikmz19822 » 11 wrz 2014, o 08:15

Żaden zamek pierścienia nie może wypadać na żądnym oknie w cylindrze, zamki maja wypadać w miejscu bez okien
Zalej benzyny pod świece daj inną świece ,ja mam wersje na kopkę wierzchowiny stan agonia .
Może masz słabą kompresje spróbuj z pychau ja odpalić .
Ten model jak słyszałem od użytkowników cierpi na kiepskie cewki zapłonowe jak i gaźnik k35 też nie jest za dobry .
Zrób zdjęcie której uszczelki nie masz ? I prezentacje wiercha zrób RAZ DWA :P
Ostatnio edytowano 12 wrz 2014, o 09:58 przez janosikmz19822, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez kudłaty » 11 wrz 2014, o 22:51

to co proponujesz( janosikmz ) bo jak odwrócę tłok jak był to zamek wychodzi na wydechu a tłok jest z tego co mi wiadomo to oryginalny jutro dam fotki
kudłaty
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
Pojazdy: Wierchowina

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez Zielony » 11 wrz 2014, o 23:23

Zamki są właśnie po to żeby końce pierścienie nie wchodziły w okna w cylindrze.Obróć tak tłok żeby nie było zamków w oknach.
Fiat Stilo MW 1.9 mJTD 16v
Avatar użytkownika
Zielony
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 232
Dołączył(a): 12 lip 2014, o 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Pochwały: 2
Pojazdy: Dantom GFX 50 Lux ,Romet Kadet M780

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez kudłaty » 12 wrz 2014, o 18:42

Dobra koledzy sprawy wyglądają tak a mianowicie dzisiaj rozebrałem po raz kolejny cylinder i odwróciłem tłok tak jak był jednak moja teoria się potwierdziła i teraz zamek jest na wydechu niema możliwości by zamek nie wypadł na jednej z dziur bo tłok można odwrócić tylko 180" i wtedy zamek jest albo na ssącym albo na wydechowym jedno załatwione teraz dwa a mianowicie nalałem paliwa pod świecę i odpaliłem i tu szok za pierwszym razem odpaliła :D ale gdy mieszanka się wypaliła motorower zgasł :( kilka prób i za każdym razem to samo co proponujecie myślę nad zmianą mieszanki z baku i proszę podajcie jakiś konkretny przykład regulacji gaźnika K60B

Jak tu się dodaje zdjęcia????
kudłaty
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
Pojazdy: Wierchowina

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez janosikmz19822 » 12 wrz 2014, o 19:34

Daj zdjęcie jak masz zamontowany gaźnik ?
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

Re: [Wierchowina 5] nie pali

Postprzez Tomek » 12 wrz 2014, o 20:34

Niebardzo mam jak zdjąć teraz cylindry w swoich silnikach, ale nie kojarzę takich jaj z zamkami. Może tłok jest nieoryginalny? Jak będę miał czas to zajrzę do jednego silnika...

Wysłane z mojego HUAWEI U8815 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez kudłaty » 12 wrz 2014, o 20:47

Tomek wystarczy że spróbował byś zdjąć rurę i gaźnik to by się zobaczyło bo w moim przypadku zamek wychodzi centralnie na środku dziury bardzo bym był wdzięczny
kudłaty
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
Pojazdy: Wierchowina

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 489 gości