Yamaha DT 80 LC II kontrolki,światła,kierunki, nie świecą
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Yamaha DT 80 LC II kontrolki,światła,kierunki, nie świecą
Witam! Mam Problem z moją dt 80 lcII 88r. Na początku przestały działać kierunkowskazy, potem zanikły, kontrolki, światło stopu i na koniec światła z przodu. Dodam że ze światłami od zawsze mam problemy jak dam gazu do końca to pali mi żarówki. Akumulator jest sprawny w 100% (nowy) wkładałem swój do kolegi dt tej samej i u niego było okej
- Cinko15
- MotoManiak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 8 sty 2017, o 18:32
- Pojazdy: yamaha dt 80 LC II
Yamaha DT 80 LC II kontrolki,światła,kierunki, nie świecą
Primo - regulator zapewne do wymiany - przeładowuje, przez co w krótkim czasie możesz też aku wykończyć.
Secundo - przez to, że przeładowuje, mógł po prostu popalić bezpieczniki (w sumie to one powinny paść chyba wcześniej niż żarówki), po wymianie, jeżeli nie wróci do normy to trzeba będzie niestety po kablu iść i sprawdzać każdą złączkę itd. czy nie zaśniedziała lub się nie urwała.
Secundo - przez to, że przeładowuje, mógł po prostu popalić bezpieczniki (w sumie to one powinny paść chyba wcześniej niż żarówki), po wymianie, jeżeli nie wróci do normy to trzeba będzie niestety po kablu iść i sprawdzać każdą złączkę itd. czy nie zaśniedziała lub się nie urwała.
-
Angler - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2224
- Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
- Lokalizacja: Rawicz
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.
Yamaha DT 80 LC II kontrolki,światła,kierunki, nie świecą
Regulator miałem to samo bez niego na wyższych obrotach ona ma napięcie rzędu nawet 24v to nic dziwnego że wszystko się pali albo stary padł albo jest źle podpięty (ja tak miałem w swojej) sprawdź go najpierw
Jest:
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
-
Bartezz - MotoManiak
- Posty: 1049
- Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
- Lokalizacja: Porąbka
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 195 gości